Originally posted by Racink
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jarspi View Postorkkiksena maksais 210e ja tossa fiiatissa olis samanpaksuiset renkaat mutta miten sen renkaan upotuksen kanssa, mahtaakohan sopia?Last edited by Racink; 13-03-2008, 21:42.
Comment
-
-
Taitaapi olla varmin vaihtoehto hommata noi orkkikset. Meinasin tuolla upotuksella sitä kuinka syvälle rengas painuu männän sisälle(ovatko saman muotoisia). ei viitti ruveta sorvaamaankaan kun ittellä ei ole vehkeitä ja tarkoitus ei ole joka talvi vaihtaa männänrenkaita, niin taitaa tulla sitäkautta halvemmaksi.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEikös Etassa ollut löysemmät männänrenkaat?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEikös Etassa ollut löysemmät männänrenkaat?Originally posted by ZoMbiE View PostMihinkäs tämän perustat? Itse en kyllä muista tuollaista tietoa ...Last edited by Racink; 15-03-2008, 15:29.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostNäytti etassa olevan kahta eri m-rengas vaihtoehtoa. Mitähän eroa niissä on? Näytti vaihtuneen 12/86. Mistäs tuon nyt selvittää kun ei ole vin numeroa kun lohko matkannut jo kauas kanta autostaan?
Korostan sanaa muistaakseni.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMuistaakseni 9.0:1, 10.2:1 ja 11.0:1 männät ovat samoilla renkailla. 8.5:1 mäntä joka uudempi (ja hieman 8.8:1 männän näköinen) on sitten niillä toisilla renkailla.
Korostan sanaa muistaakseni.
Comment
-
-
Nyt tietäjät apuja. Oon rakennellu m20 2,6 konetta, ja mäntien sorvausta ja hoonausta vaille alkais olla.
Kysymys kuuluu, paljonko kannattaa jättää mäntä tulemaan yli lohkotasosta YKK:ssa?
Mittailin että b23 kampiakselilla 9,7:1 puristeinen tulee lohkosta yli 2mm, jos sen sorvaa pelkästään tasaiseksi niin kuin oon kuullut tehtävän. Eli jos pelkästään ne kakut pyyhkii männän reunoilta niin vielä pari milliä tulee yli.
Kannentiivisteen paksuus puristamattomana tais olla 2,05mm, vanhasta puristetusta tiivisteestä mittasin paksuudeksi n. 1,8mm. Eli kanteen ottais.
Jos männästä sorvais niitten pattien lisäksi millin, niin paljealueeksi pitäis jäädä n. 0,8mm, joka saattais olla jopa sopiva? Vai oonko sittenkin täysin metässä näiden kanssa?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by ^rabby^ View PostOnko kellään kokemusta etan kampiakselin käytöstä m20b20 koneessa? pitäisi oman m20 iskutilavuutta kasvattaa ja tuollanen kampiakseli olisi tarjolla. :thinkTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostNyt tietäjät apuja. Oon rakennellu m20 2,6 konetta, ja mäntien sorvausta ja hoonausta vaille alkais olla.
Kysymys kuuluu, paljonko kannattaa jättää mäntä tulemaan yli lohkotasosta YKK:ssa?
Mittailin että b23 kampiakselilla 9,7:1 puristeinen tulee lohkosta yli 2mm, jos sen sorvaa pelkästään tasaiseksi niin kuin oon kuullut tehtävän. Eli jos pelkästään ne kakut pyyhkii männän reunoilta niin vielä pari milliä tulee yli.
Kannentiivisteen paksuus puristamattomana tais olla 2,05mm, vanhasta puristetusta tiivisteestä mittasin paksuudeksi n. 1,8mm. Eli kanteen ottais.
Jos männästä sorvais niitten pattien lisäksi millin, niin paljealueeksi pitäis jäädä n. 0,8mm, joka saattais olla jopa sopiva? Vai oonko sittenkin täysin metässä näiden kanssa?E30 ja E46 ///M
Comment
-
Comment