Originally posted by lazzze
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lazzze View Postmitä niissä lukee yleensä :o tossa taitas olla GGG700 ja H81E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostFoorumilta kaivettujen postien perusteella väitän että tuo on etan kampura. Jonkun tiedon mukaan dieselin kampurassa noita ei lue.
Merkinnät:
H66 = B20
H75 = B25
H77 = B23
H81 = B27, dieselissä sama isku, mutta merkintää ei takoakselista löydy..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostJaksaisko joku aikansakuluks laskee mitä luokkaa puristukset olis m20b25 lohko, m20b23 kampi, 135mm kanget, m20b25 9.7:1 männät, m20b20 kansi? Entä m20b25 kannella?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostRiippuu miten meinasit männät sorvailla mutta tasalakisilla 0.5mm dekistä ylöspäin tulee vakiopahvilla puristukseksi m20b20 kannella aika tarkkaan ja tasan 10. m20b25 kannella tulee vähän päälle 9.
Minkä asteinen nokka olis hyvä laittaa?Last edited by tuRbo; 25-07-2013, 21:11.e30 325i M-tech II
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostKiitos! Onko mitenkään mahdolista päästä 11.1:1 puristuksiin tai jopa yli?:think
Minkä asteinen nokka olis hyvä laittaa?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostNoilla romppeilla mahdotonta. 81 iskunpituudella pääsis aika hollille jo. Pattipää männillä ja hemi palotiloilla on mahdollista päästä mutta niitä olet tuskin laittamassa :think
Sopivaa nokkaa saa ehdottaa..e30 325i M-tech II
Comment
-
Comment