Varmistan vielä, eihän vakio b25 moottori b23 kampuralla ota mäntä venttiiliin tahi kanteen ilman muokkauksia? Matalapuristeinen KAT moottori b25.
Ottaa kiinni tai ainekin viimeksi otti. En tosin mitannut kuinka korkea kansi tai lohko oli. Jos ei ota kiinni niin silti tulee männät liian lähelle kantta. Venttiileihin tuskin ottaa kiinni vakio nokalla. Sorvaat männistä vaan pois. Tai etit korkeemman kansipaffin. Vakio puristettuna noin 1,7mm et siitä voi laskea kuinka paksun paffin tarviit?
Eikös toi ole varsin turha kasata jolloin 130mm kangilla jos kerta tulossa mittatilaus männät?
Mmm.... Onkos 135mm kanget paremmat? Kunkun orkkis iskupituus on 75mm ja tolla m21d24 kampural 81mm? Jos laittas 135mm kanget niin ainaki vakio männät tulis konepellistä läpi, tiiä sitte... joutunee vähän laskea ja mittailla!
Mmm.... Onkos 135mm kanget paremmat? Kunkun orkkis iskupituus on 75mm ja tolla m21d24 kampural 81mm? Jos laittas 135mm kanget niin ainaki vakio männät tulis konepellistä läpi, tiiä sitte... joutunee vähän laskea ja mittailla!
Tekstissäsi ei mainittu vakio männistä mitään? Aina parempi mitä pidemmät kanget :think
Joo, no toi vakio mäntä oli esim.. Mutta siis 135mm Kanget ja mittatilauksena männät!?!
Onhan noita bmw:n omiakin mäntiä mitä voi käyttää stroukki koneissa. Turbo konettako olet rakentamassa vai ihan vaparia? Jos vaparia niin turhaan mitään erikois kankia sinne on laittaa. Erittäin sirot kanget löytyy esim m52b28:sta. Männiksi tasalakiset m5x koneiden männät kun meinasit käyttää b20 kantta. Melkein jokaisessa stroukki kombossa joudut varautumaan mäntien sorvaukseen tai lohkon madaltamiseen tai vastaavasti hyvin kalliisiin mittatilaus mäntiin.
Onhan noita bmw:n omiakin mäntiä mitä voi käyttää stroukki koneissa. Turbo konettako olet rakentamassa vai ihan vaparia? Jos vaparia niin turhaan mitään erikois kankia sinne on laittaa. Erittäin sirot kanget löytyy esim m52b28:sta. Männiksi tasalakiset m5x koneiden männät kun meinasit käyttää b20 kantta. Melkein jokaisessa stroukki kombossa joudut varautumaan mäntien sorvaukseen tai lohkon madaltamiseen tai vastaavasti hyvin kalliisiin mittatilaus mäntiin.
Juu, Turboa tuohon koneen kylkeen olis tarkotus iskea ja vahvistaa koko kone
Comment