Originally posted by Ezpej
View Post
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M30 koneesta löytyy 86 mäntä riittääkö poraus vara?Originally posted by Racink View PostM21 Dieselin kampuralla ei ole mahdollista saada 84mm porauksella kakskasia.
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Originally posted by Ezpej View PostOliko mahollista rakentaa dieselin kampuralla 2.8 stroukki, käyttäen jonkun muun mallin vakio mäntiä?
M21 kampiakseli 81mm isku?
Kertookaa viisaammat..M51D25 tai M57 kampuralla teet.Originally posted by Racink View PostM21 Dieselin kampuralla ei ole mahdollista saada 84mm porauksella kakskasia.
%
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostM30 koneesta löytyy 86 mäntä riittääkö poraus vara?
Millä korkeudella m30 männät sitte oli?`
hups joo tosiaan 84 porauksellahan tuli se 2.7litranen
Samapa tuo, lähinnä mietin että löytykö sinne mäntiä? Tarkotus olisi tehdä lähiaikoina budjettimoottori tietenkin ahtimella.
budjetti moottori niin vältetään tällä kertaa se poraaminen JOS löytyy männät, jos ei niin sitte poraillaan ylikokoon.
Comment
-
-
Joku imm voi jonkun ecun kanssa toimiakin suoraan, mutta varmin tietysti vaihtaa piirilevy.Originally posted by Throttle View PostMitä etuja saadaan IMM vaihdolla 535i malliseen?
Virtaavampi? Pelaako 535i:sen omalla piirilevyllä?
M3 imm toimi ainakin M20 vanhan motronicin kanssa suoraan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Yksi malli toimi suoraan -081 boxin kanssa, mutta eihän se ole mikhään homma vaihaa levyä.Originally posted by Ezpej View PostOn varmasti virtaavampi, mutta en usko että saat samalla levyllä pelittämään?
Ei kellään vieläkään mäntä tietoa?
42.5-47mm 86mm M30.
Comment
-
Käytä järkeä ja osta uudet kunnon männät.Originally posted by Ezpej View PostOliko mahollista rakentaa dieselin kampuralla 2.8 stroukki, käyttäen jonkun muun mallin vakio mäntiä?
M20b25 lohko
PPF racing 135mm H- kanget
M21 kampiakseli 81mm isku?
männät? Löytyykö mistään sopivia? m50 vanos männät? tupla vanos?
nokka 11mm nostolla.
Mahollisesti 2mm pahvia käyttäen.
Tarkoitus tähdätä 9.5 - 10:1 puristuksille.
Palje alueen voi sitten itse zuumailla.
Kertookaa viisaammat..
edit. Ja unoha samalla se iso poraus.
Comment
-
Jos ne on saman mallin motronicista niin ei ole mitään syytä vaihtaa piirilevyä. Eli dme 1.3:sta käy dme 1.3:seen.Originally posted by JJT View PostJoku imm voi jonkun ecun kanssa toimiakin suoraan, mutta varmin tietysti vaihtaa piirilevy.
M3 imm toimi ainakin M20 vanhan motronicin kanssa suoraan.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
käyköhän mahdollisesti m20b20 koneeseen m20b25 IMM.? Kone on kyllä Puukan rakentelema 2,5l mutta b20 sähköt ja muut tuolla taitaa suurimmaksosaks olla??F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
No tänään kävin. Ostin 173-loppuiseen boksiin sen lastun, ja omani olikin -380. Rajoitin vakiopaikassa edelleen... Käppyrähän näyttää laskevan ihan lopussa, niin olisiko siitä nostosta ollutkaan kummoista iloa? Ehkäpä joillain radoilla tai muuten ääritilanteissa vedättäessä. Vaihdoissa tippuu kuitenkin aina hyvälle vääntöalueelle. Testaan kyllä toiseen boksiin joskus.Originally posted by Miku View PostJoko penkissä käyty?
Ei ollut seosmittaria kiinni, joten niistä ei ole havaintoa.
Lähelle pariasataa toivoin, ja eihän se nyt kaukana ole.

Alhaallahan tuota vääntöä tuntuu olevan enemmän kuin edellisessä koneessa, nyt saa luisuun monessa paikassa. Kumi palaa myös kakkosvaihteella...
Tässä onkin hyvä hetki laittaa tuo auto pois liikennekäytöstä. Katsoo sitten talvella tuleeko sille tehtyä jotain
Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
Comment