Originally posted by Pazi88
View Post
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kukas poraa alumiinilohkoa, ja pinnottaa??
Saahan siitä vakiokoneestakin ilman stroukkauksia suht iisisti sen +260hp
Leave a comment:
-
Originally posted by Skarpa View PostM54B30 männät, veivit ja kampura: 3 litraa. Muita bolt-on ratkasuja ei taida edukkaasti löytyä.
Originally posted by Kojootti5 View PostM54B30 hilut varmaan halpa ja järkevä. Meneeköhän S54B32 osat? saisi karvan yli 3.2 litraa, mutta hintakin on sitten hieman kovempi. Ja joutuu poraamaan aika paljon isomman reiän männälle. Sitten toki S52b32 saisi hieman alle 3.2 litraa, mutta silläkin joutuu poraamaan, ja iskun pituus on sama kuin m54b30.
Originally posted by jr66 View PostEikö tule sitten jo helpommaksi vaihtaa autoa ? Joo tiedän, siitä ei tässä nyt ole kyse.periaattees sama vaikka sinne laittais vakiokamat, mutta jos kerran isommaksi sais ihan bolt-on niin järkevämpäähän se on. rakettiahan tuolla ei saa, mutta pientä piristystä kuitenkin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kojootti5 View PostM54B30 hilut varmaan halpa ja järkevä. Meneeköhän S54B32 osat? saisi karvan yli 3.2 litraa, mutta hintakin on sitten hieman kovempi. Ja joutuu poraamaan aika paljon isomman reiän männälle. Sitten toki S52b32 saisi hieman alle 3.2 litraa, mutta silläkin joutuu poraamaan, ja iskun pituus on sama kuin m54b30.
Leave a comment:
-
Originally posted by Skarpa View PostM54B30 männät, veivit ja kampura: 3 litraa. Muita bolt-on ratkasuja ei taida edukkaasti löytyä.
Leave a comment:
-
Originally posted by hartge e46 View Posten vielä lukenu koko topiccia läpi, mutta kysymys jo ilmoille. suunnitelmis m52b28tu viritys ja lohkosta jo kaupat tehty. ajatuksena pitää vaparina, mitä sinne lohkoon kannattaa tunkea stroukkausta ajatellen...? mielellään edes lähelle bolt-on kamaa.
Leave a comment:
-
en vielä lukenu koko topiccia läpi, mutta kysymys jo ilmoille. suunnitelmis m52b28tu viritys ja lohkosta jo kaupat tehty. ajatuksena pitää vaparina, mitä sinne lohkoon kannattaa tunkea stroukkausta ajatellen...? mielellään edes lähelle bolt-on kamaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostOnkos tämä edennyt mitenkään?Last edited by Pazi88; 18-09-2015, 12:26.
Leave a comment:
-
Originally posted by Pazi88 View PostTuo m54b30 swappihan se ois sinänsä kaikkein fiksuin tapa saada lisää kulkua autoon. Mutta ite miettiny tämmöstä modia tuohon omaan:
Eli tuplavanos b28:n imusarja sinkkuvanos b28 koneeseen.
Leave a comment:
-
Originally posted by bemmeri View PostKentin rabitbondia. On kallis, mutta hyvä ja kestävä. Liimasin M60 imusarjan tötteröt sillä ja hyvin tarttui kiinni. Oletettavasti vastaavaa muovia m50 imusarjassa. Ottaa metalliin, lasiin yms yhtälailla.
Originally posted by jannmann View PostMitä liimoja olet kokeilut?
Ite kokeilisin liimata tollasta 3M DP490 liimalla.
Originally posted by Freak View PostRiippuen toki siitä mistä olet sarjaasi lyhentänyt, mutta minä kokeilisin liiman sijaan/kanssa silikoniletkun pätkiä ja klemmareita. Tartuntapinta liimalle on lopulta aika pieni ja imusarjan kammio kaasuläppineen melko painava. Tärinää ja liikettä saattaa tulla tuista huolimatta.
Originally posted by jmp2002 View Postmikäs idea on lyhentää imusarjaa?
Leave a comment:
-
Originally posted by O-Peksi View PostOliko Pazi88 siulla peruskone nyt varmasti ehjä? Jäsenyys taas vanhentunut, niin en nää siun topikkia. Omassa koneessahan miulla oli vastaavaa tärinäongelmaa (vapaalla kaasuttaessa tosin), ja sehän johtui rikkoontuneista männänrengasväleistä ja sitä kautta epätasaisesta palamisesta. Ohivuodot ja puristuspaineet mitattu?
Tulpan on nyt ngk bkr8eix, ihan kaiken varalta just sen takia jos tulppa ois liian kuuma, mutta ei vaikuttanu ko. vikaan. Nuo tulpat autto kyllä siihen, kun aiemmilla bkr7ek tulpilla tyhjäkäynti rötki 0,5 mm kärkivälillä ja ahdoilla pätki välillä 0,8 mm kärkivälillä (ei siis jaksanu sytyttää noin isolla kärkivälillä).
Leave a comment:
-
Oliko Pazi88 siulla peruskone nyt varmasti ehjä? Jäsenyys taas vanhentunut, niin en nää siun topikkia. Omassa koneessahan miulla oli vastaavaa tärinäongelmaa (vapaalla kaasuttaessa tosin), ja sehän johtui rikkoontuneista männänrengasväleistä ja sitä kautta epätasaisesta palamisesta. Ohivuodot ja puristuspaineet mitattu?
Leave a comment:
-
Originally posted by Pazi88 View PostMoottorinohjauksena on megasquirt. Enkä usko että varsinaisesti puuttuis pyttyjä pelistä pois, koska pakoäänet on ihan normaalit tuon täristyksen aikanaja. Eikä myöskään mitään häiriöitä ole kierrosluvun lukemisessa. Vanoksella ei oikeestaan ole tohon tutinaan vaikutusta, oli kummassa asennossa vaan. Vanoksen kytkemis kohdalla on kyllä aika suuri merkitys koneen käyttäytymiseen, mutta tutinaan se ei vaikuta. Pakonokka on millin auki ykk:ssa.
EDIT pitääkö tuota koittaa sit ajaa vähän bensalla, että näkis johtuuko vika vain RE85:stä.
Leave a comment:
Leave a comment: