Originally posted by ThemeJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
Uuden kipinäyksikön ja puolan ansiosta käy vähän paremmin. Sylkäs öljyt ulos virranjakajankopasta kun tiiviste petti niin loppu säätäminen siihen. Katotaan jos ennen talvea sais pelittään ja pitämään öljyt paremmin sisällä. Joko on öljynpaine ihan pilvissä tai sitten luotettava autogaugen öljynpaine mittari on hajonnu, taas.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Onko toi kuoppa palotilojen välissä, kannen "koneistusrajan" merkki?
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by K.W View PostNäin mä sen tulkitsen. Vaparissa kestää kyllä aika rajustikin höylätty kansi.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kellään tietoa mitä tarkotusta vasten tuo öljyputki on jakopäässä? Arvaus mulla on mutta onko jollain tietoa?
Vasemmalla vertailuksi vuotta vanhempi klöntti jossa on vain tulppa tuossa kohtaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostKellään tietoa mitä tarkotusta vasten tuo öljyputki on jakopäässä? Arvaus mulla on mutta onko jollain tietoa?
Vanhoissa rataspumpuissa venttiili on eri kohdassa pumppua,sekä öljyn kiertoa,ja tuota putkea ei ole.
Muutettu parantamaan ja varmistamaan öljyn kiertoa koneessa.
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostYhteys pääöljykanavasta pumpussa olevalle ylipaineventtiilille.
Vanhoissa rataspumpuissa venttiili on eri kohdassa pumppua,sekä öljyn kiertoa,ja tuota putkea ei ole.
Muutettu parantamaan ja varmistamaan öljyn kiertoa koneessa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
Comment
-
-
Hain, mutten löytänyt tietoa paljonko on venajousien "installed height" vakiovehkeessä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostHain, mutten löytänyt tietoa paljonko on venajousien "installed height" vakiovehkeessä.
Jos jousia tarkistelet tuossa arvoja:
Vapaa pituus 43,5-46mm valmistajasta riippuen.
284,5+-11,8 N / 37,6 mm
686,7+-27,5 N / 28,5 mm
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostKyllä se lienee tuo 37,6mm on. Ainakin sille mitalle itse tullut joskus punnittua.
Schrickin ilmoittama maksimi singlejouselle on 38,5mm.
Comment
-
-
Olen aika varma että itse olen päätynyt tuohon mittaamalla koska ei mulla ainakaan silloin ole ollut noita tehdasarvoja mistä sinun datat on peräisin.
EDIT. Toisaalta tuskin mittaus olisi ihan kympilleen osunut kohdalleen joten varmaan se jostain lähteestä on peräisin. Voidaan olla varmoja että kaukana todellisuudesta ei olla.Last edited by racing02; 08-11-2013, 18:21.
Comment
-
Comment