Pattipää mukit, patti on about koko laen kokoinen. Vaihtoehtoja on kaksi. Jyrsiä palotilojen paljealueen kohtia että mahtuu pyörimään, tai hioa/sorvata mukin päät sileeksi paljealueen kohdalta. Olen taipuvainen ekaan vaihtoehtoon jos joku ei osaa esittää painavaa perustetta toisen ratkasun puolesta.
Jarno
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Pattipää mukit, patti on about koko laen kokoinen. Vaihtoehtoja on kaksi. Jyrsiä palotilojen paljealueen kohtia että mahtuu pyörimään, tai hioa/sorvata mukin päät sileeksi paljealueen kohdalta. Olen taipuvainen ekaan vaihtoehtoon jos joku ei osaa esittää painavaa perustetta toisen ratkasun puolesta.
Jarno
Kannatan 1. vaihtoehtoa syystä että venttiilinlautasen viereen tulee tilaa paremmalle (?) virtaukselle mikäli ko. kansi/venttiili sitä tarvitsee. Mäntää koneistamalla palotilan reunan ja venttiililautasen etäisyys ja virtausominaisuudet pysyvät ennallaan eli jos em. asiassa on ongelma niin jyrsi kantta.
Kannatan 1. vaihtoehtoa syystä että venttiilinlautasen viereen tulee tilaa paremmalle (?) virtaukselle mikäli ko. kansi/venttiili sitä tarvitsee. Mäntää koneistamalla palotilan reunan ja venttiililautasen etäisyys ja virtausominaisuudet pysyvät ennallaan eli jos em. asiassa on ongelma niin jyrsi kantta.
Joo..
Ennenaikaista kysellä ja suunnitella kun en oo saanu tuotetta vielä käsiini. Todennäköistä on, että mukissa ei ole hirveesti ylimääräistä mistä ottaa. Aloinkin tossa selvittelemään kannen lastuajaa. Pitää päättää paljonko on turvallinen väli patista palotilaan. Jotenki tuntuu että oikea vastaus on enemmän kun mitä turvallinen paljerako tarttis olla, siis väli litteestä laesta kannen tasaiseen osaan..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Selittäkääpä suomeksi tyhmälle vielä kerran, miten toi siniset/punaset liukat-juttu toimii?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Jep. Oliko nyt niin että molempien liukojen on oltava samaa väriä per kaula? Jos on eriväriset niin siinähän on satkun porras sillon.
Jos ne voi olla eriväriä per kaula niin tuleeko jompikumpi aina ylös tai aina alapuolelle?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Jep. Oliko nyt niin että molempien liukojen on oltava samaa väriä per kaula? Jos on eriväriset niin siinähän on satkun porras sillon.
Jos ne voi olla eriväriä per kaula niin tuleeko jompikumpi aina ylös tai aina alapuolelle?
Saa olla eriväriset ja mitenpäin sattuu,paitsi runkolaakeriliuskoissa lohkon puolelle samaa väriä,jotta (teoriassa) suora kampura makaa kaikkien liuskojen päällä ja välysmittaus antaa oikeamman tuloksen.
Saa olla eriväriset ja mitenpäin sattuu,paitsi runkolaakeriliuskoissa lohkon puolelle samaa väriä,jotta (teoriassa) suora kampura makaa kaikkien liuskojen päällä ja välysmittaus antaa oikeamman tuloksen.
Kiitos.
Pitää soitella marmoritiskille ja kysyä onko liuskan hinta todellisuudessa satsin hinta, vai onko hinnat pikkasen pompsahtanu.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ireland eng. myy vissiin ainakin rosterivenoja. Mistä muualta saa ostaa?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Vittu, eikä IE vastannut sähköpostiin kun kysyin tuotteiden yksityiskohdista. Ei kai se auta kun saatana tilata ja kattoo mitä tuli ostettua.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Vaihdoin tossa nollakakkoseen uuden kytkimen .clutch mastersin s14 kytkinpaketin uuden painelaakerin sitten vauhtipyörän mikä on m20 koneesta mihin on vaihdettu m10 hammaskehä,oliskohan nyt vauhtipyörä sen verran erimittanen ollu ettei sen takia pelaa?pystyy ajamaan mut ei hyvä ,pakki rusahtaa eikä saa nopeaa vaihtoa.työsylinteri uusittu ,mitä mieltä?
Comment