No. Mun mäntäsarja maksoi aikanaan 500 euroa ja pidin järkevänä hintana. Ei tarvi ainakaan pohtia rengasurien kuntoa tmv., eikä pohtia onko niillä mukin kyljen hankausjäljillä seksuaalista merkitystä. Niillä rannuilla joita on about kaikissa käytetyissä M10n mukeissa.
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
Ne kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.Originally posted by majavamies View PostJa on se aina eri asia kun on uutta tai käytettyä, ja kun käytettyä konetta ostaessa ei tiedä mitä sieltä paljastuu.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Tämäpä se onkin..koittanu metsästää jonkin aikaa ja pari olisikin löytynyt mutta tyhjä lohko n400e niin vähän kauhistuttaa..sinne sit 2.0 kampiakseli veivit männät laakerit yms ja kansi kilkkeineen niin on taas jumalattoman kallis moottori..mutta ajaahan sillä sitten maailmanloppuun asti varmasti pelkillä öljyjen vaihdolla..Originally posted by Vauhtivaunu View PostNe kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Onko teillä oikeasti mennyt vaparikäytössä rikki noita uudempia lohkoja? Minusta ne pitäisi olla ihan riittävän hyviä kaikkeen paitsi isoilla paineilla ahtamiseen tai maksimiporauksen hakemiseen. Jenkit käyttää niitä historikkikilpureissakin koska on kevyempi kuin vanha lohko. Ainoat tapaukset mitä tiedän on että halkeaa kannenpultin reiästä kun ei ole kunnolla putsattu.Originally posted by Vauhtivaunu View PostNe kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.
Comment
-
-
Kaksi tullut vastaan. Tavan siviilimotteja ilman viriviritööttööttejä.Originally posted by racing02 View PostOnko teillä oikeasti mennyt vaparikäytössä rikki noita uudempia lohkoja?
Comment
-
Säädetäänkö schrickin nokka ilmoitetulla 0.20mm-välyksellä vai 0-välyksellä? Ei tullut mitään manuaalia nokan mukana.
Meinasin katsoa samalla kellolla YKK ja alkuperäisten merkkien paikkansa pitävyyden.
Oletteko mitannut venttiilin aukeamisen lautasesta?E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Osaako joku sanoa saisko tommosen nenäkepin toimimaan kärjettömässä jollain helpolla niksillä kun keppi on kärjelliselle jakajalle? eihän siinä muuten mut sais sopivan edukkaasti tollasen nenun jossa n.300 astetta ja on edesmenneen Lepistön Ossin tekemä joka oli oikea m10 velho niin pitäisi varmasti olla pelittävä rautapötkylä..eronahan noissa on vaan tuo jakajan rattaan suunta ja sitä mietin että onko tuommonen mahdollista vaihtaa tai jotakin muuta konstia..minä kun en näistä juurikaan tiedä niin kysyn..tuossa vielä kuva kyseisestä osasta..
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Ainoa konsti on vaihtaa se ratas, muuten ei kärjettömässä jakajassa toimi keskipakoennakko.Originally posted by grab_ View PostOsaako joku sanoa saisko tommosen nenäkepin toimimaan kärjettömässä jollain helpolla niksillä kun keppi on kärjelliselle jakajalle? eihän siinä muuten mut sais sopivan edukkaasti tollasen nenun jossa n.300 astetta ja on edesmenneen Lepistön Ossin tekemä joka oli oikea m10 velho niin pitäisi varmasti olla pelittävä rautapötkylä..eronahan noissa on vaan tuo jakajan rattaan suunta ja sitä mietin että onko tuommonen mahdollista vaihtaa tai jotakin muuta konstia..minä kun en näistä juurikaan tiedä niin kysyn..tuossa vielä kuva kyseisestä osasta..
Comment
-
En nyt muista varmaks oliko ratas yhtä puuta muun kepin kanssa.
Jos oli niin sorvissa ratas matalaks, sitten jostain romunokasta sorvaa rattaan irti ja lämpösovitteella istuttaa siihen virikeppiin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Oliskohan kuitenkin helpompi vaihtaa ratas jakajaan tai koko jakaja vaihtoon...Originally posted by JJT View PostEn nyt muista varmaks oliko ratas yhtä puuta muun kepin kanssa.
Jos oli niin sorvissa ratas matalaks, sitten jostain romunokasta sorvaa rattaan irti ja lämpösovitteella istuttaa siihen virikeppiin.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Mutta toimiiko se oikein jos vaihtaa jakajan rattaan?eikö se silloin pyöri toiseen suuntaan joten toimiiko se alipaine kello oikein?tai jos vaihtaa kärjellisen sytkän niin mitä kaikkea sillon menee uusiksi?Originally posted by GOOFY View PostOliskohan kuitenkin helpompi vaihtaa ratas jakajaan tai koko jakaja vaihtoon...Ei mitään kerrottavaa
Comment


Comment