Mut eihän tässä ole edes hiilarirunkoa? Ens vuonna sitten. Itse ostaisin ennemmin Aprilian RSV4:n.
Mutta tämähän ämmähän on silti kevyempi.
Jos nyt kriteerinä pelkkä keveys vai onko kriteerinä muutenvaa materiaali että saa esson baarissa rehviä
Ei siinä. Itse arvostan keveyttä paljon. Eikä rahhaa noihin vehkeisiin. Ja noi kulkee itelle liikaa.
Vanhemmallaki tonnisella pelottaa kaasunkäyttö mutkasta lähties
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Kyl mulle menis joko Ducati v4 tai aprilia rsv4 äänien takia. Bemarin on makee ja varmasti helpompi ajaa kuin noi italialaiset jne, parempi yleisessä joka päiväisessä käytössä. Mutta mulla on tuossa pyöräilyssä myös isona osana ne äänet
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Onkos täällä erillistä mopo-aiheista topiccia? Puhe siis L1e-ajoneuvoluokan laitteista. Jälkikasvu on pikkuhiljaa alkanut noista innostumaan ja kyseeseen tulisi isopyöräinen "oikea" eli vaihteellinen mopo, mutta itse valitsisin nelitahtisen moottorin erinäisistä syistä. Valikoima on näillä ehdoilla aika ohkoinen ja muodostuu enimmäkseen kiinalaisista johon on tungettu joku 4-vaihteinen ilmajäähdytteinen kopiomoottori. Mitäs niitä onkaan olemassa?
Kyl mulle menis joko Ducati v4 tai aprilia rsv4 äänien takia. Bemarin on makee ja varmasti helpompi ajaa kuin noi italialaiset jne, parempi yleisessä joka päiväisessä käytössä. Mutta mulla on tuossa pyöräilyssä myös isona osana ne äänet
Kyllä minäkin noista ottaisin V4S, japseja en edes harkitse.
Onkos täällä erillistä mopo-aiheista topiccia? Puhe siis L1e-ajoneuvoluokan laitteista. Jälkikasvu on pikkuhiljaa alkanut noista innostumaan ja kyseeseen tulisi isopyöräinen "oikea" eli vaihteellinen mopo, mutta itse valitsisin nelitahtisen moottorin erinäisistä syistä. Valikoima on näillä ehdoilla aika ohkoinen ja muodostuu enimmäkseen kiinalaisista johon on tungettu joku 4-vaihteinen ilmajäähdytteinen kopiomoottori. Mitäs niitä onkaan olemassa?
Nelitahtiset isopyöräiset on aina niitä kiinamopoja eikä niitä montaa sorttia löydy, mopoluokassa nykymopoista skootteri pesee vaihdemopot 6-0, kuvittele nyt kun kiihdyttäessä vingutat 6 vaihdetta läpi ja vasta kutosella olet saavuttanut sen 45km/h
Kyllä minäkin noista ottaisin V4S, japseja en edes harkitse.
On vaan huolettomia noi jaappan pyörät, takana useampi 100tkm japsipyörillä ja nolla vikaa. Jos ajella haluaa kyllä japanin laite on ainoa oikea. Fiilistely sitten oma juttunsa, siihen sopii italiaanot ja amerikan mopedit.
On vaan huolettomia noi jaappan pyörät, takana useampi 100tkm japsipyörillä ja nolla vikaa. Jos ajella haluaa kyllä japanin laite on ainoa oikea. Fiilistely sitten oma juttunsa, siihen sopii italiaanot ja amerikan mopedit.
Ja toisaalta 200 hp aika turha katupyörässä. Normi 150 hp tehoillakin vituttaa ajella, kun ei pysty käyttämään kapasiteetista kuin hyvin pientä osaa. Suomalaisella on vaan pakko olla se tonninen, kuin myös itsellä, vaikka pienemmällä enskalla tulee ne hauskimmat ajot tehtyä.
Ratahommat tietty eri juttu.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
eiköhän tuo ole ens vuodelle wsbk luokittelumalli. Viime vuonna tuli muutama wsbk kisa pyörittyä BMW tiimin mukana Tom Sykesin rengasmiehenä. Hyvin silloin meni vakiomottorilla kun ei ollu osia luokiteltu.
Itsellä tosiaan parit tonniset twinit (painava Honda SP-1 ja kevyt ja vielä hieman kevennetty gen2 Aprilia RSV Factory) ja onhan noissa ihan hirvittävä ero ajotuntumassa vaikka noin saman tehoiset ovatkin. Ero ajossa melkein kuin kolmossarjan 320 I:lä ja M3:lla sillä erolla että pyörissä paino menee toisinpäin.
Toi Apikan twini on ihan pirun kiva laite mm. Öhlinsin alustan ja keveiden Oz:in taottujen vanteiden myötä .....
itsellä löytyy tällä hetkellä 07 zx10R kawa... 180heppa ja 172 kiloo... Hauskuuskerroin kohdallaan... Tosin alkaa niskaranka sen verran vittuilemaan että tarttis vaihtaa nakupyörään.. ja siitä kategoriasta en kelpuuttaisi kuin yhden mallin joka on ehdottomasti 1290 Super Duke... Emännältä löytyy 08 750Z joka on ihan mukava ja kiva ajella mutta auttamatta liian tehoton lussukka meikäläisen käskytettäväksi
On vaan huolettomia noi jaappan pyörät, takana useampi 100tkm japsipyörillä ja nolla vikaa. Jos ajella haluaa kyllä japanin laite on ainoa oikea. Fiilistely sitten oma juttunsa, siihen sopii italiaanot ja amerikan mopedit.
Sitä ei käy kieltäminen etteikö japsit ois laadukkaita , kurapuolella itsekin ajelen Yamahalla. Mutta esim. R1 ja GSX-R ovat tälläiselle 188cm pitkälle kaverilla valitettavasti vaan liian pieniä, ei niihin mahdu. Mutta samaan aikaan esim. Ducatin 1198 istuu käteen kuin isi äidin selkään.
Perjantaina kävin katsomassa yhtä ZX7R ihan piruuttani kakkospyöräksi. On se vaan niin pieni ettei sellaisen ostoa pelkäksi tallin koristeeksi voi suunnitella. Itseasiassa jopa vanha Aprilian AF1 Futura on isompi ja tilavampi pyörä.
Väitän että ostohousut jalassa moni päätyy esim. rytköseen eikä ducatiin pelkästään hintalapun takia.
Nelitahtiset isopyöräiset on aina niitä kiinamopoja eikä niitä montaa sorttia löydy, mopoluokassa nykymopoista skootteri pesee vaihdemopot 6-0, kuvittele nyt kun kiihdyttäessä vingutat 6 vaihdetta läpi ja vasta kutosella olet saavuttanut sen 45km/h
Tiedän kyllä, olen itsekin joskus ison skootterin omistanut ja se variaattori on suuri osa fiiliksestä. Mutta toisaalta mitä väliä kuka "pesee" kenet jos ajopeli on itselle mieluinen...
Comment