Originally posted by jokes911
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua II
Collapse
X
-
Originally posted by jokes911 View PostMut eihän tässä ole edes hiilarirunkoa? Ens vuonna sitten. Itse ostaisin ennemmin Aprilian RSV4:n.
Jos nyt kriteerinä pelkkä keveys vai onko kriteerinä muutenvaa materiaali että saa esson baarissa rehviä
Ei siinä. Itse arvostan keveyttä paljon. Eikä rahhaa noihin vehkeisiin. Ja noi kulkee itelle liikaa.
Vanhemmallaki tonnisella pelottaa kaasunkäyttö mutkasta lähtiesBMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
Kyl mulle menis joko Ducati v4 tai aprilia rsv4 äänien takia. Bemarin on makee ja varmasti helpompi ajaa kuin noi italialaiset jne, parempi yleisessä joka päiväisessä käytössä. Mutta mulla on tuossa pyöräilyssä myös isona osana ne äänetEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Onkos täällä erillistä mopo-aiheista topiccia? Puhe siis L1e-ajoneuvoluokan laitteista. Jälkikasvu on pikkuhiljaa alkanut noista innostumaan ja kyseeseen tulisi isopyöräinen "oikea" eli vaihteellinen mopo, mutta itse valitsisin nelitahtisen moottorin erinäisistä syistä. Valikoima on näillä ehdoilla aika ohkoinen ja muodostuu enimmäkseen kiinalaisista johon on tungettu joku 4-vaihteinen ilmajäähdytteinen kopiomoottori. Mitäs niitä onkaan olemassa?E32 735iAL, E36 320iA
Comment
-
-
Originally posted by hencca89 View PostMutta tämähän ämmähän on silti kevyempi.
Jos nyt kriteerinä pelkkä keveys vai onko kriteerinä muutenvaa materiaali että saa esson baarissa rehviä
Mä laitan omat Gixxerin Marvicit alle, jotka magnesiumia ja ei kukaan huomaa että alla on muutakin kun perusvanne.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostKyl mulle menis joko Ducati v4 tai aprilia rsv4 äänien takia. Bemarin on makee ja varmasti helpompi ajaa kuin noi italialaiset jne, parempi yleisessä joka päiväisessä käytössä. Mutta mulla on tuossa pyöräilyssä myös isona osana ne äänetF33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by hezekiel View PostOnkos täällä erillistä mopo-aiheista topiccia? Puhe siis L1e-ajoneuvoluokan laitteista. Jälkikasvu on pikkuhiljaa alkanut noista innostumaan ja kyseeseen tulisi isopyöräinen "oikea" eli vaihteellinen mopo, mutta itse valitsisin nelitahtisen moottorin erinäisistä syistä. Valikoima on näillä ehdoilla aika ohkoinen ja muodostuu enimmäkseen kiinalaisista johon on tungettu joku 4-vaihteinen ilmajäähdytteinen kopiomoottori. Mitäs niitä onkaan olemassa?E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostKyllä minäkin noista ottaisin V4S, japseja en edes harkitse.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOn vaan huolettomia noi jaappan pyörät, takana useampi 100tkm japsipyörillä ja nolla vikaa. Jos ajella haluaa kyllä japanin laite on ainoa oikea. Fiilistely sitten oma juttunsa, siihen sopii italiaanot ja amerikan mopedit.
Ratahommat tietty eri juttu.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostTodella makea https://www.bike.fi/bmw-m1000rr-bmwn...ttoripyorassa/Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.
Comment
-
-
Itsellä tosiaan parit tonniset twinit (painava Honda SP-1 ja kevyt ja vielä hieman kevennetty gen2 Aprilia RSV Factory) ja onhan noissa ihan hirvittävä ero ajotuntumassa vaikka noin saman tehoiset ovatkin. Ero ajossa melkein kuin kolmossarjan 320 I:lä ja M3:lla sillä erolla että pyörissä paino menee toisinpäin.
Toi Apikan twini on ihan pirun kiva laite mm. Öhlinsin alustan ja keveiden Oz:in taottujen vanteiden myötä .....F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
itsellä löytyy tällä hetkellä 07 zx10R kawa... 180heppa ja 172 kiloo... Hauskuuskerroin kohdallaan... Tosin alkaa niskaranka sen verran vittuilemaan että tarttis vaihtaa nakupyörään.. ja siitä kategoriasta en kelpuuttaisi kuin yhden mallin joka on ehdottomasti 1290 Super Duke... Emännältä löytyy 08 750Z joka on ihan mukava ja kiva ajella mutta auttamatta liian tehoton lussukka meikäläisen käskytettäväksiSkoda Octavia RS 2016
EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOn vaan huolettomia noi jaappan pyörät, takana useampi 100tkm japsipyörillä ja nolla vikaa. Jos ajella haluaa kyllä japanin laite on ainoa oikea. Fiilistely sitten oma juttunsa, siihen sopii italiaanot ja amerikan mopedit.
Perjantaina kävin katsomassa yhtä ZX7R ihan piruuttani kakkospyöräksi. On se vaan niin pieni ettei sellaisen ostoa pelkäksi tallin koristeeksi voi suunnitella. Itseasiassa jopa vanha Aprilian AF1 Futura on isompi ja tilavampi pyörä.
Väitän että ostohousut jalassa moni päätyy esim. rytköseen eikä ducatiin pelkästään hintalapun takia.Last edited by jani; 27-09-2020, 18:48.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostNelitahtiset isopyöräiset on aina niitä kiinamopoja eikä niitä montaa sorttia löydy, mopoluokassa nykymopoista skootteri pesee vaihdemopot 6-0, kuvittele nyt kun kiihdyttäessä vingutat 6 vaihdetta läpi ja vasta kutosella olet saavuttanut sen 45km/hE32 735iAL, E36 320iA
Comment
-
Comment