Originally posted by Jorma1
View Post
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zakspeed View PostMoottorityyppi kertoisi paljon. Ilmeisesti b sarjan diesel kysessä. Kävisin melkein uudestaan pajalla katsomassa kuinka voisivat asiassa auttaa. Melko varmasti saat sinne uuden venttiilin ag:n piikkiin.
Näihin saa nyt ihka uutta venttiillivariaatiota, vihdoin.
Ei löytynyt netistä puma raporttia tähän hommaan, mutta mitä järkeä tässä koko kampanjassa edes on jos osaa ei vaihdeta uuteen vaikka siinä on se mahdollisuus että se aiheuttaa auton palamisen. Paras korjaus lienee auton ohjelmointi ja koko laitoksen poistaminen käytöstä..Last edited by JHo; 30-09-2019, 20:01.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fraatti View PostTämä taisi olla se missä egr-venttiilimalli missä venttiili sojotti ilman sitä kehystä? Onko osassa silmiin nähtävää eroa vanhaan vai ainoastaan indeksinumero muuttunut?
En ole fyysisesti hypistellyt käsissä vielä. Uusi numero kokonaisuutena.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostMoottorityyppi kertoisi paljon. Ilmeisesti b sarjan diesel kysessä. Kävisin melkein uudestaan pajalla katsomassa kuinka voisivat asiassa auttaa. Melko varmasti saat sinne uuden venttiilin ag:n piikkiin.
Näihin saa nyt ihka uutta venttiillivariaatiota, vihdoin.Last edited by fraatti; 30-09-2019, 07:58.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JHo View PostAuto kävi tarkastuksessa pari viikkoa sitten, tarkastus tehtiin mut ei muuta. Nyt kuitenkin egr:stä antaa vikakoodia: 255C00 EGR Valve, position control: Valve open too wide.. Liittyykö tämä tähän kampanja-asiaan vai joudunko vaihdattamaan tuon osan itse.
Näihin saa nyt ihka uutta venttiillivariaatiota, vihdoin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JHo View PostAuto kävi tarkastuksessa pari viikkoa sitten, tarkastus tehtiin mut ei muuta. Nyt kuitenkin egr:stä antaa vikakoodia: 255C00 EGR Valve, position control: Valve open too wide.. Liittyykö tämä tähän kampanja-asiaan vai joudunko vaihdattamaan tuon osan itse.
Leave a comment:
-
-
Auto kävi tarkastuksessa pari viikkoa sitten, tarkastus tehtiin mut ei muuta. Nyt kuitenkin egr:stä antaa vikakoodia: 255C00 EGR Valve, position control: Valve open too wide.. Liittyykö tämä tähän kampanja-asiaan vai joudunko vaihdattamaan tuon osan itse.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wesku79 View Postesim. VAG:n 2.0 TFSi koneissa tätä on harrastettu. Paska systeemi sekin. Kun bensa ei pese imupuolta, niin noki tahmaa venttiilit ja kannen kanavat ihan tukkoon. Vie tehoja ja pahimmillaan tuloksena ihan käyntihäiriöitäkin.
Edit: eikä tää enää oikein diisselibemaripuheeksi meneLast edited by Ihmemies; 16-09-2019, 11:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ihmemies View PostHarmi kun EGR:n toteutus pitää tehdä noin monimutkaisesti. Esim jossain bensakoneissa (bemarista en tiedä) on EGR toteutettu imu- ja pakoventtiilien ajoituksellaLast edited by Wesku79; 16-09-2019, 11:04.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bullitt View PostEnkä myöskään usko, että EGR täysin toimiessaankaan olis mikään vastaus ilmaston lämpenemiseen tai ilmanlaatuun muutenkaan.
NOx on yhdistetty mm. lasten astmaan.
Ei ne autot palaa saisi siltikään, mutta eiköhän se kuriin saada...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostKäsittämättömiä kommentteja ymmärtääkseni vielä (ilmeisesti) autoalan ammattilaisen puolelta nämä järjestelmien poistohommat.
Leave a comment:
-
-
Harmi kun EGR:n toteutus pitää tehdä noin monimutkaisesti. Esim jossain bensakoneissa (bemarista en tiedä) on EGR toteutettu imu- ja pakoventtiilien ajoituksella, jolloin osa pakokaasuista pääsee takaisin sylinteriin. Näin ei tarvita mitään jäähdytin-letku yms. hässäköitä. Mutta vissiin se ei tosiaan ole mahdollista näissä diisseleissä, muuten luulisi niissäkin yksinkertaisempaa EGR:ää käytettävän.
Leave a comment:
-
-
Käsittämättömiä kommentteja ymmärtääkseni vielä (ilmeisesti) autoalan ammattilaisen puolelta nämä järjestelmien poistohommat.
Leave a comment:
-
Leave a comment: