M539 videot
Collapse
X
-
Näytti olevan aikaa vievää hommaa verrattuna siihen että vaihtaa vaan uudet verhoilut penkiiin kun niitäkin on saatavilla, ostelee vaan apparin penkkejä niin saa uusittua kuskin penkin hyvään kuntoon. Tai no eri juttu tässä tapauksessa kun kyseessä nuo harvinaiset contourit
-
Oli itselle yllätys että on merkkiliikkeiden tapa korjata nahkaa myös.
Leave a comment:
-
Uusimassa jaksossa oli kyllä ihan mielenkiintoinen, se nahkojen ehostus osuus.
Monelle joka vieroksuu nahkaverhoiluja, niin saa varmasti helpotusta, kun ne saa noinkin helposti kunnostettua...
Toki aika sen vasta näyttää, että pysyykö paikatut reiät piilossa. :think
Leave a comment:
-
yep. itselläkin yhdessä ollut, ja on kyllä ihan turha haittavaruste
. + vie koiralta n.5cm korkeudesta tilaa.
Leave a comment:
-
Itellä oli E39 touringissa toi lastausalusta. Hieno sanoa et oli tommonen lisävaruste, mutta ikinä en tuolle keksinyt mitään käyttöä. Vielä hankaloitti asioimista lattian alla, kun piti autoa rassata mm. Hydraulisen takaluukun huolto.Originally posted by Wespa View PostHienot tuli kyllä farkun sisätiloista, ja se takakontin lastauslaiturikin oli aika hyvä varuste, en edes tiennyt tuollaisen olemassaolosta.
Nättiä jälkeä kyllä tulee auton suhteen muutamista soraäänistä huolimatta.
Leave a comment:
-
Nuo lastausjutut ovat ainakin X5 olleet vähän yleisempiä ajankohtana, mutta ei toki suomiautoissa..
Tuo nahkahousufirmassa pyörähdys oli kyllä hieno. En tiedä onko tuo "hieronta" niin hieno varuste että sitä kaipaisi, kun se vaan keikuttaa persettä lähinnä
Mutta osaapa olla harmaakin sisusta nätti.
Leave a comment:
-
Joo ja lopputulos on ilmeisen paljon kestävämpi kuin perus tuputtelemalla tehtynä. Täytyy varmaan omaan värinvaihtoprokkikseen tilata nahkahousuilta vastaavat kamat.
Hienot tuli kyllä farkun sisätiloista, ja se takakontin lastauslaiturikin oli aika hyvä varuste, en edes tiennyt tuollaisen olemassaolosta.
Leave a comment:
-
Nahkojen korjaus uusimmassa jaksossa oli hyvää ja informatiivista settiä. Vimpan päälle hifistelyä nahkafirmalta
Leave a comment:
-
Osalla toki kirjoitustyyli on hyvin suora, ja tulee ehkä kerrottua näkemys toiseltakin laitaa vaikka itse ei välttämättä niin ajattelisikaan, vaan enemmän juuri päinvastaista. Tunnustan.
Oon kans enemmän keskittynyt haaveilemaan orkkis soittimista omiin laitteisiin, yleensä ne on poisteltu jo kauan sitten
Leave a comment:
-
+1Originally posted by Kuqi View Postäijä asentaa elämänsä ekat hifit orkkispaikoille.
entisiin pahvikartio-paskoihin verrattuna hyvä soundi.
internetin mukaan kuitenkin väärin kuunneltu.
kattelkaahan poijjaat niitä teidän omia ensiasennuksia ja kommentoikaa sitä silmälläpitäen, mulla ainakin oli monenlaista paranneltavaa kun olin tietämätön.
Ketään ei kiinnosta miehen hifi-asennukset, mutta niistä tulee silti aikaseksi sivutolkulla vääntämistä ja itkemistä.
Itse en ole yhteenkään autooni laitellut hifejä, enkä ajatellut myöskään aloittaa ihan lähivuosina. :think
Leave a comment:
-
Ja mitä omalle kohdalle törmännyt, niin suomessa näitä riittää näin yleisesti kärjestäen ja mitä itse huomannut, niin jotkut oikeasti kyttää niitä, näin yleisesti kärjistäen.Originally posted by Jarger View PostKun on tarkka mies niin jokaiselle tulee tietynlainen spesialistielämys kun pääsee sanomaan että "AHA! Minä näin kun teit virheen tuossa"
Ja näin yleisesti kärjistäen niillä on jotain taipumusta narsismiin tms tai siellä taustalla on näsäviisastelua tai haluaa olla sarkastinen
Leave a comment:
-
Sehän jotain sanoi ettei ole näihin asioihin vihkiytynyt tai niin kiinnosta tms.
Kun on tarkka mies niin jokaiselle tulee tietynlainen spesialistielämys kun pääsee sanomaan että "AHA! Minä näin kun teit virheen tuossa"
Leave a comment:
-
Joo, mutta tavallaan ei mikään yllätys kun jakaa netin ihmeelliseen maailmaan....mutta odotellaan e9x m3 moottorin rakentamista lisää ja sitten se 850 moottorin
Leave a comment:
-
Sai kyllä turhan suuret mittasuhteet tämä hifipäivitys,
Oootellaan jaksoja V8 koneisista...
Leave a comment:
Leave a comment: