80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• LUMI
    replied
    Originally posted by ///MJ View Post
    Puhutko nyt mailin matkasta :think ja tämä toivottavasti bemarilla
    en vaan moottoritie pätkästä saksassa
    ei saa näin uutta bemeria menemään lähellekkään katsastuskuntoisena seisovalla maililla tuota (=ahtamattomana)

Leave a comment:

• ///MJ
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    mulla on tarkotus vetää ens kesänä 100sesta tai jostaki -330ppiin ja laittelen sen sitte kyllä aikoja tänne
    seuraavana kesänä mennään yli 350
    Puhutko nyt mailin matkasta :think ja tämä toivottavasti bemarilla

Leave a comment:

• LUMI
    replied
    mulla on tarkotus vetää ens kesänä 100sesta tai jostaki -330ppiin ja laittelen sen sitte kyllä aikoja tänne
    seuraavana kesänä mennään yli 350

Leave a comment:

• primerap10gtr
    Guest replied
    Originally posted by Terou View Post
    ^
    kannatan. Olisi kiva lukea vain oikeita aikoja mitä miltäkin väliltä kukakin milläkin missäkin ja vaikka vielä milloinkin on saanut No saa videonkin laittaa omasta vedostaan.
    Juurikin näin. Tosin hauska näitä vääntöjäkin on lukea.

Leave a comment:

• Terou
    replied
    ^
    kannatan. Olisi kiva lukea vain oikeita aikoja mitä miltäkin väliltä kukakin milläkin missäkin ja vaikka vielä milloinkin on saanut No saa videonkin laittaa omasta vedostaan.
    Last edited by Terou; 08-01-2014, 22:00.

Leave a comment:

• pablo
    replied
    Miten vittu nämä videot liittyy topicin aiheeseen?

Uskomatonta paskaa ja vänkäämistä eräitten toimesta. Eikö isoilla miehillä ole muuta tekemistä ku soittaa suuta ja vängätä kaverille joka on sentään repiny tuhannen heppaa lähes lidlin limpsapullon kokosesta motista.

Oikeesti itseä ainaki suuresti kiinnostaa tämä topic koska suomestakin tulee nykyään jo todella nopeita AUTOJA. Tämä pärrä vänkäys sais jo vaikka loppua. Menkää bomberifoorumille pullistelemaan streettimopojenne kans.

-Anssi

Leave a comment:

• Esko
    replied

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Originally posted by hono View Post
    Jos vähän katsot ja sisäistät luetun ymmärtämistä niin en oo missään vaiheessa puhunut että kovimmat JÄÄ.

Putkivireinen S1000RR vs. 900hp supra.

Leave a comment:

• hono
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Puhe olikin siitä, että kovimmatkin jää.

Mutta siis, otetaan vaan keväällä videoo, im in
    Jos vähän katsot ja sisäistät luetun ymmärtämistä niin en oo missään vaiheessa puhunut että kovimmat JÄÄ.

Leave a comment:

• diffas
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    ihime vääntöö
    Eikös se ole vaan hienoa että junnut vertailee mopojaan

Leave a comment:

• LUMI
    replied
    ihime vääntöö

mites ne suomen nopeimmat D luokan autot menee vartilla alle 8 ja loppuja yli 280

entäs kovimmat mopot striittiluokissa

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Kyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
    Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.

Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suosittelen ainakin kaasujen hommaamista....

Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?
    Sitä turbobusa hommaa mä vähän meinasin..

Kyllä mulla odottaa uus kytkin laatikossa asennusta Kyllä mä voin lähtee viivat ottamaan, vaikka 0-200. Vaikka jos sulle tehot alkaa oleen sen 1000hp keväällä, niin aika turhaahan se on tolla vähän reilu 160hp mopolla lähtee vetämään. Mutta ei mua hävetä myöntää tappioo Puhe olikin siitä, että kovimmatkin jää.

Mutta siis, otetaan vaan keväällä videoo, im in

Leave a comment:

• Esko
    replied
    Onhan se Veyron Super Sport nopea mut melkoinen kasa laardia vaan mokomalla niskassa. Liikkuu tuommonen 500kg kevyempi Agera R aika perkeleesti vielä iloisemmin samoilla tehoilla

Leave a comment:

• Tylyttäjä
    replied
    Kyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
    Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.

Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suositten ainakin kaasujen hommaamista....

Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?
    Joo priva on täynnä, pitäs tyhjennellä jossain välissä. Turbo-Busaa kyselin kyllä muutamaan kertaan ajamaan Audiasi vastaan, ekan kerran Kiikalassa kun törmättiin ja silloin alustavasti kiinnosti. Myöhemmin ei enää ilmeisesti kiinnostanut/huvittanut, koska ei vastannut. Täytyy yrittää keväällä vaikka uusiks.

Leave a comment:

• zanardi
    replied
    Kellottaa joka jaksaa.. Mun vanha tojota..

Tuos nollasta

Leave a comment:

Working...