Eilen tehtiin sitten melumittaukset kolmella autolla. Eli mölyapina E90 330iA:lla, E39 523i:llä ja E39 530dA:lla. Tarkemmat tiedot Kekkosen Petriltä joskus myöhemmin kun kerkeää laittaa. Tulokset saattaa yllättää.
Tero
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNe oli tummuvat peilit. Ja nehän on sellaiset leipälapiot vakioihin verrattuna niin sitä varmaan haettiin . Lisää pinta-alaa, lisää ilmanvastusta, lisää melua jne.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostNoniin.
Nyt on sitte 2008 E90 330iA sedan, 200kW, M-Sport hyvillä varusteilla.
N. 2300km koeajon jälkeen on sanottava, että upea auto. Sisämelu... mikä sisämelu?
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Risto113 View PostOT,
Ihan mielenkiinnosta.
Miten aiemmin mainitut lämpävät peilit lisää ajomelua?
Kattoluukut sun muut vielä menee maalaisjärjellä...
Leave a comment:
-
-
OT,
Ihan mielenkiinnosta.
Miten aiemmin mainitut lämpävät peilit lisää ajomelua?
Kattoluukut sun muut vielä menee maalaisjärjellä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huupi View PostOisko ne nyt välttämättömiä...
Muutetaan sitten, jos ei ala kiinnostusta ilmaantua.
Ja kyllähän sen nettiautoon voi hyvin pistää 04. Varmaan monet e60 etsivät laittaa sen hakuun ettei tule e39 jne.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostVoisko ne muutama lisätäppä olla vaikka aktiiviohjaus ja dd :think
Muuten kyllä ihan asiallinen peli
Originally posted by Zeta View PostTuon 11/03 kehtaa kyllä myydä jo 2004 mallimerkinnällä
Muutetaan sitten, jos ei ala kiinnostusta ilmaantua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huupi View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huupi View Post
Muuten kyllä ihan asiallinen peli
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lakeson View PostE60 manuaalina, värinä joku muu kuin harmaa, >2.5l bensa, kunnollisilla penkeillä + muutamalla pakollisella lisätäpällä varustettuna karsii käytännössä 90% pois tarjokkaista.
Check, check, check, check + :think?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostEnnen kuin tuon "vanha on parempi" -johtopäätöksen tekee, pitäisi tietää noiden autojen varusteet (alusta, sisustan materiaali, korisarja, kattoluukku, kaatuvat takapenkit ja peilit) ja käytössä olleet rengaskoot. Ja myös auton ikä silloin kun havainto tehtiin. Ja myöskin se, onko tuulilasi alkuperäinen vai jälkikäteen vaihdettu.
Jos ensin oli esim. karvalakki 523 16" renkailla ja kuluneilla puslilla ja sitten tuli m-sport 18" renkailla, nahkasisustalla, kaatuvilla takapenkeillä, himmenevillä ulkopeileillä ja kattoluukulla, niin lienee selvää, että tuo m-sport on äänekkäämpi. Jokainen noista varusteista lisää melua.
Ei ollut kaatuvia penkkejä, ei kattoluukkua, ei nahkoja. Oli sport-alusta. (ei m-sport) En muista mitkä peilit tummu, tummuko mitkään. Taisi olla, ettei tummunut .
Renkaat oli 16-17" riippuen ajanhetkestä ja vuodenajasta.
Tero
Leave a comment:
-
-
Tähän sopinee kevennyksenä Tuulilasissa ollut lukijakysymys n. 10 vuotta sitten.
Eräs lukija kirjoitti innoissaan uudesta Ford Mondeostaan, siihen asennettavista hifeistä ja tulevasta äänieristyksestä. Lopussa oli varsinainen kysymys: "Miten kannattaisi aloittaa?" Johon Huulilasi vastasi: Vaihtamalla autoa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostJokainen noista varusteista lisää melua.
Joskus miettinytkin että ladataanko noihin ensimmäisiin malleihin enemmän esim. fyllinkiä, joita sitten mallisarjan vanhetessa aletaan säästämään. Media kun tuppaa hehkuttamaan (tai lynkkaamaan) uutta korimallia sen ensitestien perusteella, on aivan sama jos esim. vuoden pari päästä aletaan valmistajan toimesta hieman oikomaan. Normi herrasmiesbemaristi kuitenkin autoa päivittäessään vaihtaa uudempaan korimalliin, joten ei havaitse mahdollista eroa.
Saattaa olla että kyseiset vanha vs. uusi -kokemukset ovat vain sattumaa. Oma korva on kuitenkin hyvin 'harjaantunut' aiheelle ja siihen luotan. Tai sitten kaikki tulee korvien välistä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: