Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Driver22
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No ei se 91sen kontti mikään ihmeellinen ole, melkein samat sinne e60 menee jos ei sitten kattoon saakka lastaa sitä e91stä :think

    Sisätilaa jos tarvitsee niin silloin ilman muuta e60.
    Ei se ero iso ole, mutta e91 konttiin saa menemään esim. pesukoneen mikä ei sedaniin mene.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Ainakaan veroissa ei kauheasti säästä e91 vs. e60, kokonaismassassa ei paljoa eroa. E60 on kabiinissa paremmat tilat mutta e91 tieten kontti isompi ja tuo kuljetuskapasiteettia jos sitä tarvii.

    No ei se 91sen kontti mikään ihmeellinen ole, melkein samat sinne e60 menee jos ei sitten kattoon saakka lastaa sitä e91stä :think

    Sisätilaa jos tarvitsee niin silloin ilman muuta e60.

    Leave a comment:


  • luikas
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Ainakaan veroissa ei kauheasti säästä e91 vs. e60, kokonaismassassa ei paljoa eroa. E60 on kabiinissa paremmat tilat mutta e91 tieten kontti isompi ja tuo kuljetuskapasiteettia jos sitä tarvii.
    Niin voihan se olla että tilalle tulee vaan puhtaasti käyttötarkoitukseen e39 dsl farkku, jonka paketoisin jos ei oo paku jo valmiiksi. Siirtää ehkä myöhemmäksi tuota uudempaan päivitystä :think

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Originally posted by luikas View Post
    E39:stä meinaan luopua, E60 ollu kiikarissa, miksei jopa E91, mutta ei E90. Tilaa pitää olla vähintään nykysen sedanin verran. Moottorivaihtoehdot 2,5 i / d - 3.5d
    Riittää kun matka-ajossa päästäisiin järkeviin kulutuslukemiin ja vuotuiset verot ei kovin karkais.

    Mitä vm. kannattaa välttää jos ei halua tietoisesti vika-altista autoa? 525d 177hv oli yksi vaihtoehto saksasta, pitäisikö suoraan ottaa 197hv LCI vai kelpaako tuommonen vanhempi? Neloskoneet jätän kauppaan oli se bensa tai dsl.
    Ainakaan veroissa ei kauheasti säästä e91 vs. e60, kokonaismassassa ei paljoa eroa. E60 on kabiinissa paremmat tilat mutta e91 tieten kontti isompi ja tuo kuljetuskapasiteettia jos sitä tarvii.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Jäin enimmäkseen ihailemaan tota nappirivistöä kojelaudassa.

    Joo, en ole itse koskaan nähnyt "full house" m5'ssa, toki merkitykseliä toimintoja ne lisänappulat ei tua..

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    tässä on aika veikeä m5 sisustus komforteille...:think

    http://www.ebay.de/itm/130661630581?...84.m1423.l2649
    Jäin enimmäkseen ihailemaan tota nappirivistöä kojelaudassa.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    tässä on aika veikeä m5 sisustus komforteille...:think

    Leave a comment:


  • S.P.R
    replied
    Originally posted by IIIolut View Post
    Mites M5:ssa onko vakio?
    On vakiona

    Leave a comment:


  • IIIolut
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Ristiseläntuen säätö on comforteissa aina, mutta lisävaruste sportteissa.
    Mites M5:ssa onko vakio?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Mahtaa tuo E34 sitten olla aika hirveä sillä eihän E39 (hammastangolla) mitenkään erityisen tarkasti ohjaudu. Tai onhan se tarkka jos ajaa jatkuvasti Saksan nopeuksilla, mutta muuten ohjauksen keskialue on epämääräinen ja ohjaus hidas.
    Ei tullu kirittyä tuosta E34:sta simpukkaa ollenkaan joten keskialueella oli hieman välystä. Kyllä tuossa omassa E39 on selvästi tarkempi ja nimenomaan keskialueella.

    Toki onhan tuo omassa autohistoriassa aikamoinen harppaus uudempaan, muutenkin.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Ainaki itselläni tuli E34 525i -> E39 528i päivityksessä ekana, että perkele autohan voi ohjautuakki tarkasti.
    Mahtaa tuo E34 sitten olla aika hirveä sillä eihän E39 (hammastangolla) mitenkään erityisen tarkasti ohjaudu. Tai onhan se tarkka jos ajaa jatkuvasti Saksan nopeuksilla, mutta muuten ohjauksen keskialue on epämääräinen ja ohjaus hidas.

    Leave a comment:


  • teropa
    replied
    Originally posted by Martti View Post


    Noh, sanotaanko, että auto ei minusta ollut ulkoisesti "lähes virheetön" ainakaan silloin kun itse sen näin. Lähes virheettömästä voi olla tietysti monta eri käsitystä, mutta 35tkm ajetusta odotan oikeasti aika lähelle sitä. Eikä tälle ei-lähes-virheettömyydelle myöskään löytynyt, sanotaanko, minusta myyjästä luotettavaa kuvaa antavaa selitystä.

    Sisältähän tuo vaikutti olevan aikalailla priimassa kunnossa, niinkuin tuossa aikaisemmin koitin antaa ymmärtää. Itselläni jäi vaan tuon visiitin ja koeajon perusteella hieman ristiriitaiset tunnelmat, joten jätin välistä.

    Saksan historiasta ei lienee epäselvyyttä, ja myös minä tiedän mitä se on maksanut liikkeessä lähtömaassaan, paljonko verot ovat olleet Suomessa ja myös paljonko viimeinen öljynvaihto on maksanut Teboililla.
    Tarkennatko mitä ne virheet oli, jotka itse löysit ja joihin olisit kaivannut myyjään luotettavuutta selittämään niitä eri tavalla?

    Puskuri edestä, oikea alakulma tölvästy kanttariin ja korjattu. Oikea keski parkkianturi pinnasta lakka kulunut. Konepellisä ohuen ohut hiusnaarmu.

    Ei lommoja, ei ruostetta, maalipinta kirkas ja selvästi vain vähän happovesisadetta nähnyt. Kiveniskemiä vain pari keulassa. Yleisvaikutelma km lukeman mukainen. Pakoputki kirkas ja kiiltävä.

    Myyjä oli erikoinen tyyppi, se on joo mutta en minä usko että hän/he ovat ihmisiä jotka pitävät fort knoxin holvissa pergamenteissa selityksiä jokaiselle naarmulle tai epätäydellisyydelle jota autossa mahd on.

    Tero

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by Brasco View Post
    Saa olla kyllä hyvät unenlahjat että pystyy e6x sarjan sport penkissä nukkumaan

    En kyllä tosin tiedä mitkä penkit sulla on, mutta kävin koeajamassa tuollaisen 525d LCI:n, ja ensimmäisenä tuli mieleen että onko tää piilokamera?

    Ei ristiseläntuen säätöä? Miten tuollaisesssa munakupissa voi istua 1000 km viikossa,?

    Onko muuten comfort penkissä tuo ristiseläntuen säätö?
    Ristiseläntuen säätö on comforteissa aina, mutta lisävaruste sportteissa.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Mulla comfortit (oliko 21 eri säätöä tai jotain) ja ne hakkaa ne perus puolisähkö sporttipenkit 50-0.
    Ja niissähän on toi risteselän säätö kohtuu jees.
    Ainoastaan ulkoisesti sport penkki näyttää cool mutta nyt kun on molemmilla penkeillä istununut kohtuu pitkään niin nuo comfortit on kyllä jeba
    Sama juttu E39:ssä ne comfortit on jees mutta noin jyrkkää eroa ei ole mikä on E6X sarjan comfortin ja sportti penkin erolla.

    Joo ei ole perus sportti penkki mikään huippu, mutta comfortti on aivan mahtava. Saksasta ajoin yhden comfort penkkisen ruotsin kautta suomeen, niin kyllä oli ilo istua pitkääkin matkaa

    Leave a comment:


  • Martti
    replied
    Originally posted by teropa View Post
    Ulkofiksausta? Mihin? Sehän on lähes virheetön auto ulkoa.

    Auto on ostettu Saksasta Bmw jahreswagenina 10kk ikäisenä, 15,000km ajettuna ja sen jälkeen on kaikista katsastuksista ja laakkoskäynneistä merkinnät. Mihin tarvit huoltokirjaa vai meinaatko että sen auton ekan 10kk aikana sillä ei oliskaan ollut ajettu sitä 15,000:a vaan esim 60,000 tai enempi?

    Dokumenttien totaali puute ei myöskään soita kelloja. Mulla on alkuperäinen auton tilaus, kauppakirja ja tullauspaperit tossa pöydällä. Sekä kaikki muut auton paperit pl huoltokirja. Tiedän mistä Bmw liikkeestä se on ostettu ja milloin ja millä kilsoilla sekä mihin hintaan. Tiedän myös maksetut verot. Ja sen jälkeinen elämä on hyvin dokumentoitu Trafin katastuslappujen, tietojärjestelmän raporttien ja Bemarin merkintöjen tiimoilta. Oma käsitys auton elämästä on kyllä melkoisen ookoo. Huoltokirjan puutteesta voin kertoa privassa. Mulla on käsitys siitä miksi sitä ei autossa ole, eikä se liity autoon mitenkään.

    Mutta kiitos, nyt on uudenkarhea E39 alla .

    Tero


    Noh, sanotaanko, että auto ei minusta ollut ulkoisesti "lähes virheetön" ainakaan silloin kun itse sen näin. Lähes virheettömästä voi olla tietysti monta eri käsitystä, mutta 35tkm ajetusta odotan oikeasti aika lähelle sitä. Eikä tälle ei-lähes-virheettömyydelle myöskään löytynyt, sanotaanko, minusta myyjästä luotettavaa kuvaa antavaa selitystä.

    Sisältähän tuo vaikutti olevan aikalailla priimassa kunnossa, niinkuin tuossa aikaisemmin koitin antaa ymmärtää. Itselläni jäi vaan tuon visiitin ja koeajon perusteella hieman ristiriitaiset tunnelmat, joten jätin välistä.

    Saksan historiasta ei lienee epäselvyyttä, ja myös minä tiedän mitä se on maksanut liikkeessä lähtömaassaan, paljonko verot ovat olleet Suomessa ja myös paljonko viimeinen öljynvaihto on maksanut Teboililla.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎