Originally posted by _nixu_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Driver22 View PostAinakaan veroissa ei kauheasti säästä e91 vs. e60, kokonaismassassa ei paljoa eroa. E60 on kabiinissa paremmat tilat mutta e91 tieten kontti isompi ja tuo kuljetuskapasiteettia jos sitä tarvii.
No ei se 91sen kontti mikään ihmeellinen ole, melkein samat sinne e60 menee jos ei sitten kattoon saakka lastaa sitä e91stä :think
Sisätilaa jos tarvitsee niin silloin ilman muuta e60.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostAinakaan veroissa ei kauheasti säästä e91 vs. e60, kokonaismassassa ei paljoa eroa. E60 on kabiinissa paremmat tilat mutta e91 tieten kontti isompi ja tuo kuljetuskapasiteettia jos sitä tarvii.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by luikas View PostE39:stä meinaan luopua, E60 ollu kiikarissa, miksei jopa E91, mutta ei E90. Tilaa pitää olla vähintään nykysen sedanin verran. Moottorivaihtoehdot 2,5 i / d - 3.5d
Riittää kun matka-ajossa päästäisiin järkeviin kulutuslukemiin ja vuotuiset verot ei kovin karkais.
Mitä vm. kannattaa välttää jos ei halua tietoisesti vika-altista autoa? 525d 177hv oli yksi vaihtoehto saksasta, pitäisikö suoraan ottaa 197hv LCI vai kelpaako tuommonen vanhempi? Neloskoneet jätän kauppaan oli se bensa tai dsl.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EPDM View Posttässä on aika veikeä m5 sisustus komforteille...:think
http://www.ebay.de/itm/130661630581?...84.m1423.l2649
Leave a comment:
-
-
tässä on aika veikeä m5 sisustus komforteille...:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostMahtaa tuo E34 sitten olla aika hirveä sillä eihän E39 (hammastangolla) mitenkään erityisen tarkasti ohjaudu. Tai onhan se tarkka jos ajaa jatkuvasti Saksan nopeuksilla, mutta muuten ohjauksen keskialue on epämääräinen ja ohjaus hidas.
Toki onhan tuo omassa autohistoriassa aikamoinen harppaus uudempaan, muutenkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostAinaki itselläni tuli E34 525i -> E39 528i päivityksessä ekana, että perkele autohan voi ohjautuakki tarkasti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Martti View Post
Noh, sanotaanko, että auto ei minusta ollut ulkoisesti "lähes virheetön" ainakaan silloin kun itse sen näin. Lähes virheettömästä voi olla tietysti monta eri käsitystä, mutta 35tkm ajetusta odotan oikeasti aika lähelle sitä. Eikä tälle ei-lähes-virheettömyydelle myöskään löytynyt, sanotaanko, minusta myyjästä luotettavaa kuvaa antavaa selitystä.
Sisältähän tuo vaikutti olevan aikalailla priimassa kunnossa, niinkuin tuossa aikaisemmin koitin antaa ymmärtää. Itselläni jäi vaan tuon visiitin ja koeajon perusteella hieman ristiriitaiset tunnelmat, joten jätin välistä.
Saksan historiasta ei lienee epäselvyyttä, ja myös minä tiedän mitä se on maksanut liikkeessä lähtömaassaan, paljonko verot ovat olleet Suomessa ja myös paljonko viimeinen öljynvaihto on maksanut Teboililla.
Puskuri edestä, oikea alakulma tölvästy kanttariin ja korjattu. Oikea keski parkkianturi pinnasta lakka kulunut. Konepellisä ohuen ohut hiusnaarmu.
Ei lommoja, ei ruostetta, maalipinta kirkas ja selvästi vain vähän happovesisadetta nähnyt. Kiveniskemiä vain pari keulassa. Yleisvaikutelma km lukeman mukainen. Pakoputki kirkas ja kiiltävä.
Myyjä oli erikoinen tyyppi, se on joo mutta en minä usko että hän/he ovat ihmisiä jotka pitävät fort knoxin holvissa pergamenteissa selityksiä jokaiselle naarmulle tai epätäydellisyydelle jota autossa mahd on.
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Brasco View PostSaa olla kyllä hyvät unenlahjat että pystyy e6x sarjan sport penkissä nukkumaan
En kyllä tosin tiedä mitkä penkit sulla on, mutta kävin koeajamassa tuollaisen 525d LCI:n, ja ensimmäisenä tuli mieleen että onko tää piilokamera?
Ei ristiseläntuen säätöä? Miten tuollaisesssa munakupissa voi istua 1000 km viikossa,?
Onko muuten comfort penkissä tuo ristiseläntuen säätö?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veku View PostMulla comfortit (oliko 21 eri säätöä tai jotain) ja ne hakkaa ne perus puolisähkö sporttipenkit 50-0.
Ja niissähän on toi risteselän säätö kohtuu jees.
Ainoastaan ulkoisesti sport penkki näyttää cool mutta nyt kun on molemmilla penkeillä istununut kohtuu pitkään niin nuo comfortit on kyllä jeba
Sama juttu E39:ssä ne comfortit on jees mutta noin jyrkkää eroa ei ole mikä on E6X sarjan comfortin ja sportti penkin erolla.
Joo ei ole perus sportti penkki mikään huippu, mutta comfortti on aivan mahtava. Saksasta ajoin yhden comfort penkkisen ruotsin kautta suomeen, niin kyllä oli ilo istua pitkääkin matkaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostUlkofiksausta? Mihin? Sehän on lähes virheetön auto ulkoa.
Auto on ostettu Saksasta Bmw jahreswagenina 10kk ikäisenä, 15,000km ajettuna ja sen jälkeen on kaikista katsastuksista ja laakkoskäynneistä merkinnät. Mihin tarvit huoltokirjaa vai meinaatko että sen auton ekan 10kk aikana sillä ei oliskaan ollut ajettu sitä 15,000:a vaan esim 60,000 tai enempi?
Dokumenttien totaali puute ei myöskään soita kelloja. Mulla on alkuperäinen auton tilaus, kauppakirja ja tullauspaperit tossa pöydällä. Sekä kaikki muut auton paperit pl huoltokirja. Tiedän mistä Bmw liikkeestä se on ostettu ja milloin ja millä kilsoilla sekä mihin hintaan. Tiedän myös maksetut verot. Ja sen jälkeinen elämä on hyvin dokumentoitu Trafin katastuslappujen, tietojärjestelmän raporttien ja Bemarin merkintöjen tiimoilta. Oma käsitys auton elämästä on kyllä melkoisen ookoo. Huoltokirjan puutteesta voin kertoa privassa. Mulla on käsitys siitä miksi sitä ei autossa ole, eikä se liity autoon mitenkään.
Mutta kiitos, nyt on uudenkarhea E39 alla .
Tero
Noh, sanotaanko, että auto ei minusta ollut ulkoisesti "lähes virheetön" ainakaan silloin kun itse sen näin. Lähes virheettömästä voi olla tietysti monta eri käsitystä, mutta 35tkm ajetusta odotan oikeasti aika lähelle sitä. Eikä tälle ei-lähes-virheettömyydelle myöskään löytynyt, sanotaanko, minusta myyjästä luotettavaa kuvaa antavaa selitystä.
Sisältähän tuo vaikutti olevan aikalailla priimassa kunnossa, niinkuin tuossa aikaisemmin koitin antaa ymmärtää. Itselläni jäi vaan tuon visiitin ja koeajon perusteella hieman ristiriitaiset tunnelmat, joten jätin välistä.
Saksan historiasta ei lienee epäselvyyttä, ja myös minä tiedän mitä se on maksanut liikkeessä lähtömaassaan, paljonko verot ovat olleet Suomessa ja myös paljonko viimeinen öljynvaihto on maksanut Teboililla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: