E39:stä meinaan luopua, E60 ollu kiikarissa, miksei jopa E91, mutta ei E90. Tilaa pitää olla vähintään nykysen sedanin verran. Moottorivaihtoehdot 2,5 i / d - 3.5d
Riittää kun matka-ajossa päästäisiin järkeviin kulutuslukemiin ja vuotuiset verot ei kovin karkais.
Mitä vm. kannattaa välttää jos ei halua tietoisesti vika-altista autoa? 525d 177hv oli yksi vaihtoehto saksasta, pitäisikö suoraan ottaa 197hv LCI vai kelpaako tuommonen vanhempi? Neloskoneet jätän kauppaan oli se bensa tai dsl.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostVäri on lattea ja kun varusteitakin puuttuu, niin se kannattaa laittaa myyntiin heti keväällä Miten tuo suhtautuu sinun edellisiin E39:eihin, kilometrejä on kuitenkin vähiten, joten huomaako korin jäykkyydessä tms. eroja tai toimiiko joku asia täsmällisemmin?
Tero
Leave a comment:
-
-
Itsellä ollu 4 e39 touringia ja onhan noita kymmeniä nähty eikä yhdessäkään ole roikkunut johtojen varassa :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pmv View PostRuuvien ympäriltä murtuu se E39:n laadukas muovi ja joutuu laittamaan aluslaatat, jotta ruuvit kantaa.
Onse harmi kun yli 10v vanhan auton lisäjarruvalon muovipidike pilaa koko auton imagon
btw kuinka monessa sinä olet nähnyt sen roikkuvan johtojen varassa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by väiski525 View Post
eikö ruuvari pysy kädessä? aukeava takaikkuna tärähtää sen verran aina kiinni laittaessa että ei se ole mikään ihme jos ruuvit/mutterit löystyy 8-14 vuoden aikana....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pmv View PostJos on Touring, niin vähemmän ajetussa ei lisäjarruvalo varmaan ole vielä tippunut johtojen varaan roikkumaan? Se jos mikä antaa viimeisen silauksen E39:n kehuttuun laadukkuuteen.
eikö ruuvari pysy kädessä? aukeava takaikkuna tärähtää sen verran aina kiinni laittaessa että ei se ole mikään ihme jos ruuvit/mutterit löystyy 8-14 vuoden aikana....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostVäri on lattea ja kun varusteitakin puuttuu, niin se kannattaa laittaa myyntiin heti keväällä Miten tuo suhtautuu sinun edellisiin E39:eihin, kilometrejä on kuitenkin vähiten, joten huomaako korin jäykkyydessä tms. eroja tai toimiiko joku asia täsmällisemmin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostJoo o. Suomen halvin karvalakki e39 on nyt mun. E39:n jälkeen tuli E39, 535d ja 330i harha-askelien kautta.
Leave a comment:
-
-
Joo o. Suomen halvin karvalakki e39 on nyt mun. E39:n jälkeen tuli E39, 535d ja 330i harha-askelien kautta.
Tero
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOriginally posted by bemu2000 View PostSuomessa ehkä suolaisen hintaisia noi 530i:t kun ei ole paljoo tarjolla. Saksasta saa aika edullisesti. Yhden ajoin ruotsin kautta suomeen, niin on se vaan hieno moottori ja mahtava auto muutenkin Kyllähän toi alkaa jo olla hyvä vaihtoehto näillä dieselin hinnoilla....
Se ei olis mikhään hommata tuollaista e60 530i:tä saksan hinnoilla, oon kyllä kattellut
Vituttaa muutenkin kun suomalainen autoliike myy jotain vähänkään erikoisempaa pirssiä niin hyvä ettei siinä ilmoiteta että "joka renkaassa on viisi kromattua pyörän pulttia" -04 mallinen on jo 8 vuotta vanha auto.. höh, luulis että jos joku hullu haluaa ostaa näillä bensahinnoilla suht janoisen auton niin antaa mennä. Mutta ei suomessa, täällä kyllä tehdään selväksi ettei jätkät ja rengit hypi silmille, tai ainakaan aja paremman väen autoilla vähintään ilman henkilökohtaista konkurssia...
Leave a comment:
-
-
E60 pitäisi olla lisävarusteena "HERÄTYYYS!" puhetoiminta...tai oikeistaan vakiovarusteenakin.
Liian helppo meinaa nukahtaa ratin taakse, kun en kuule, haista, maistu...miltäkään. Mutta se on mikä kanssa nykyään haluaa...ja saa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: