Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • luikas
    replied
    E39:stä meinaan luopua, E60 ollu kiikarissa, miksei jopa E91, mutta ei E90. Tilaa pitää olla vähintään nykysen sedanin verran. Moottorivaihtoehdot 2,5 i / d - 3.5d
    Riittää kun matka-ajossa päästäisiin järkeviin kulutuslukemiin ja vuotuiset verot ei kovin karkais.

    Mitä vm. kannattaa välttää jos ei halua tietoisesti vika-altista autoa? 525d 177hv oli yksi vaihtoehto saksasta, pitäisikö suoraan ottaa 197hv LCI vai kelpaako tuommonen vanhempi? Neloskoneet jätän kauppaan oli se bensa tai dsl.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Ai ostiko teropa sen vähän ajetun hopeisen 540i M-sportin :think

    Leave a comment:


  • teropa
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Väri on lattea ja kun varusteitakin puuttuu, niin se kannattaa laittaa myyntiin heti keväällä Miten tuo suhtautuu sinun edellisiin E39:eihin, kilometrejä on kuitenkin vähiten, joten huomaako korin jäykkyydessä tms. eroja tai toimiiko joku asia täsmällisemmin?
    Vasta tommonen 500km alla. Hirveesti ei ole eroa siihen 100t ajettuun mutta jonkin verran on kyllä. Sisustan kytkimet ja napit on aika jäykkiä ja kojelauta ja ratti karhea. Ruostekaan ei ole raiskannu mitään saumoja eikä edes bensakorkin ympärystää . Kyllä kai tolla ajelee...

    Tero

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Itsellä ollu 4 e39 touringia ja onhan noita kymmeniä nähty eikä yhdessäkään ole roikkunut johtojen varassa :think

    Leave a comment:


  • pmv
    replied
    Originally posted by väiski525 View Post

    btw kuinka monessa sinä olet nähnyt sen roikkuvan johtojen varassa?
    Molemmissa niissä, jotka meillä on ollut. Toki kiireen vilkkaan korjasin nuo, ettei häpäise E39:n mainetta.

    Leave a comment:


  • väiski525
    replied
    Originally posted by pmv View Post
    Ruuvien ympäriltä murtuu se E39:n laadukas muovi ja joutuu laittamaan aluslaatat, jotta ruuvit kantaa.
    vais niin. yhtäkään en ole kyllä itse nähnyt roikkuvan johtojen varassa :think
    Onse harmi kun yli 10v vanhan auton lisäjarruvalon muovipidike pilaa koko auton imagon

    btw kuinka monessa sinä olet nähnyt sen roikkuvan johtojen varassa?

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by pmv View Post
    Ruuvien ympäriltä murtuu se E39:n laadukas muovi ja joutuu laittamaan aluslaatat, jotta ruuvit kantaa.
    Joo onneks näissä E46:ssa muovit on ihan erilaista

    Leave a comment:


  • pmv
    replied
    Originally posted by väiski525 View Post


    eikö ruuvari pysy kädessä? aukeava takaikkuna tärähtää sen verran aina kiinni laittaessa että ei se ole mikään ihme jos ruuvit/mutterit löystyy 8-14 vuoden aikana....
    Ruuvien ympäriltä murtuu se E39:n laadukas muovi ja joutuu laittamaan aluslaatat, jotta ruuvit kantaa.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Paras hinta laatu suhde mitä voi olla.
    Pakko sanoa että olet kyllä aivan oikeassa.

    Leave a comment:


  • väiski525
    replied
    Originally posted by pmv View Post
    Jos on Touring, niin vähemmän ajetussa ei lisäjarruvalo varmaan ole vielä tippunut johtojen varaan roikkumaan? Se jos mikä antaa viimeisen silauksen E39:n kehuttuun laadukkuuteen.


    eikö ruuvari pysy kädessä? aukeava takaikkuna tärähtää sen verran aina kiinni laittaessa että ei se ole mikään ihme jos ruuvit/mutterit löystyy 8-14 vuoden aikana....

    Leave a comment:


  • pmv
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Väri on lattea ja kun varusteitakin puuttuu, niin se kannattaa laittaa myyntiin heti keväällä Miten tuo suhtautuu sinun edellisiin E39:eihin, kilometrejä on kuitenkin vähiten, joten huomaako korin jäykkyydessä tms. eroja tai toimiiko joku asia täsmällisemmin?
    Jos on Touring, niin vähemmän ajetussa ei lisäjarruvalo varmaan ole vielä tippunut johtojen varaan roikkumaan? Se jos mikä antaa viimeisen silauksen E39:n kehuttuun laadukkuuteen.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by teropa View Post
    Joo o. Suomen halvin karvalakki e39 on nyt mun. E39:n jälkeen tuli E39, 535d ja 330i harha-askelien kautta.
    Väri on lattea ja kun varusteitakin puuttuu, niin se kannattaa laittaa myyntiin heti keväällä Miten tuo suhtautuu sinun edellisiin E39:eihin, kilometrejä on kuitenkin vähiten, joten huomaako korin jäykkyydessä tms. eroja tai toimiiko joku asia täsmällisemmin?

    Leave a comment:


  • teropa
    replied
    Joo o. Suomen halvin karvalakki e39 on nyt mun. E39:n jälkeen tuli E39, 535d ja 330i harha-askelien kautta.

    Tero

    Leave a comment:


  • Mr.Speed
    Guest replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Suomessa ehkä suolaisen hintaisia noi 530i:t kun ei ole paljoo tarjolla. Saksasta saa aika edullisesti. Yhden ajoin ruotsin kautta suomeen, niin on se vaan hieno moottori ja mahtava auto muutenkin Kyllähän toi alkaa jo olla hyvä vaihtoehto näillä dieselin hinnoilla....

    Se ei olis mikhään hommata tuollaista e60 530i:tä saksan hinnoilla, oon kyllä kattellut

    Vituttaa muutenkin kun suomalainen autoliike myy jotain vähänkään erikoisempaa pirssiä niin hyvä ettei siinä ilmoiteta että "joka renkaassa on viisi kromattua pyörän pulttia" -04 mallinen on jo 8 vuotta vanha auto.. höh, luulis että jos joku hullu haluaa ostaa näillä bensahinnoilla suht janoisen auton niin antaa mennä. Mutta ei suomessa, täällä kyllä tehdään selväksi ettei jätkät ja rengit hypi silmille, tai ainakaan aja paremman väen autoilla vähintään ilman henkilökohtaista konkurssia...

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    E60 pitäisi olla lisävarusteena "HERÄTYYYS!" puhetoiminta...tai oikeistaan vakiovarusteenakin.

    Liian helppo meinaa nukahtaa ratin taakse, kun en kuule, haista, maistu...miltäkään. Mutta se on mikä kanssa nykyään haluaa...ja saa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎