Announcement

Collapse
No announcement yet.

ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samppale
    Bimmer Rookie
    • Mar 2010
    • 140
    • Tuusula

    Saako FASTA testin jotenkin disabloitua? Eikös tuo ole turha ja vain hidastaa koodien lukua?
    F20 118iA M-sport 2016


    EX E91 335d M-sport 07´
    EX e39 02' 530i touring

    Comment

    • bmw323it
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1822
      • N/A

      Uudemmat e36 ja ISTA

      Googlailin kuin hullu, mutta joudun kysymään kun en löytänyt vastausta:

      Minulla on ISTA/D-asennus joka toimii USB-kaapelilla loistavasti F07, E90 ja R50 kanssa. Sen sijaan 9/98 -valmistettu USA-mallin E36 aiheuttaa ongelmia. ENET-kaapelikin toimii F07:n kanssa.

      Autosta löytyy se 20-pin iso pyöreä liitin konehuoneesta ja OBD-portti jalkatilasta. OBD-20pin adaptereja minulla on useampi. ISTAlla pääsee kiinni ainakin 20-pin liittimen kautta mm. moottorin- ja vaihteistoohjaukseen, ja toimii mainiosti, mutta ei mittaristoon, KOMBI-moduliin ja johonkin kolmanteen purkkiin (jota en nyt muista). Haluaisin päästä tutkimaan tuon täysautomaattisen katon touhuja.

      Edellisessä läppärissä minulla oli INPA, ja muistan sillä tutkineeni 20-pin portin kautta noilla samoilla kaapeleilla Airbagien toimintaa, joten jotenkin tämä on kai ratkaistavissa. INPAa/DIS en ole saanut toimimaan tässä läppärissä, ja mieluummin puuhastelisinkin ISTAlla.

      OBD on jotenkin rajoittunut, koska mm erillinen eBaysta ostettu BMW Airbag-koodinlukija ei toimi OBD:n kautta mutta toimii 20pin kautta.

      Kysymys siis: miten pääsisin ISTAlla kiinni kaikkiin moduleihin? Aargh.
      Nyt:
      BMW 530e (g30)
      BMW 335i (e90)
      BMW 323iC (e36)
      BMW 850i (e31)
      Golf GTE
      ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

      Comment

      • JaniLap
        BTCF Member
        • Sep 2012
        • 2676
        • Tampere

        Originally posted by bmw323it View Post
        Kysymys siis: miten pääsisin ISTAlla kiinni kaikkiin moduleihin? Aargh.
        ICOM:illa konehuoneen liittimen kautta. Mikäli tarvetta ICOM:ille, niin minulta löytyy yksi A2-versio ylimääräisenä.
        B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
        BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
        Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
        Tampere

        Comment

        • Dualfun
          Moderator
          • Jan 2003
          • 17837
          • PKS

          Originally posted by bmw323it View Post
          Minulla on ISTA/D-asennus joka toimii USB-kaapelilla loistavasti F07, E90 ja R50 kanssa. Sen sijaan 9/98 -valmistettu USA-mallin E36 aiheuttaa ongelmia. ENET-kaapelikin toimii F07:n kanssa.

          Autosta löytyy se 20-pin iso pyöreä liitin konehuoneesta ja OBD-portti jalkatilasta. OBD-20pin adaptereja minulla on useampi. ISTAlla pääsee kiinni ainakin 20-pin liittimen kautta mm. moottorin- ja vaihteistoohjaukseen, ja toimii mainiosti, mutta ei mittaristoon, KOMBI-moduliin ja johonkin kolmanteen purkkiin (jota en nyt muista). Haluaisin päästä tutkimaan tuon täysautomaattisen katon touhuja.

          Edellisessä läppärissä minulla oli INPA, ja muistan sillä tutkineeni 20-pin portin kautta noilla samoilla kaapeleilla Airbagien toimintaa, joten jotenkin tämä on kai ratkaistavissa. INPAa/DIS en ole saanut toimimaan tässä läppärissä, ja mieluummin puuhastelisinkin ISTAlla.

          OBD on jotenkin rajoittunut, koska mm erillinen eBaysta ostettu BMW Airbag-koodinlukija ei toimi OBD:n kautta mutta toimii 20pin kautta.

          Kysymys siis: miten pääsisin ISTAlla kiinni kaikkiin moduleihin? Aargh.
          Oikea vastaus on, että E36 suuri osa moduleista on kiinni vieä vanhanaikaisessa K-bus väylässä, jota ei nuo perinteiset OBD kaapelit tue vaan tarvitset ADS väyläisen kaapelin (kiinni 20-pin liittimeen). Sitä en tiedä tukeeko ISTA noita ylipäätään, itse käytän näihin vanhoihin autoihin (E30-E53) ainoastaan DIS:iä.
          E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
          E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

          E28 ///M535i '87 zinnoberrot

          ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
          ½ E36
          ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
          Muut talouden vehkeet:
          E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
          Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
          Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10949
            • Joensuu

            Originally posted by bmw323it View Post
            Googlailin kuin hullu, mutta joudun kysymään kun en löytänyt vastausta:

            Minulla on ISTA/D-asennus joka toimii USB-kaapelilla loistavasti F07, E90 ja R50 kanssa. Sen sijaan 9/98 -valmistettu USA-mallin E36 aiheuttaa ongelmia. ENET-kaapelikin toimii F07:n kanssa.

            Autosta löytyy se 20-pin iso pyöreä liitin konehuoneesta ja OBD-portti jalkatilasta. OBD-20pin adaptereja minulla on useampi. ISTAlla pääsee kiinni ainakin 20-pin liittimen kautta mm. moottorin- ja vaihteistoohjaukseen, ja toimii mainiosti, mutta ei mittaristoon, KOMBI-moduliin ja johonkin kolmanteen purkkiin (jota en nyt muista). Haluaisin päästä tutkimaan tuon täysautomaattisen katon touhuja.

            Edellisessä läppärissä minulla oli INPA, ja muistan sillä tutkineeni 20-pin portin kautta noilla samoilla kaapeleilla Airbagien toimintaa, joten jotenkin tämä on kai ratkaistavissa. INPAa/DIS en ole saanut toimimaan tässä läppärissä, ja mieluummin puuhastelisinkin ISTAlla.

            OBD on jotenkin rajoittunut, koska mm erillinen eBaysta ostettu BMW Airbag-koodinlukija ei toimi OBD:n kautta mutta toimii 20pin kautta.

            Kysymys siis: miten pääsisin ISTAlla kiinni kaikkiin moduleihin? Aargh.
            Onhan kaapelissa katkaisija, jolla saa pinnit 7&8 yhteen? E65 vanhemmat tarvitsevat tämän. Toki ne pinnit voi kolvata yhteen, mutta uudempien kanssa niiden ei taas kuulu olla yhdessä, niin helpompi katkaisijalla. Tosin voi kyllä vaatia sen ADS/ICOM.

            Originally posted by Dualfun View Post
            Oikea vastaus on, että E36 suuri osa moduleista on kiinni vieä vanhanaikaisessa K-bus väylässä, jota ei nuo perinteiset OBD kaapelit tue vaan tarvitset ADS väyläisen kaapelin (kiinni 20-pin liittimeen). Sitä en tiedä tukeeko ISTA noita ylipäätään, itse käytän näihin vanhoihin autoihin (E30-E53) ainoastaan DIS:iä.
            Kyllähän tuo ISTA:kin tukee vanhoja. Riittävän vanhan auton kanssa ISTA:ssa aukeaa sitten dis kopioidut valikot. Esim. E34 -90 kun piti infrapuna kaukosäädin saada uudelleen opetettua, niin DIS kopiodut valikot tuli, josta sitten homma hoitui näppärästi.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            • Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17837
              • PKS

              Originally posted by HTK12 View Post
              Kyllähän tuo ISTA:kin tukee vanhoja. Riittävän vanhan auton kanssa ISTA:ssa aukeaa sitten dis kopioidut valikot. Esim. E34 -90 kun piti infrapuna kaukosäädin saada uudelleen opetettua, niin DIS kopiodut valikot tuli, josta sitten homma hoitui näppärästi.
              Juu, näin muistelin ja homma ok, jos käytetään OBD piuhaa. Siinä mielessä taitaa olla ihan ok käyttää myös E36 / (alkupään) E38 uudemmissa ISTA:a.

              Mutta se on varma, että E36 ei saa esim. kombi, kattomoduli, ABS/ASC jne luettua OBD kaapelilla - vaatii ADS. DME ja Airbag vastaavat, ainakin uudemmissa, tosin myös OBD kaapelilla.

              Mutta vielä palatakseni tähän ISTA käyttöön noiden vanhempien autojen kanssa, miten ihmeessä saat ADS pelaamaan ISTA kanssa uudemmassa 64-bit Windows koneessa, koska

              a) ISTA vaatii uuden EDIABAS missä ei ole ADS tukea
              b) ADS ajuri toimii vain 32-bit järjestelmässä
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

              E28 ///M535i '87 zinnoberrot

              ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
              ½ E36
              ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
              Muut talouden vehkeet:
              E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

              Comment

              • HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10949
                • Joensuu

                Originally posted by Dualfun View Post
                Juu, näin muistelin ja homma ok, jos käytetään OBD piuhaa. Siinä mielessä taitaa olla ihan ok käyttää myös E36 / (alkupään) E38 uudemmissa ISTA:a.

                Mutta se on varma, että E36 ei saa esim. kombi, kattomoduli, ABS/ASC jne luettua OBD kaapelilla - vaatii ADS. DME ja Airbag vastaavat, ainakin uudemmissa, tosin myös OBD kaapelilla.

                Mutta vielä palatakseni tähän ISTA käyttöön noiden vanhempien autojen kanssa, miten ihmeessä saat ADS pelaamaan ISTA kanssa uudemmassa 64-bit Windows koneessa, koska

                a) ISTA vaatii uuden EDIABAS missä ei ole ADS tukea
                b) ADS ajuri toimii vain 32-bit järjestelmässä
                Enhän minä missään vaiheessa väittänytkään käyttäväni ADS ISTA:n kanssa. Itsellä ICOM ollut käytössä jo sen verran pitkään, että enää ei muista missä se raja ADS kanssa tarkalleen menee. ICOM kun käy kaikkiin, oli uusi tai vanha.
                e39 540iA E85

                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                Comment

                • suppari
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 4049
                  • Turku

                  Istan käyttö vanhemmissa vaatii tosiaan icom, ja ohjelmaa pitää "ajaa" vähän erillä tavalla kuin uudempien kanssa.

                  Moduulipuusta ei siis tapahdu mitään, ja vikakoodit ei näy suoraan. Jokainen moduuli pitää testata erikseen tuon "virtuaali dissin" kanssa.

                  Jos ista ei tunnista, vin syöttää käsin, niin homma pelaa taas.
                  sigpic
                  P:0409699000

                  JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                  tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                  huollot/korjaukset!

                  BMW E&F sarjaan.
                  Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                  8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                  AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                  Comment

                  • bmw323it
                    BTCF Member
                    • Mar 2008
                    • 1822
                    • N/A

                    Originally posted by HTK12 View Post
                    Onhan kaapelissa katkaisija, jolla saa pinnit 7&8 yhteen? E65 vanhemmat tarvitsevat tämän. Toki ne pinnit voi kolvata yhteen, mutta uudempien kanssa niiden ei taas kuulu olla yhdessä, niin helpompi katkaisijalla. Tosin voi kyllä vaatia sen ADS/ICOM.
                    Täytyypä tarkistaa. Varmistan nyt vielä, että tämä katkaisija ja 7&8 pinnien yhteenliittäminen viittaa nimenomaan siihen 20pin liittimeen?

                    Tuossa USB-OBD (olikohan nimeltään K+DCAN tms) piuhassa on joku katkaisija, jonka taitaa pitää olla yhdessa asennossa kun peuhaa E90:n ja F07:n kanssa, ja toisessa kun roplaa R50:ä. Mutta tästä katkaisijasta ei vissiin ollut tässä kyse, vai oliko?
                    Nyt:
                    BMW 530e (g30)
                    BMW 335i (e90)
                    BMW 323iC (e36)
                    BMW 850i (e31)
                    Golf GTE
                    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                    Comment

                    • Dualfun
                      Moderator
                      • Jan 2003
                      • 17837
                      • PKS

                      Originally posted by bmw323it View Post
                      Täytyypä tarkistaa. Varmistan nyt vielä, että tämä katkaisija ja 7&8 pinnien yhteenliittäminen viittaa nimenomaan siihen 20pin liittimeen?

                      Tuossa USB-OBD (olikohan nimeltään K+DCAN tms) piuhassa on joku katkaisija, jonka taitaa pitää olla yhdessa asennossa kun peuhaa E90:n ja F07:n kanssa, ja toisessa kun roplaa R50:ä. Mutta tästä katkaisijasta ei vissiin ollut tässä kyse, vai oliko?
                      7 & 8 pin pitää olla yhdessä jos käytät 20-pin adapteria, mutta pätee toki jos diagnosoit myös mitä tahansa vanhempaa ihan sillä OBD2 liittimellä. Katkaisin on varmaankin juuri tuo, ja havaintosi myös tukee sitä. Mutta kuten yllä todettu, et tule tuolla kaapelilla saamaan yhteyttä E36 kattomoduliin tai kombiin.
                      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                      E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                      ½ E36
                      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                      Muut talouden vehkeet:
                      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                      Comment

                      • zeizei
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2004
                        • 147
                        • Oulu

                        Osaisikohan joku neuvoa kun alkaa jo kärsivällisyys loppua. Tavoitteena lukea E61 LCI-mallista K/DCAN-USB kaapelilla vikakoodeja.
                        ISTA ladattu, koko paketti työkaluineen, olisiko ollut versio 4.14. Kaikki menee asennuksessa OK, asennus suoritettu ohjeiden mukaan, COM-portit vaihdettu vastaamaan obd.ini-tiedostoa, aikaviive 1ms, FTDI-ajuri 2.10 versio. ISTA avautuu ja alkaa tunnistamaan autoa mutta valittaa aina että Vehicle could not be identified...
                        Tunnistamisyritys kestää n. 10s ja aika on paljon lyhyempi jos esim. aikaviive tai com-portti on asetettu väärin. Aivan kuin ISTA ei vain löytäisi auton mallia rekistereistään.
                        Kahta kaapelia kokeiltu, kahta tietokonetta kokeiltu, 3 eri ISTA-versiota kokeiltu.

                        Pitääkö ISTA-P asentaa myös vaikka sitä ei tarvitse?
                        Haittaako kun NET-frameworkit ei asennu kun koneessa on jo uudempi versio (win10)?
                        BMW X3 -15
                        BMW 530D -08
                        BMW 320D -99
                        BMW 525TDSA Touring -98
                        BMW 318IS -90

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by zeizei View Post
                          Osaisikohan joku neuvoa kun alkaa jo kärsivällisyys loppua. Tavoitteena lukea E61 LCI-mallista K/DCAN-USB kaapelilla vikakoodeja.
                          ISTA ladattu, koko paketti työkaluineen, olisiko ollut versio 4.14. Kaikki menee asennuksessa OK, asennus suoritettu ohjeiden mukaan, COM-portit vaihdettu vastaamaan obd.ini-tiedostoa, aikaviive 1ms, FTDI-ajuri 2.10 versio. ISTA avautuu ja alkaa tunnistamaan autoa mutta valittaa aina että Vehicle could not be identified...
                          Tunnistamisyritys kestää n. 10s ja aika on paljon lyhyempi jos esim. aikaviive tai com-portti on asetettu väärin. Aivan kuin ISTA ei vain löytäisi auton mallia rekistereistään.
                          Kahta kaapelia kokeiltu, kahta tietokonetta kokeiltu, 3 eri ISTA-versiota kokeiltu.

                          Pitääkö ISTA-P asentaa myös vaikka sitä ei tarvitse?
                          Haittaako kun NET-frameworkit ei asennu kun koneessa on jo uudempi versio (win10)?

                          Pinnit 7-8 yhdessä vai erikseen?

                          Comment

                          • ruupanen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 5150
                            • Joensuu

                            Originally posted by zeizei View Post
                            Osaisikohan joku neuvoa kun alkaa jo kärsivällisyys loppua. Tavoitteena lukea E61 LCI-mallista K/DCAN-USB kaapelilla vikakoodeja.
                            ISTA ladattu, koko paketti työkaluineen, olisiko ollut versio 4.14. Kaikki menee asennuksessa OK, asennus suoritettu ohjeiden mukaan, COM-portit vaihdettu vastaamaan obd.ini-tiedostoa, aikaviive 1ms, FTDI-ajuri 2.10 versio. ISTA avautuu ja alkaa tunnistamaan autoa mutta valittaa aina että Vehicle could not be identified...
                            Tunnistamisyritys kestää n. 10s ja aika on paljon lyhyempi jos esim. aikaviive tai com-portti on asetettu väärin. Aivan kuin ISTA ei vain löytäisi auton mallia rekistereistään.
                            Kahta kaapelia kokeiltu, kahta tietokonetta kokeiltu, 3 eri ISTA-versiota kokeiltu.

                            Pitääkö ISTA-P asentaa myös vaikka sitä ei tarvitse?
                            Haittaako kun NET-frameworkit ei asennu kun koneessa on jo uudempi versio (win10)?
                            Minkä version olet asentanut ediabaksesta? Onko Inpa asennettu rinnalle? Toimiiko se?
                            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                            Comment

                            • zeizei
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2004
                              • 147
                              • Oulu

                              Originally posted by ruupanen View Post
                              Minkä version olet asentanut ediabaksesta? Onko Inpa asennettu rinnalle? Toimiiko se?
                              7.30 ediabas tuli ISTAn mukana. INPAa voisin kokeilla tänään. Kaapelissa ei ole pinnejä yhdistävää kytkintä enkä ole johtoa avannut kun jostain käsitin että LCI-mallissa pitäisi vihreäpiirilevylliset kiinalaiskaapelit toimia ilman muutoksia. Johto ja koodinluku toimi myöskin n. vuosi sitten kun minulla oli windows7.
                              BMW X3 -15
                              BMW 530D -08
                              BMW 320D -99
                              BMW 525TDSA Touring -98
                              BMW 318IS -90

                              Comment

                              • Dualfun
                                Moderator
                                • Jan 2003
                                • 17837
                                • PKS

                                Originally posted by zeizei View Post
                                7.30 ediabas tuli ISTAn mukana. INPAa voisin kokeilla tänään. Kaapelissa ei ole pinnejä yhdistävää kytkintä enkä ole johtoa avannut kun jostain käsitin että LCI-mallissa pitäisi vihreäpiirilevylliset kiinalaiskaapelit toimia ilman muutoksia. Johto ja koodinluku toimi myöskin n. vuosi sitten kun minulla oli windows7.
                                Onko Ediabas kansio nimeltään tuo ja onhan se C:\ juuressa?

                                INPA pitää pelata ensin, sitten voit alkaa säätämään ISTA:a kasaan

                                Piirilevyn väritys ei kerro oikein mitään onko pinnit yhdessä vai erillään, mutta jos kaapeli on toiminut sun autossa todistetusti aiemmin, sitten pitäisi homma olla ok. Avaa ruuvit ja kurkkaa varuiksi kuitenkin sisälle.
                                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                                E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                                E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                                ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                                ½ E36
                                ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                                Muut talouden vehkeet:
                                E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                                Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎