Originally posted by Bouma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Onkos näissä paljon havaittu vikaa, että vuotaa dieseliä tankin huohotinputken kautta maahan?
Tänään huomasin läikän tallin lattialla oikean takarenkaan etupuolella ja hiukkasen tuoksahti dieselille.
Sigun E91 vuotaa juurikin tuohon samaan kohtaan. Sen kanssa on jo oppinut tankkaamaan vähän vajaaksi.
Nytkö on hallitukselle opetettava sama?F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
118i mysteerivika
Ko. auto sytyttää satunaisesti välillä moottorivalon ja sammutuksen jälkeen taas ei mitään valoa mittarissa. Oireina samalla "nykiminen" ja välillä käy huonosti kunnes sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
Autoa käytetty johdon päässä ja antureita tutkittu, mutta mitään vikaa ei ole löydetty.
Onko kellään ollut samoja ominaisuuksia ja mistä on löytynyt apuja asiaan?
Puolia on aikaisemmin vaihdettu. Nyt myös polttoaineen korkeapainepuolen anturi, mutta ei ollut apuja.E81 118i -07
Comment
-
-
Originally posted by rakkuj View PostKo. auto sytyttää satunaisesti välillä moottorivalon ja sammutuksen jälkeen taas ei mitään valoa mittarissa. Oireina samalla "nykiminen" ja välillä käy huonosti kunnes sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
Autoa käytetty johdon päässä ja antureita tutkittu, mutta mitään vikaa ei ole löydetty.
Comment
-
-
Angel eyes
Uusi omistaja ilmoittautuu joukkoon. Audi vaihtui 118i / E87 2010 mallin bemariin, jonka joku jo tohveliksi risti sen kenkämäisen ulkonäön takia (sivuprofiili hieman muistuttaa lyhytvarrellista kenkää kyllä).
Asiaan: koska vikoja ei vielä ole niin pitää keskittyä ulkonäön paranteluun. Autossa ei ole xenoneja, joten minkälainen operaatio siihen olisi vaihtaa ns. angel eye valot? Olen yrittänyt googletella mutta epäselväksi on jäänyt selviääkö pelkällä polttimon vaihdolla vai pitääkö koko umpio vaihtaa / räpeltää sinne sisälle jotain jälkiasennusrinkuloita? Liitteenä kuva nykyisistä valoista.
Comment
-
-
Originally posted by atreezy View PostUusi omistaja ilmoittautuu joukkoon. Audi vaihtui 118i / E87 2010 mallin bemariin, jonka joku jo tohveliksi risti sen kenkämäisen ulkonäön takia (sivuprofiili hieman muistuttaa lyhytvarrellista kenkää kyllä).
Asiaan: koska vikoja ei vielä ole niin pitää keskittyä ulkonäön paranteluun. Autossa ei ole xenoneja, joten minkälainen operaatio siihen olisi vaihtaa ns. angel eye valot? Olen yrittänyt googletella mutta epäselväksi on jäänyt selviääkö pelkällä polttimon vaihdolla vai pitääkö koko umpio vaihtaa / räpeltää sinne sisälle jotain jälkiasennusrinkuloita? Liitteenä kuva nykyisistä valoista.F11 525D -11 302hp/622nm
E61 530XD -08
F20 116i -13 224hp/365nm
Comment
-
-
Originally posted by [jo View PostTuohon emännän e87 laitoin depon v1 umpiot ja olen niihin ollut kyllä tyytyväinen. Näyttävät aikalailla samanlaisilta kuin orginellit xenon umpiot. Tosin ei noihinkaan laillisesti niitä xenoneja saa laittaa mutta ovat projektorilla niin ei sitä kukaan huomaa kun ei häikäise. Edit: Niin ja tosiaan ei paha rasti jos vähän edes jotain saa itse tehtyä.
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostOnkos näissä paljon havaittu vikaa, että vuotaa dieseliä tankin huohotinputken kautta maahan?
Tänään huomasin läikän tallin lattialla oikean takarenkaan etupuolella ja hiukkasen tuoksahti dieselille.
Sigun E91 vuotaa juurikin tuohon samaan kohtaan. Sen kanssa on jo oppinut tankkaamaan vähän vajaaksi.
Nytkö on hallitukselle opetettava sama?F22 M235
ex. F10 535iA, E87 130i M-Sport
E46 328iA, E39 535iA
Comment
-
-
Originally posted by m3iss3li View PostOsaisko joku kertoa, mistä löytyis halvalla iskarit E87:aan? On tulossa 40/60 jouset alle, eikä haluisi kivireellä ajella (tällä hetkellä normi-iskarit, ei sport tai m sport). Suomesta tai ulkomailta.
Comment
-
-
Originally posted by 120e87 View PostIte tilasin Saksasta Bilstein b8:t, löyty eBaystä 500e. Tosi hyvät 30/25 Eibach Pro kit- jousien kanssa
Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.F22 M235
ex. F10 535iA, E87 130i M-Sport
E46 328iA, E39 535iA
Comment
-
-
Originally posted by släjä View PostNuo B8:t on erittäin kovat (ja kalliit).
Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.
Comment
-
-
Originally posted by släjä View PostNuo B8:t on erittäin kovat (ja kalliit).
Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.Auto: BMW F30 320dA TwinPower Sport -12
EX: BMW E87 LCI 116i 2.0 -09
Comment
-
Comment