Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostEi tule, jos on kunnolla tehty. Tuv jutut taitaa olla vasta vuosituhannen uudemmalla puolella valmistettuihin autoihin.
mulla mk3 golf/vento ta technix etutolpat edessä, pituus on hyvä ja saa alas tarvittaessaHarrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by baier4ever View PostNiin muistelinkin, olikos sulla mitä takatolppina? Menikö sinne saman golf/jetan takatolpat pienillä muutoksilla vai muistanko väärin.
Etutolppa menee kun katkaisee alkuperäisen tolpan ihan tyveltä pois ja hitsaa uuden kiinni. Samalla tulee lain vaatimat isot etutolpat, kun nuo golffin etuputket on 53mm paksut. Itse sorvautin varmuuden vuoksi eteen 45mm->53mm sovitteet, ettei vain tolppa pääse irtoamaan hitsauksesta.
E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostMillanes operaatio on näprätä kiekkakellollinen mittaristo 316:n vakiomittariston tilalle? Vai onnistuuko pelkän kiekon vaihto.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJuu onnistuu, ei tarvi vaihtaa koko mittaristoa ja kierroslukusignaali tulee valmiiksi kytkimen yläpuolelle vaalean harmaa/vihreä piuha. Tässähän tosin käy niin että kellonsäätönapin reikä jää lasiin kun aidossa kiekkamittaristokotelossa sitä reikää ei ole.
Aivan, kiitoksia. En näe dealbreakerinä tuota reikää, näitä kellollisia mittareita on kaksi toimivaa tallin syövereissä. Samalla vaivallahan tuon kiekon askartelisi, kun tuikkuja vaihtaa.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostTakatolpat on diy e90 iskarit ja golf3 technixin tolpasta kierreosat päälle naitettu.
Etutolppa menee kun katkaisee alkuperäisen tolpan ihan tyveltä pois ja hitsaa uuden kiinni. Samalla tulee lain vaatimat isot etutolpat, kun nuo golffin etuputket on 53mm paksut. Itse sorvautin varmuuden vuoksi eteen 45mm->53mm sovitteet, ettei vain tolppa pääse irtoamaan hitsauksesta.
e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
-
Originally posted by janituz View PostEi sulla olis jonkunlaista kuvaa laittaa vaikka privaan noista sovituksista? Tai tuo etupää eritoten kiinnostais.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by VilleH. View Postmahtuuko 9" et15 taakse ja eteen 7.5" ET35 16". Kokeilin etsiä mutta en mistään löytänyt.
Edessä sama juttu et:n kanssa, raidetangonpäähän ottaa tuolla et:llä kiinni. Mulla 7.5" et15, pyörii hyvin.
Kumit 205/45 ja 195/45
Toivottavasti auttaa nämä tiedot.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View Poste46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
-
Originally posted by janituz View Post:think kuva antaa ymmärtää että tuo etuiskari on purettu? Eli siis saako tuon technixin iskarin purettua jotenkin osiin. :thinkE21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by Tenttu View PostAutoon laitettu m50 ja oma 4v getrag paikallaan, mutta loota pitää vähän ääntä, niin tarviis tietoa jos laittaa e34 zf lootan, niin mikä kardaani käy? Entä kuinka sais nopeusmittarin toimimaan? Muuta huomioon otettavaa?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
Comment