Announcement

Collapse
No announcement yet.

E21 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kesäromu
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2011
    • 230
    • Espoo

    Originally posted by Kesäromu View Post
    Päädyin 175/70-13 kokoon, kohtuu hinnalla uusi setti nyt tulossa.
    Pikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.

    E: Ja inssin käsialanäyte saatu.
    Last edited by Kesäromu; 28-12-2018, 13:19.
    F10 -11
    E21 315 -83

    Comment

    • juice777
      BTCF Member
      • May 2004
      • 230
      • E-P

      Originally posted by Kesäromu View Post
      Pikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.

      E: Ja inssin käsialanäyte saatu.
      Hienoa Minkäs värinen tämä e21 on?
      -E21-

      Comment

      • Kesäromu
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2011
        • 230
        • Espoo

        Originally posted by juice777 View Post
        Hienoa Minkäs värinen tämä e21 on?
        Kiitos. Polaris metallic on väri tässä.
        F10 -11
        E21 315 -83

        Comment

        • jegge
          BTCF Member
          • Sep 2005
          • 121
          • suomi

          Tervehdys

          Pitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
          Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
          e21 315, e46 330ci, f33 420

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16465
            • Asikkala

            Originally posted by jegge View Post
            Pitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
            Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
            Onko käpälän toisen pään alla oleva muovitappi kunnossa/paikallaan ?

            Comment

            • Hooligan
              Bimmer Rookie
              • Dec 2004
              • 132
              • Unknown

              Mitäs etujarrulevyjä ja -paloja raati suosittelee 315 malliin?
              E21

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                Originally posted by Hooligan View Post
                Mitäs etujarrulevyjä ja -paloja raati suosittelee 315 malliin?
                Alkuperäiset varmaan paras ratkaisu.
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • jegge
                  BTCF Member
                  • Sep 2005
                  • 121
                  • suomi

                  Originally posted by jr66 View Post
                  Onko käpälän toisen pään alla oleva muovitappi kunnossa/paikallaan ?
                  Muovitappi vaikuttaa olevan kunnossa.
                  e21 315, e46 330ci, f33 420

                  Comment

                  • Hunnari
                    Newbiemmer
                    • Oct 2014
                    • 19
                    • Tampere

                    Onko kellään tietoa onko saatavilla mitään tehokkaampaa syyläriä e21 320 kuin vakio?

                    Comment

                    • Nissine
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2018
                      • 86
                      • Kymenlaakso

                      Terve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?

                      Comment

                      • e36coupe
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2004
                        • 721
                        • Nokia

                        Originally posted by Nissine View Post
                        Terve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?
                        Mulla on orkkis vyöt ja lisäksi Schrothin sähkölukolliset valjaat. Ei ongelmaa leimalla.
                        Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

                        Työn alla: E21 320/6
                        Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

                        Comment

                        • Jarsse
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 1520
                          • Kymenlaakso

                          Kuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
                          E91 325xi vm07
                          E60 530xd vm06 stage X

                          Comment

                          • schwarze
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2004
                            • 2017
                            • Kangasala

                            Originally posted by mehtojarvi View Post
                            Kuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
                            Onnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?
                            Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                            Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                            Comment

                            • Jarsse
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 1520
                              • Kymenlaakso

                              Originally posted by schwarze View Post
                              Onnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?
                              Joo siis tottakai kunto yms kertoo auton arvon, hitsihommia on tiedossa ja tekniikkana ollut 320/4 nyt olisi tarkoitus m20 laittaa tilalle, ensimmäisen oman projekti Topicin teen tästä myöhemmin.
                              E91 325xi vm07
                              E60 530xd vm06 stage X

                              Comment

                              • PeteS
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2006
                                • 2766
                                • Ylivieska

                                Originally posted by mehtojarvi View Post
                                tarkoitus m20 laittaa tilalle, ensimmäisen oman projekti Topicin teen tästä myöhemmin.
                                Älä tee sitä. Topicille peukku.
                                Originally posted by EGoman
                                on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
                                Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
                                E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎