Lähtee hyvin käymään lämpimänä ja kylmänä, mutta heti kun menee vähän pakkaselle kylmänä hankala sahata käyntiin. Vinkkejä? Automaattiryyppy on mutta toimiikohan?
Ja sit auto sammuu monesti kun ajelee ja laittaa kytkimen pohjaan rullatessaan esim. risteykseen tai liikenneympyrään? Mutta tyhjäkäynnillä auto käy hyvin ja pysyy tyhjäkäynnillä ilman että sammuu paitsi tossa tilanteessa että vedon jälkeen.
Auto nykii ja ei muutenkaan vedä iha alhaalta. Sit kun saa kierroksia koneeseen nii sit mennään.
Alotan vaihtamalla tulpat ja ilmanputsarin kun niitä en vielä ole kattonu kun just vasta toissapäivänä tämän ostin. Ja on muuten eka E30, ja eka kaasarikone mitä mulla on ja tähän mennessä en ainakaan ole tykännyt kun ei meinaa käydä kunnolla. Ehkä tuo kaasari ei niin kamala ole kun vähän oppii ronklaamaan?
Jos jollain ois mulle tälläseen jotain pyöreetä Sportti rattia tarjota niin on suotavaa ja vaihdekeppiä saa tarjota kanssa jossa ei olis puslassa väljää. On meinaa soppakauha kerraksee.
Arvelinki täältä saavan vastauksen. Kaasaripeli siis ja edellinen omistaja väitti olevan m40b18. Eikös ne ole ruiskuja... Auto siis E30 316 vm. 88 ja kaasarilla... Mikä kaasari näissä on vakiona ja mikäs tuo kone sit on...? Ketjukone kuitenkin... käsittääkseni...
Arvelinki täältä saavan vastauksen. Kaasaripeli siis ja edellinen omistaja väitti olevan m40b18. Eikös ne ole ruiskuja... Auto siis E30 316 vm. 88 ja kaasarilla... Mikä kaasari näissä on vakiona ja mikäs tuo kone sit on...? Ketjukone kuitenkin... käsittääkseni...
m10b18 pierburgin kaasarilla. Melkee vaihtaa sinne korvauskaasarin tilalle kun noi pierpurgit koskaa toimi niinku kuuluu.
Kuinka paljon ehjä M40 bensapumppu ottaa virtaa? Tai tietääkö kukaan pumpun tehoa? Mulla ottaa 9A. 7,5A sulake palaa parin sekunnin käytön jälkeen, pumppu rikki? Pumppu kuitenkin pyörii mutta kuullostaa vaivaiselta, eikä kone käynnisty eikä edes lupaa
m40 316iivarissa huomasin tänään että kytkin ei irrota kunnolla, jarrunesteen pinta oli laskenut hieman minimin alle. Lisäsin jarrunesteitä mutta siltikään ei orrota kokonaan. Viittaakos tuo nyt siihen että onko sieltä antautunut kytkimen työ vai pääsylinteri? :think
Bmw 328i cabriolet cosmosswartc..cosmosswar...cosmos... No se metallinhohtomusta, kyllä te tiedätte
m40 316iivarissa huomasin tänään että kytkin ei irrota kunnolla, jarrunesteen pinta oli laskenut hieman minimin alle. Lisäsin jarrunesteitä mutta siltikään ei orrota kokonaan. Viittaakos tuo nyt siihen että onko sieltä antautunut kytkimen työ vai pääsylinteri? :think
Työsylinteriä veikkaisin. Omistamissani e30:ssä niitä on mennyt yhteensä 3kpl. Sehän on myös paljon helpompi vaihtaakkin kun pääsylinteri.
Jos työsylinteri vuotaa niin tiputtaahan se nestettä auton alle.
Mutta voihan sekin olla mahdollista, että jarrujen kulumisen takia nesteen taso on pikkuhiljaa laskenut ja sitten kytkimen pääsylinteri on päässyt hörppään ilmaa.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Työsylinteriä veikkaisin. Omistamissani e30:ssä niitä on mennyt yhteensä 3kpl. Sehän on myös paljon helpompi vaihtaakkin kun pääsylinteri.
Jos työsylinteri vuotaa niin tiputtaahan se nestettä auton alle.
Mutta voihan sekin olla mahdollista, että jarrujen kulumisen takia nesteen taso on pikkuhiljaa laskenut ja sitten kytkimen pääsylinteri on päässyt hörppään ilmaa.
Laitoin nyt illalla vielä nestesäiliön täyteen ja renkutin kytkintä parikymmentä kertaa huomenna katsottava toimiiko ja onko nesteen pinta laskenut. Jos ei vieläkään irrota niin sitten kai se on vaihdettava tuo työsylinteri
Bmw 328i cabriolet cosmosswartc..cosmosswar...cosmos... No se metallinhohtomusta, kyllä te tiedätte
Laitoin nyt illalla vielä nestesäiliön täyteen ja renkutin kytkintä parikymmentä kertaa huomenna katsottava toimiiko ja onko nesteen pinta laskenut. Jos ei vieläkään irrota niin sitten kai se on vaihdettava tuo työsylinteri
Jos irrotat ratinaluspahvin, niin villi veikkaus että se on yläpuolelta ihan nesteessä ja sylkkä vuotaa.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Purin tossa tourinkista keskuslukon osia irti.
1. Etuovissa oli mikrokytkimet. Mikäs virka niillä on? Laittaa ovet takalukkoon vai?
2. Kun noi romut siirtää keskuslukottomaan sedaniin, niin meneekö ovien lukkomekanismit myös vaihtoon? http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...or_lock_front/
3.Keskuslukottomassa takaluukun avaus ei näytä onnistuvan pelkällä keskuslukon moottorin lisäyksellä. Onko lukko jotenkin modattavissa keskuslukolle?
4.Olen luullut että jos e30 on keskuslukolla niin samassa johtonipussa kulkee myös sähkölasien johdot. Näin ei tässä kuitenkaan ollut. Miksi?
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mikähän bemaria taas vaivaa.. Kyseessä 316i e30 vm. 89
Eli lämpömittari alkoi seilaamaan puolivälin ja yhen pykälän välissä, ja auto myös sammui kesken ajon mystisesti ja meni hetki että lähti käyntiin, jonka jälkeen toimi moitteettomasti taas pientä nykimistä lukuun ottamatta..?
Comment