Originally posted by Pekkude
View Post
Jos tekee pitkän kaavan mukaan niin:
takana vanhat pois, putsaa ruosteet korista niiden pantojen ja puslien kohdalta, tämän jälkeen huomaa että tarvii hitsata ainakin toiselta puolelta ja toinenkin on kohta mätä, pohjamaali, pintamaali, ostaa uudet pannat pilalle ruostuneiden tilalle, korjaa kiinn. pultin kierteet ja uusii pultit koska vanhoista kannoista on kulmat syöpyneet 30 v. aikana pilalle.
Edessä sama juttu mutta peltiä ei tarvi korjata noin paljon koska vakaaja on kiinni etuakselipalkissa. Ja yht. neljästä autossa olevasta pannan pultista ainakin yksi katkeaa auki käännettäessä jolloin se jämäpätkä täytyy porata pois ja toivoa että kierteestä jää sen verran jäljelle että uuden pultin voi kiristää riittävän tiukalle.
Helppoa ja nopeaa.
Vittuilua ? Ei, vaan realismia.
Comment