Mikäköhän mahtaa vaivata m10 ruiskua, välillä lähtee käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä hetken ja sammuu, sammuttuaan ei kirveelläkään käyntiin, hetken starttailtua saattaa lähteä....
Bensapaineet ok, kipinän antoi ja brakecleeneri testillä ei imuvuotoja löytynyt, sekä ilmamäärämittari tutkittu..
Voisko olla niin, että lähtee käymään kylmäkäynnistyssuuttimella ja kun se sammuu, niin myös konekkin. Ja kun kone on sen verran kuumissaan, niin ei sitten enää silläkään lähe käyntiin ennenkuin viilenee. Veikkaan, että boxi vois olla jaskana. Saatko jostain ehjää boxia lainaksi?
käykö auto jos herkuttelet kaasulla? :think
itsellä oli vähän samanlainen vika.. auto käyntiin, kävi muutamia sekuntteja ja sammui. toisinsanoen kävi vaan sen ajan mitä kylmäkäynnistysventtiili on auki. noo vaihoin sitte uudet suuttimet ni alko pelaamaan
Kysynpäs täällä kun en parempaakaan paikkaa keksi. Onko takatukivarsien "vahvistamisesta" jotain oikeaa ja todettua hyötyä vai tekeekö kaikki sitä "pikoos reis kaar"? Tällä kysymyksellä tarkoitan lähinnä niitä poikittaisia rautoja mitä on nähty hitsattavan kynkkien pokkauksien alapuolelle
Kysynpäs täällä kun en parempaakaan paikkaa keksi. Onko takatukivarsien "vahvistamisesta" jotain oikeaa ja todettua hyötyä vai tekeekö kaikki sitä "pikoos reis kaar"? Tällä kysymyksellä tarkoitan lähinnä niitä poikittaisia rautoja mitä on nähty hitsattavan kynkkien pokkauksien alapuolelle
Kyllähän ne a- tuet sitä vahvistaa. Se on fakta, mutta tarvitseeko sitä katuautossa onkin eri asia. Ehkä ennemmin lisäisin sen camber tuen. Sitä ei leimamieskään huomaa jos tekee hyvin. A- tuki taas loistaa heti silmään ja taas saa kuunnella idioottimaisia perusteita miksi se on laiton yms. Paskaa.
Kysynpäs täällä kun en parempaakaan paikkaa keksi. Onko takatukivarsien "vahvistamisesta" jotain oikeaa ja todettua hyötyä vai tekeekö kaikki sitä "pikoos reis kaar"? Tällä kysymyksellä tarkoitan lähinnä niitä poikittaisia rautoja mitä on nähty hitsattavan kynkkien pokkauksien alapuolelle
No, sen tiedän että tässä maassa on voitettu ratakilpailuja autolla jossa on vahvistamattomat vakiokynkät. Millaset ranteet tarvii olla että sen eron huomaa. Omaan tötteröön en tehny niitä vahvikkeita. Kuten jannmann totesi niin tietenkin vahvikkeet tekee rakenteesta jäykemmmän. Voihan sitä valehdella että tukivarret on zetasta jossa se A-rakenne on jos leimamies sanoo jotain.
Mun mielestä E30:n takapäässä on paljon asioita joitten kanssa voi askarrella ja parantaa ajettavuutta ja toi lisätuki ei ehkä ole suurin ja tärkein. Jannmannin mainitsema camber-tuki vois olla kyllä hyvä idea.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Koko kysymys pohjautuu siihen, että näillä näkymin takatukivarret menee itsellä vaihtoon jossain kohtaa ja samalla niihin voisi puuhailla jotain parannuksia.
Yritin googlen ihmeellisellä kuva haulla katsella mitä tuolla camber tuella tarkoitatte. Onko kyseessä tämän tapainen vahvistus?
E: Joskus jopa suunnitellut että olis mielenkiintoista tehdä tukivarsiin muutenkin camber muutoksia. Ruotsin penarifoorumilla joku näppärä oli semmoisenkin toteuttanut mutta alkaa olemaan muuten vakio akselilla aika vinhat vetarin kulmat reilulla madalluksella ja tommosella reiluhkolla camber korjauksella :think
Koko kysymys pohjautuu siihen, että näillä näkymin takatukivarret menee itsellä vaihtoon jossain kohtaa ja samalla niihin voisi puuhailla jotain parannuksia.
käykö auto jos herkuttelet kaasulla? :think
itsellä oli vähän samanlainen vika.. auto käyntiin, kävi muutamia sekuntteja ja sammui. toisinsanoen kävi vaan sen ajan mitä kylmäkäynnistysventtiili on auki. noo vaihoin sitte uudet suuttimet ni alko pelaamaan
Autolla voi ajaa jos heti lähtee liikkeelle eikä päästä tyhjäkäynnille; jos pääsee tyhjäkäynnillä sippaan niin ei käynnisty kuin hetken odoteltua :think
e30 ei starttaa. Normaalisti kun kääntää virrat päälle niin bensapumppu surahtaa, mutta nyt on hiljaista. Muuten kaikki toimii normaalisti kuten virrat päällä kuuluu.
Kun kääntää startti asentoon niin mitään ei tapahdu, ei edes solenoidi naksahda.
Vika ilmeni ratapäivän jälkeen, kun otin autoa pois trailerista. Aikaisemmin autossa ei ole ollut mitään sähköongelmia viimeisen 7 vuoden aikana.
e30 ei starttaa. Normaalisti kun kääntää virrat päälle niin bensapumppu surahtaa, mutta nyt on hiljaista. Muuten kaikki toimii normaalisti kuten virrat päällä kuuluu.
Kun kääntää startti asentoon niin mitään ei tapahdu, ei edes solenoidi naksahda.
Vika ilmeni ratapäivän jälkeen, kun otin autoa pois trailerista. Aikaisemmin autossa ei ole ollut mitään sähköongelmia viimeisen 7 vuoden aikana.
Ideoita? :think
Moottorin maadoitukset? Akun kaapelit? Akku kaput?
Comment