Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View Postpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Postebaystä toki löysin, lähinna ajattelin kotimaasta että sais vähän nopeampaan.Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Käyn läpi faceliftin korin johtosarjaa ja pari kysymystä on herännyt:
- Millä liitintunnuksella on takapenkin alla oleva 8-napainen liitin, josta lähtevät nopeusmittarin anturin, bensamittarin ja bensapumpun johdot?
- Mitä tekevät tässä liittimessä sinivalkoinen ja sinikeltainen johto? Edit: jarrupalan kuluneisuusanturi
- Kuka myisi mulle sen pienen johtosarjan tältä liittimeltä eteenpäin?Last edited by Skarpa; 31-01-2017, 21:38.
Comment
-
-
Heräsi kysymys että miksi et Katso etm:stä?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostHeräsi kysymys että miksi et Katso etm:stä?
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostKäyn läpi faceliftin korin johtosarjaa ja pari kysymystä on herännyt:
- Millä liitintunnuksella on takapenkin alla oleva 8-napainen liitin, josta lähtevät nopeusmittarin anturin, bensamittarin ja bensapumpun johdot?
- Mitä tekevät tässä liittimessä sinivalkoinen ja sinikeltainen johto? Edit: jarrupalan kuluneisuusanturi
- Kuka myisi mulle sen pienen johtosarjan tältä liittimeltä eteenpäin?Originally posted by Skarpa View PostOon selannu noita löytämiäni kytkentäkaavioita eri vuosilta, mutta lienen puusilmä, kun en löydä kyseistä liitintä niistä. Bensa-anturin ja bensapumpun johdot on piirretty suorina ilman liitintä. 3-napasen liittimen löysinkin jo: sisävalo.
Comment
-
-
Hommasin E30n missä on varusteita mihin en ole ennen törmännyt, osaisitteko auttaa?
S300 Central locking with antitheft system - Keskuslukitus hälyttimellä kyllä, kuinka tämä hälytin tässä toimii?
___
S720 Edition ZD ????
S750 BASISUMFANG FUER EDITION ????
__
Auto on myös varustettu värillä johon en ole törmännyt koskaan:
Colour GLETSCHERBLAU METALLIC (280)Last edited by Garash; 01-02-2017, 14:52.E30 325iA
F31 320xd
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostHommasin E30n missä on varusteita mihin en ole ennen törmännyt, osaisitteko auttaa?
S300 Central locking with antitheft system - Keskuslukitus hälyttimellä kyllä, kuinka tämä hälytin tässä toimii?
___
__
Auto on myös varustettu värillä johon en ole törmännyt koskaan:
Colour GLETSCHERBLAU METALLIC (280)
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostTää sun auto lienee loppupään E30:ejä? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin nuo erilaiset editionit olivat vähän laajempia varustepaketteja, joilla ostajakuntaa houkuteltiin vielä hankkimaan E30:ejä, kun mallisarja alkoi tulla elinkaarensa päähän ja korvaava malli oli tuloillaan. Edition -malleissa oli erilaisia verhoilukuoseja ja värivaihtoehtoja, kuin perusmalleissa ja erilaisia niputettuja varustepaketteja. Edition ZD tule Zentral Deutschesta, eli kyseessä on Keski-Saksa -versio, mitä sitten ikinä tarkoittaneekaan. Hälyttimestä en osaa sanoa mitään. Minkälainen sisusta ja varustelu autossa on muuten?
code 1151
Type 320I (EUR)
E series E30 ()
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 2
Engine M20
Displacement 2.00
Power 95
Drive HECK
Transmission MECH
Colour GLETSCHERBLAU METALLIC (280)
Upholstery (0378)
Prod.date 1990-06-01
Vehicle options
S215 Power steering, rpm-sensitive
S219 Sport leather steering wheel, 380 mm
S271 BMW LA wheel Z Line
S300 Central locking with antitheft system
S314 Door mirror / driver's lock, heated
S339 Shadow-Line
S350 Therm. insulat. glass green
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410 Window lifts, electric, front
S428 Warning triangle and first aid kit
S497 Centre armrest, rear
S510 Headlight aim control
S520 Fog lights
S556 Outdoor temperature indicator
S653 Radio Bavaria C Reverse II
Vehicle options
S680 Radio antenna, manual
S690 Cassette holder
S720 Edition ZD
S750 BASISUMFANG FUER EDITION
L801 National version Germany/Austria
Näiden lisäksi on 6 nappinen obc, check panel, valaistu vaihdekepin nuppi. Nupista en tosin ole varma onko esim vaihdettu e36sesta?E30 325iA
F31 320xd
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOnko suosituksia hyvistä ja edullisista camber -yläpäistä E30:iin? Sellasethan sinne varmaan tarvii, että saa camberit kuntoon madalletussa (kun en halua vingutella korin reikiä) Onko näistä mihinkään?
http://www.bjorkmotorsport.fi/Origam...satty=1&lang=2
Saat casterinkin haltuun.
Nyt Samuel teki mun kovasta painostuksesta noihinkin sen option että saa yläpäähän lisähinnasta jousilautasen jossa integroitu kunnon laakeri. Eli jousi pyörii laakerista, eikä pauku kääntäessä.
Myös mukana tuleva uniball on ns. Oikeaa kamaa, eikä kiinan halpaa paskaa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostIte kyl suosittelisin noita: http://www.millway.se/camber-caster-...8-e30-e34.html
Saat casterinkin haltuun.
Nyt Samuel teki mun kovasta painostuksesta noihinkin sen option että saa yläpäähän lisähinnasta jousilautasen jossa integroitu kunnon laakeri. Eli jousi pyörii laakerista, eikä pauku kääntäessä.
Myös mukana tuleva uniball on ns. Oikeaa kamaa, eikä kiinan halpaa paskaa.
Mulla on itse asiassa mielessä ratkaisu, jolla saisin cambersäädön vakioylälaakereihin koria silppuamatta. Ylälaakereista porataan pinnapultit pois ja leikataan reiät pitkiksi. Kiinnitys tapahtuu teräsrenkaalla, johon on hitsattu ruuvit oikealla jaolla. Yläpää tulee normipaikalle, rengas sen alapuolelle pultit rei'istä läpi. Pultit löysällä yläpää pystyy liikkumaan ja pultit kiristettäessä puristuu renkaan ja korin väliin. Tää olis tällainen budjettiratkaisu, mutta toistaiseksi en ole ottanut osia käteen ja mittaillut toimisiko koko ajatus.
Comment
-
-
Ootko sä Antti kattonu mun turailutopikista mun ratkaisua? Mä hommasin niihin Lautamäen yläpäihin ihan random päittäiskuulalaakerit. Valkkaa katalogista sopi alla sisäreiällä olevan joka sinne fyysisesti sopii ja rok rok.
Oon itte sitä mieltä että jos yläpäässä tarvii olla castersäätö niin sitte se sais olla alapäässäkin niin saa setbackin haltuun. Sen rakentamiseen tosin riittää viila.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment