Kyllä se takavetomallin poikkipalkki menee sinne ja kynkätkin sopii. Raideleveydessä on tosiaan eroa ja se on tehty pyörän navoilla ja jarrulevyillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by FinCode View PostMitenkäs kun perus kolmekymppiin pitäisi vaihdella alustaan lähestulkoon kaikki puslat, niin laittaakko alkuperäistä vai strongflexiä? Äkkiseltään katsottunahan strongflexit saisi halvemmalla ja helpompi varmaan vaihdellakin uretaanikamat. Tarkoitus ei ole tehdä autosta mitään linttamatalaa, korkeintaan madaltaa miedosti joskus hamassa tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä auto on täysin vakiokorkuinen.
Mutta sen sanon että takatukivarren helana EI TOIMI KUNNOLLA käsin paikalleen painettava moniosainen pusla. Orkkis on (ylläri!) toimiva ja äärimmäisen pitkäikäinen osa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostMitenkäs kun perus kolmekymppiin pitäisi vaihdella alustaan lähestulkoon kaikki puslat, niin laittaakko alkuperäistä vai strongflexiä? Äkkiseltään katsottunahan strongflexit saisi halvemmalla ja helpompi varmaan vaihdellakin uretaanikamat. Tarkoitus ei ole tehdä autosta mitään linttamatalaa, korkeintaan madaltaa miedosti joskus hamassa tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä auto on täysin vakiokorkuinen.
Paskamyrskyä odotellessa.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Eikai paskamyrskyä kuitenkaan. Vakiota itsekin laittaisin (ja laittanu aina). Tuohon ahdettuun oli aiempi jo pistäny powerflexiä kaikkialle muualle paitsi kynkkiin. Eli hurjat 5kplolkoon siellä kun tuntu pelaavan. Eteen tukivarsien korinkiinnityksiin ehkä vielä vakiota jos nuo on eläny. Omassa 36 oli joku laittanu powerit tuohon tukivarren korinkiinnikkeisiin ja vaihdoin vakiot kun oli jo eläny ja syöny sen raudan pultinreijät jo soikeiksi..aika horot oli käsin ihmetellen
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostKiitos tästä, joo sen tiedän että niissä pääty puslien päällä on noin 10mm spacerit tuomassa poikkipalkkia alaspäin.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi varmaankaan ole puslan vika jos pääsee pulteissa elämään :think
Ja joo, e30 takakynkkiin vain alkuperäiset kumipuslat.
Comment
-
-
Originally posted by Jarpeli View PostOlettekos tilailleet pielmeieriltä lähiaikoina facelift etulokareita?
Jos olette niin millaista hintaa niille on pidetty?
Mietin tässä että kannattaako vanhoista lähteä parsimaan varaosa lokareita käyttäen vai tilaanko suosiolla uudet alkuperäiset..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Monihan tuota puhuu että tarvike lokarit eivät kelpaa kuin korjauspalaksi mutta onko todellakin vielä näin.. itse en ole tuollaista käpistellyt.
Tavoitteena olisi hieman restauroida tuota vanhusta tälläisenä väliprojektina. Eli 400e vs 120e aika iso ero ja tuolla erotuksella saa jos jos jonkilaista tavaraa ja tarvikeeta vanhukseen.
Mutta ovatko nuo tarvike lokarit todella niin sutta, kun luulen niiden olevan. Ilmeisesti kuitenkin muut peltiosat... takapaneeli yms ovat vallan kelpo tavaraa.
Comment
-
-
Originally posted by Jarpeli View PostMonihan tuota puhuu että tarvike lokarit eivät kelpaa kuin korjauspalaksi mutta onko todellakin vielä näin.. itse en ole tuollaista käpistellyt.
Tavoitteena olisi hieman restauroida tuota vanhusta tälläisenä väliprojektina. Eli 400e vs 120e aika iso ero ja tuolla erotuksella saa jos jos jonkilaista tavaraa ja tarvikeeta vanhukseen.
Mutta ovatko nuo tarvike lokarit todella niin sutta, kun luulen niiden olevan. Ilmeisesti kuitenkin muut peltiosat... takapaneeli yms ovat vallan kelpo tavaraa.
Viime vuonna yhdessä e30 projektissa sain ensin tarvike lokarit omistajalta ja kun niitä yhdessä katseltiin niin myyntiin meni. Orkkista tilalle ja hermo lepäsi asennuksessa. Kyseessä oli museorekisteriin menossa oleva laite.
On mulla tuolla myös yks takapaneeli tarvikkeena.. Jäi laittamatta.Aprilia RSV4
Comment
-
-
m10b18 ruisku
Tuli vaihdeltua ruisku motti kaasarin tilalle. m10b18. Rajottimella paukkuu putkeen jonkun verran välillä isokin pamaus. Kiihdyttäessä kaasupohjassa tuntuu kiihtyvän tahmeasti, no eihän se 100hp paljoo kiihdykkään mutta siltä tuntuu että jotain on pielessä. ilmamäärä mittarin kansi näköjään joskus irroteltu kun on teipillä kiinni, voiskohan olla että joku on käyny säätämässä jotain omiaan siellä, vinkkejä/kokemuksia??e36 325i coupe -92
E46 320d touring -04
E30 316 2d sedan -87
E83 X3 3.0D Alpinweiss -05
Comment
-
-
Originally posted by lappihullu View PostMites saa flektin kytkettyä, että lähtee pyörimään lämpötilan mukaan? (Tällä hetkellä siis lähtee valoista päälle)
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment