kyseine peli kiinnostaisi. joten onkos joku käynyt katsomassa että osaisi kertoa jotain? itsellä vähän matkaa että ei viitsisi turhaan lähteä katsomaan. hinta tuntuu aika kovalta mutts mitäs muut on mieltä?
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jonzze View Posthttps://nettiauto.com/bmw/325/935920...nt=11&vifNav=Y
kyseine peli kiinnostaisi. joten onkos joku käynyt katsomassa että osaisi kertoa jotain? itsellä vähän matkaa että ei viitsisi turhaan lähteä katsomaan. hinta tuntuu aika kovalta mutts mitäs muut on mieltä?
Se on sit eri asia että arvostaako alkuperäistä vai tekniika vaihtoa.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by jonzze View Posthttps://nettiauto.com/bmw/325/935920...nt=11&vifNav=Y
kyseine peli kiinnostaisi. joten onkos joku käynyt katsomassa että osaisi kertoa jotain? itsellä vähän matkaa että ei viitsisi turhaan lähteä katsomaan. hinta tuntuu aika kovalta mutts mitäs muut on mieltä?Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jonzze View Posthttps://nettiauto.com/bmw/325/935920...nt=11&vifNav=Y
kyseine peli kiinnostaisi. joten onkos joku käynyt katsomassa että osaisi kertoa jotain? itsellä vähän matkaa että ei viitsisi turhaan lähteä katsomaan. hinta tuntuu aika kovalta mutts mitäs muut on mieltä?
Tekemällä saa varmasti hyvän pelin, mutta nyt ei kyllä hinta ja kunto kohtaa.E30 316 Turbo
Comment
-
-
Tarkotus olis pulverimaalauttaa ajovalojen rungot (prefacelift) Miten pitkien umpioiden muoviset säätönupit irtoaa rungoista?
Vastaus: Säätönupista varovasti kampeamalla ja nitkuttelemalla sen etupuoli ja takapuoli irtoavat toisistaan.Last edited by Skarpa; 25-03-2018, 21:27.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostJep. Mut nostimen vaihtamalla pitäis kummat vaan lasitnsopia oveen. Sen varaan oon ainakin itse laskenut, mutta en oo vielä kokeillut.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
E30 voimansiirrosta kuuluva naputus
E30 318i automaatti -90 touring
Yritin etsiä searchilla, mutta en löytänyt joten avasin uuden.
Auto on siitä kumma että pitää ajaa ensin varmaan noin 5km niin alkaa sitten vasta kuulumaan selvää terävää naputusta keskivaiheilta tai takaosasta. Ihankuin pienellä vasaralla lyötäisiin pohjaan. Ääni on keskikorkea terävä selvä naputus, ei rohina/kahina, taajuus pienemmillä nopeuksilla noin puolen sekunnin välein ja seuraa nopeuden mukaan. Vaihteen laittaessa neutraalille ääni saattaa hävitä/vaimeta hetkeksi. Kun ääni alkaa kuulumaan niin kiihdyttäessä (liikkeelle lähtö) ja moottorijarrutuksessa kuuluu parhaiten. Siitä päättelen että liittyisi voimansiirtoon.
Lämpeneekö tai rasittuuko jokin ensin jolloin sen jälkeen alkaa vasta kuulumaan? Vai mikä on ettei HETI ääni kuulu? Voiko kardaanin ristikkonivel olla silti rikki vaikka ääni kuuluu vasta myöhemmin? Jos on perävaurio (yksi hammas poikki?) niin kannattaako edes alkaa kunnostamaan noin vanhaan autoon suhteessa työhön/osiin kun auto pitää kuitenkin viedä korjaamolle? Voiko perän jompikumpi vetoakselin nivel olla rikki ja hieman lämmetessään/rasittuessaan aiheuttaa naputusta? Jos kardaanin tukilaakeri on menossa, niin luulisi äänen olevan enemmänkin rahisevaa/kohisevaa/ujellusta? Tuskin pyöränlaakerikaan pitää selvää naputtavaa ääntä vasta myöhemmin? Vaihdelaatikon ulostuloakselin (kardaani) laakeri menossa? Perärakennelman tuenta jotenkin pettänyt?
Palstalta poimin erään tapauksen että käsijarrun jarrukengän tuenta pettänyt ja saattaa osua pyöränpultteihin?
Auton alle kun ei oikein kunnolla näe parkkipaikalla ja ei nyt mahdollisuutta päästä sujuvasti auton alle.Last edited by ReiluReiska; 28-03-2018, 04:18."Bob the builder... can we fix it... yes we can!"
Comment
-
-
Originally posted by ReiluReiska View PostE30 318i automaatti -90 touring
Yritin etsiä searchilla, mutta en löytänyt joten avasin uuden.
Auto on siitä kumma että pitää ajaa ensin varmaan noin 5km niin alkaa sitten vasta kuulumaan selvää terävää naputusta keskivaiheilta tai takaosasta. Ihankuin pienellä vasaralla lyötäisiin pohjaan. Ääni on keskikorkea terävä selvä naputus, ei rohina/kahina, taajuus pienemmillä nopeuksilla noin puolen sekunnin välein ja seuraa nopeuden mukaan. Vaihteen laittaessa neutraalille ääni saattaa hävitä/vaimeta hetkeksi. Kun ääni alkaa kuulumaan niin kiihdyttäessä (liikkeelle lähtö) ja moottorijarrutuksessa kuuluu parhaiten. Siitä päättelen että liittyisi voimansiirtoon.
Lämpeneekö tai rasittuuko jokin ensin jolloin sen jälkeen alkaa vasta kuulumaan? Vai mikä on ettei HETI ääni kuulu? Voiko kardaanin ristikkonivel olla silti rikki vaikka ääni kuuluu vasta myöhemmin? Jos on perävaurio (yksi hammas poikki?) niin kannattaako edes alkaa kunnostamaan noin vanhaan autoon suhteessa työhön/osiin kun auto pitää kuitenkin viedä korjaamolle? Voiko perän jompikumpi vetoakselin nivel olla rikki ja hieman lämmetessään/rasittuessaan aiheuttaa naputusta? Jos kardaanin tukilaakeri on menossa, niin luulisi äänen olevan enemmänkin rahisevaa/kohisevaa/ujellusta? Tuskin pyöränlaakerikaan pitää selvää naputtavaa ääntä vasta myöhemmin? Vaihdelaatikon ulostuloakselin (kardaani) laakeri menossa? Perärakennelman tuenta jotenkin pettänyt?
Palstalta poimin erään tapauksen että käsijarrun jarrukengän tuenta pettänyt ja saattaa osua pyöränpultteihin?
Auton alle kun ei oikein kunnolla näe parkkipaikalla ja ei nyt mahdollisuutta päästä sujuvasti auton alle.
Mulla oli samanlaista ääntä, keskivaimentimen takareuna osui lämpöpeltiin ja kuullosti justiinsa tuommoselta pikku vasaran naputukselta. Onko putki osunu jossainvaiheessa johonkin että olisi pikkusen taittunut? :think
Comment
-
-
Originally posted by ReiluReiska View PostE30 318i automaatti -90 touring
Yritin etsiä searchilla, mutta en löytänyt joten avasin uuden.
Auto on siitä kumma että pitää ajaa ensin varmaan noin 5km niin alkaa sitten vasta kuulumaan selvää terävää naputusta keskivaiheilta tai takaosasta. Ihankuin pienellä vasaralla lyötäisiin pohjaan. Ääni on keskikorkea terävä selvä naputus, ei rohina/kahina, taajuus pienemmillä nopeuksilla noin puolen sekunnin välein ja seuraa nopeuden mukaan. Vaihteen laittaessa neutraalille ääni saattaa hävitä/vaimeta hetkeksi. Kun ääni alkaa kuulumaan niin kiihdyttäessä (liikkeelle lähtö) ja moottorijarrutuksessa kuuluu parhaiten. Siitä päättelen että liittyisi voimansiirtoon.
Lämpeneekö tai rasittuuko jokin ensin jolloin sen jälkeen alkaa vasta kuulumaan? Vai mikä on ettei HETI ääni kuulu? Voiko kardaanin ristikkonivel olla silti rikki vaikka ääni kuuluu vasta myöhemmin? Jos on perävaurio (yksi hammas poikki?) niin kannattaako edes alkaa kunnostamaan noin vanhaan autoon suhteessa työhön/osiin kun auto pitää kuitenkin viedä korjaamolle? Voiko perän jompikumpi vetoakselin nivel olla rikki ja hieman lämmetessään/rasittuessaan aiheuttaa naputusta? Jos kardaanin tukilaakeri on menossa, niin luulisi äänen olevan enemmänkin rahisevaa/kohisevaa/ujellusta? Tuskin pyöränlaakerikaan pitää selvää naputtavaa ääntä vasta myöhemmin? Vaihdelaatikon ulostuloakselin (kardaani) laakeri menossa? Perärakennelman tuenta jotenkin pettänyt?
Palstalta poimin erään tapauksen että käsijarrun jarrukengän tuenta pettänyt ja saattaa osua pyöränpultteihin?
Auton alle kun ei oikein kunnolla näe parkkipaikalla ja ei nyt mahdollisuutta päästä sujuvasti auton alle.E30 m20b25
Comment
-
-
Kellään ollut ongelmaa, että raidetangonpään vaihtamisen jälkeen ei enää vanne mahdu pyörimääntiukalla se on vaihtamattomallakin puolella, mutta ei koske.
Ilmeisesti väärät vanteet? eikai tuossa muutakaan voi vaihdossa kämmätä, kun mutterikin on väännetty niin tiukkaan kun menee.
Sinänsä yllättää, kun vanteet ovat olleet paikallaan 6vuotta
Nuo vanteet siis....
MOI !
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostVai tarvike raidepää..? Niissäkin voi olla eroja. Tai sit vanteet väärällä et-luvulla.MOI !
Comment
-
-
Originally posted by Inhuman View PostKellään ollut ongelmaa, että raidetangonpään vaihtamisen jälkeen ei enää vanne mahdu pyörimääntiukalla se on vaihtamattomallakin puolella, mutta ei koske.
Ilmeisesti väärät vanteet? eikai tuossa muutakaan voi vaihdossa kämmätä, kun mutterikin on väännetty niin tiukkaan kun menee.
Sinänsä yllättää, kun vanteet ovat olleet paikallaan 6vuotta
Nuo vanteet siis....
http://www.btcf.fi/forum/picture.php...pictureid=7127E30 m20b25
Comment
-
-
Tyhjäkäynti probleemaa
Mistähän lähtisi vikaa etsimään, tyhjäkäynti humppailee varsinkin jos esim kytkinpoljinta kopsauttaa?
Myöskään kulutusmittari ei mene nollaan konejarrulla kun vasta 2500rpm jälkeen.
Tyhjäkäynti tasoittuu kun auto pyörii tarpeeksi pitkään ja ei koske kaasuun.
Tosiaan m10b18 l jetillä kyseessä.-E39 528i 98
-E30 318i 85
Comment
-
-
Originally posted by pattis View PostMistähän lähtisi vikaa etsimään, tyhjäkäynti humppailee varsinkin jos esim kytkinpoljinta kopsauttaa?
Myöskään kulutusmittari ei mene nollaan konejarrulla kun vasta 2500rpm jälkeen.
Tyhjäkäynti tasoittuu kun auto pyörii tarpeeksi pitkään ja ei koske kaasuun.
Tosiaan m10b18 l jetillä kyseessä.
Comment
-
Comment