1985 BMW 333i - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.
The BMW 333i is still a rare thing, though, even in South Africa. Only 210 were built with 204 being sold to the public. These are miniscule numbers, so the event of seeing an E30 333i in South Africa is almost as rare as seeing an E30 M3. That rarity almost makes the 333i more desirable to some enthusiasts, as E30 M3’s are so universally well known. But driving around in a 333i shows the world that you have a true gem, something with genuinely special performance capabilities as well as extreme rarity. The BMW E30 333i may not be as good of a car as the E30 M3, but it’s definitely just as special.
Onko jollakulla tietoa tai osoitetta, mistä löytyy E30 penkkien verhoilukangasta tai valmiit palat, kun en ole internetistä löytänyt, siinä on nutria (ruskeat) sporttipenkit.
Mistä voi ostaa etu- ja takaikkunoiden ulkopuolen kiristyslistaa, tai mikä sen oikea nimi lieneekään.
Onko jollakulla tietoa tai osoitetta, mistä löytyy E30 penkkien verhoilukangasta tai valmiit palat, kun en ole internetistä löytänyt, siinä on nutria (ruskeat) sporttipenkit.
Mistä voi ostaa etu- ja takaikkunoiden ulkopuolen kiristyslistaa, tai mikä sen oikea nimi lieneekään.
Päässä pyörii kaikennäköistä visioita ja kysymyksiä, joten... Kellään käytännön kokemusta/ faktaa noista lasikuitu luukuista? Lähinnä ovet ja konepelti kiinnostaa, minkälaatuisia ovat ja millainen istuvuus.
Samoin nuo m3 korisarjat, että onko laaduissa eroa eripaikoissa?
Päässä pyörii kaikennäköistä visioita ja kysymyksiä, joten... Kellään käytännön kokemusta/ faktaa noista lasikuitu luukuista? Lähinnä ovet ja konepelti kiinnostaa, minkälaatuisia ovat ja millainen istuvuus.
Samoin nuo m3 korisarjat, että onko laaduissa eroa eripaikoissa?
Noi tuolta on ihan pelkkää paskaa. On kokemusta koko m3 korisarjasta ovineen.
Noissa kuitu osissa hinta käy täysin yhteen laadun/materiaalien kanssa.
100€ konepeitto on 100% varmuudella löysä lerppu.
500€ saa varmaan jo asiallisen rungollisen lasikuituisen peiton. 1000-1500€ niin saa jo oikeasti kevyen ja muotonsa 200km/h säilyttävän peiton mikä ainakin on jo osittain hiilikuitua riippuen ostopaikasta.
Pitäis ruveta korigrilliä tuossa tekemään niin kysellääs vähän vinkkejä jolla tämmönen ollut e30 kanssa tai on parasta aikaa.
Koppana preface 2d e30. Puretaan aika hylsyksi.
-Missä kohtaa auton korkeus suunnassa olisi auton painopiste mahdollisimman tasan että olisi mahdollisimman kevyt pyöritelllä vartaassa? Puskurien kiinnitysten kohilla vai yli vai ali ja minkä verran?
Missä korkeudessa grillin kääntöpiste, että mahtuu auto pyörimään ympäri katon reunan osumatta lattiaan? Tulee varmaan korkeussäätö grilliin mutta että osaisi suurinpiirtein hahmottaa.
-Minkälaisesta tavarasta ootte grillin hitsailleet? Mielessä pyörinyt malli muistuttaa kahta moottoripukkia hieman isommassa koossa jotka tulee sitten toisiinsa kiinni jollain. ajatuksena oli luokkaa 50x50 tai 60x60 neliöprofiili mutta mimmosella seinämävahvuudella? Moottoripukeistahan noita on tehty ja siinä ei ainakaan se putki mitään älytöntä ole.
-Millaisia pyöriä suosittelette alle? Pitäisi olla mahdollisimman iisi rullata tallin betonilattialla. Onko tällaiset liian heppoiset jos 3kpl keulassa ja 3kpl perässä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/45205...jarrulla-125mm
Muita vinkkejä? Tokihan kaikki selviää itse kokeilemalla mutta koitetaan jos pääsis vaikka helpommalla muiden avustuksella.
Ok Varmaan hieman runkoaisojen alapuolella vois olla balanssissa.
Riippuu aikapalon siitä, mitä korissa on kiinni. Ittellä on moottoripukeista tehty ja jouduin nostamaan runkoaisat jonkun verran nivelpisteen yläpuolelle, että korin sai riittävän ylös. Korissa on ovet mutta ei muita luukkuja. Akselistot paikallaan ok, mutta ilman niitä aika pahasti epäbalanssissa. On vähän työläs kääntää puolelta toiselle ja meinaa kipata turhan innokkaasti, kun saa yli tasapainopisteen. Ennen kuin panen korin seuraavan kerran pukkeihin, korotan niitä sen verran, että saan passata nivelen korkeuden tasapainon mukaan. Tekisin nivelpisteen korkeudesta säädettävän. Esim. tähän tapaan, mut enemmän reikiä
-Millaisia pyöriä suosittelette alle? Pitäisi olla mahdollisimman iisi rullata tallin betonilattialla. Onko tällaiset liian heppoiset jos 3kpl keulassa ja 3kpl perässä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/45205...jarrulla-125mm
Tyhjä preface-kori painaa 198 kg http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...body_skeleton/ joten kaksi moottoripukkia ja varsinkin niiden pyörät kantaa painon loistavasti mutta onko tallin lattia tarpeeksi tasainen/sileä jotta ne pukin pienet rautapyörät liikkuu yhden miehen voimin ? Motonet-linkin pyörien kantavuus on 120 kg/kpl joten riittää mutta tarviiko niitä ?
Nii prkl, pukissa ainakin toisessa päässä pitää olla kääntyvät pyörät joten se siitä...
Comment