Mun otteessa ei lue mitään vähäpäästöisyydestä, mutta se on vähäpäästöinen.e30 325i -vm-90,tuotu 06 saksasta
Jostakin oon joskus kuullut että ton vähäpäästöisyyden vois tosta autosta saada pois, miten se on mahdollista?vai onko edes.
Kun sähköt kytken tohon e30 m50 väsäykseen niin esim akgmotorsportin sivuilta katottuna kytketään vain 8 johtoa, jääkö kaikki muut tyhjäksi?
Onko tietoa eroaako vanoksen ja vanoksettoman sähköt toisistaan millään tavalla?
Kun sähköt kytken tohon e30 m50 väsäykseen niin esim akgmotorsportin sivuilta katottuna kytketään vain 8 johtoa, jääkö kaikki muut tyhjäksi?
Onko tietoa eroaako vanoksen ja vanoksettoman sähköt toisistaan millään tavalla?
niitä johtoja ei muistaakseni paljoa enempää tule.. kun saat käyntiin niin sittenhän näet mikkä kaikki ei ainakaan toimi.. itellä ei ole pimennossa kuin kulutusmittari ja lämpömittari joka herää, kun laittaa m20 anturin vain paikalle..
lambada anturin johdon kyljessä samaa kumisuojaa pitkin tulee kaksi pientä piuhaa, kovin näyttäisivät samoilta kuin laatikkoon tulevat pakkivalojen piuhat, onko ne ne, vai mitkä nuo ovat?johtosarjahan on e36:sesta ei vanos mallista.
lambada anturin johdon kyljessä samaa kumisuojaa pitkin tulee kaksi pientä piuhaa, kovin näyttäisivät samoilta kuin laatikkoon tulevat pakkivalojen piuhat, onko ne ne, vai mitkä nuo ovat?johtosarjahan on e36:sesta ei vanos mallista.
Joo, m50:ssä tulee koneen johtosarjan kautta pakkivalon anturin piuhat. Itse laitoin auton omien piuhojen kautta ja jätin ne koneen kautta tulevat piuhat kytkemättä
Jeps, aika paljon muuttuu koneen luonne kun laittaa sinne kevennetyn m20 pyörän, joutuu vain halkaisijaa sorvaamaan 2mm että mahtuu m50 startin hammaskehä.
Eli sulla on M20 vauhtipyörä, johon on koneistettu sitten sen kaksoismassahirviön hammaskehä sekä se M50 moottorin startti? Käsitinkö nyt oikein?
Edit:
Originally posted by -Dobermann-
m20b25:sta käy vauhtipyörä koneen perään suoraan (mahdollisesti joutuu sorvaamaan millin pois, riippuu vauhtiksen vuosimallista)? Eli mitään patentteja ei tarvita jos käytän vielä m20:sen starttiakin?
Originally posted by jmp2002
ei tarvitse, ja jos ei halua valuvauhtista sorvata (hajoamis riski) niin siitä öljypohjasta saa kans helposti turhaa alumiinia pois.. jolloin vauhtis pyörii vapaasti...
Eli ei tarvitse välttämättä alkaa hammaskehää taikka bendixiä vaihtelemaan?
Hankala taas ymmärtää aamuvuoron jäljiltä, ajatuksen kanssa varmaan aukeaisi ensimmäisellä lukemalla..
Tänään tein "kylmä" sovituksia moottori/loota paketille. aika kovasti vain noi korvakot pukkaa ulospäin noita kumityynyjä (E28 535), mistäs moinen?? Ja mitä lääkkeeksi?? Muuten kyl istui aivan OK paikoilleen. Ihmetyttää vain ku niin paljon vänkäävät ulospäin??
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
itse olen laittanut kumityynyt väärin päin, niin ei ole ongelmia, kun viellä katkaisee sen turhan tapin siitä, mutta en nyt muista kummasta reiästä työnsin sen läpi.. olikohan että kuskin puolelta siitä kohistustapin reiästä ja hanttarin puolella siitä mistä pitääkin..
Kuvassa on meneillään mittailu kuinka ylös koneen nostan, joten oikea koroke ei ole kuvassa..
Mulla on e36 325i tyynyt väärinpäin ja "ohjuri-reissä" molemmilla puolilla.
Kuskin puolella 3mm koroke pala ja apparin puolella 17mm pala.
Kone mikä mulla on e36 m50b25 vm-91 eli ilman vanosta.Ihmetyttää semmoinen asia että multa ei löydy öljyntasoanturin johtoja ollenkaan siitä¨johtosarjan pistokkeesta, pinnit 1 ja 2 ovat tyhjät(ainakin e34 johdoissa niissä on ollu nuo OLS:it) .Eli onko tehty jotain karvalakki malleja missä ei kyseistä toimintoa ole?
Se vain et jos noi tyynyt mitkä mulla on kääntää toisinpäin niin menee aika kiikkeräksi. Koska nyt ylöspäin oleva pinta on niin kapea. Ja on katottu "epäskeskot". Pitää ens viikolla taas paneutua tuohon paremmin ku ei nyt vkl töiltä ehi.
Mitkäs tyynyt sulla JMP on??
We Race You Win?
328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
Official Member of BTCF-SaunaTeam
Official Member of Team RWD
No niin on mullakin ja ovat ihan erilaiset kuin sulla. Niit on näköjään sit pyöreitä ja noita känkkänöitä. tänään jatkuu sovitus hommat. E21 lootan kumitkin pitäis olla raskoneella ja AKG jäykistekupit oottais pöydällä=)
We Race You Win?
328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
Official Member of BTCF-SaunaTeam
Official Member of Team RWD
Comment