S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eli mitähän nyt pitää ottaa huomioon kun meinasin että tohon m50:in perään, m20b20 vauhtipyörä, kytkin tulis kanssa asetelmineen m20:in, m20:in startti, ja laatikkokin olisi tulossa getrakin 260 ja tämäkin laatikko on siis m20:in perästä, laatikonkannake siis vaatii muutoksia, mitenkäs vaihekeppi ja kardaani?
-
Originally posted by bmw89 View Postjoops, eivaan oo enään noissa m50 kannatin kumeissa kierrettä, pistää enempää prikkoja.. eli tarttee varmaan imusarja ottaa pois ja kattella mitä siihen kehittäis
eikös letkut kuiteski tule näin päin
http://aijaa.com/rXKZ3T
On niitä korkeampiakin
Leave a comment:
-
Originally posted by Make H. View PostItellä ollu kans ylempi lämppärin letku iha kiinni imusarjassa jo 4 vuotta ja meno jatkuu...tosin ei se läjässä mitenkään oo
. Konetta kannattaa vähän nostaa jos iha läjäs makaa mutta en näkis että muuten mitään ongelmaa on vaikka se siihen vähä vastaaki....vänkärin puolellehan se kone vejättää:think....
eikös letkut kuiteski tule näin päin
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw89 View Postjahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois
alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa
mitähän tähän kehittäis...tosin ei se läjässä mitenkään oo
. Konetta kannattaa vähän nostaa jos iha läjäs makaa mutta en näkis että muuten mitään ongelmaa on vaikka se siihen vähä vastaaki....vänkärin puolellehan se kone vejättää:think....
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw89 View Postjahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois
alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa
mitähän tähän kehittäis
Leave a comment:
-
jahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois
alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa
mitähän tähän kehittäis
Leave a comment:
-
Originally posted by Harri G View PostToissa kesänä oli minulla tämä combo. On vähäsen turhan harva. Viitosella joku 1800rpm kun 80kmh näyttää mittari. Kakkosella karvan vajaaseen sataseen. Joku huono video:
http://www.youtube.com/watch?v=dPr1uxSipTE
Leave a comment:
-
Originally posted by _racing_ View PostOnko kellään ajokokemusta e30 m50b25 zf laatikkolla ja 2.65 perällä onko liian pitkä välitys?
Leave a comment:
-
Ei oo kokemusta, mutta laskeskelin aikasemmin vähän välityksiä. Esim. e36 328 vakio välityksellä on varsin ok kulkemaan:
2.93 perä, 6500rpm, 215/40r17 kumi = 252 km/h
e30 sitten vähän alikokokumilla:
2.65 perä, 6500rpm, 215/40r16 kumilla = 267 km/h
Toiminee m52b28:lla melko samaan tahtiin, mitä 328 e36, koska onhan e30 kevyempi. Mutta m50b25 omaa jo vähemmän vääntöä ja muutenkin vääntöalue on ylempänä, niin aika varmasti on liian pitkä välitys. Varsinkin jos ajetaan orkkiskoon renkailla.Last edited by Pazi88; 27-02-2014, 10:46.
Leave a comment:
-
Onko kellään ajokokemusta e30 m50b25 zf laatikkolla ja 2.65 perällä onko liian pitkä välitys?
Leave a comment:
-
Originally posted by Garash View Post
Leave a comment:
-
Vakio tehostimen siirtäminen
Onko kellää kokemuksia tuosta vakio jarrutehostimen siirtämisestä? tuntus aika hyvältä idealta mutta en ite löytäny ainakaa yhtää kuka suomessa ois nuin tehny. Tuossa muutama linkki jossa asiasta kerrotaan paremmi.
Leave a comment:
-
Tarviikos tuo ohjaustehostimen öljy mitään jäähdytystä? Kun nuissa e36:n ja e34:n letkuissa näyttäis olevan ilmeisesti jäähdytystarkoitukseen tehtyjä "ylimääräisiä" mutkia, niin kuinka kipeästi niitä oikeasti tarvitaan e30/m50 paketissa? En muista oliko e30 325i tehostajan öljykierrossa mitään sen kummempaa jäähdytystä...
Leave a comment:
Leave a comment: