memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tonton
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Mitä näitä tusina kippoja säästelemään, uutta tekniikkaa vaan keulille!
    +1
    eikä siinä mitään peruuttamatonta tarvi tehdä
    kun siististi asentaa

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Mitä näitä tusina kippoja säästelemään, uutta tekniikkaa vaan keulille!

    Leave a comment:


  • bimmertouring
    replied
    mietiskelin vain...

    juu itse mietein kanssa että kannattaako pilata alkuperäistä is:ää ..

    mut unohdetaan

    Leave a comment:


  • Osku
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    lisätä abs
    muuten sen voi vaan vaihtaa ja muutoskatsastaa. ottaa vaan luovuttaja auton rek otteen mukaan konttorille
    prosentit about 14%
    Mulla on 14% prosentteja sigun touringissa.
    Alkup 325i

    Ja jos tuo is on vähäpäästöinen niin sillon katti(moottoria vastaava) pitää laittaa kans.

    Tarviihan tuohon vaihtaa vielä sitten
    jarrutehostin,
    koneen kumit,
    lootan kumit,
    kardaani,
    perä(välitys) riippuen mitä laatikkoa käyttää.
    Ja moottorin johtosarja yhdistää korin johtoihin.

    Itse en alkup is menis vaihtamaan M50 konetta

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by bimmertouring View Post
    mitä tarvitsee tehdä ?

    auto : bmw e30 318 is alkuperäinen (0% papereissa)

    ajattelin M42 moottorin ottaa pois ja laittaa tilalle M50b25 moottorin ?

    kokemuksia ?
    lisätä abs
    muuten sen voi vaan vaihtaa ja muutoskatsastaa. ottaa vaan luovuttaja auton rek otteen mukaan konttorille
    prosentit about 14%

    Leave a comment:


  • bimmertouring
    replied
    mitä tarvitsee tehdä ?

    auto : bmw e30 318 is alkuperäinen (0% papereissa)

    ajattelin M42 moottorin ottaa pois ja laittaa tilalle M50b25 moottorin ?

    kokemuksia ?

    Leave a comment:


  • crockett
    replied
    Jos vaihtaa e30 325 faceliftin syylärin ja paisarin niin käykö/yltääkö kuvassa näkyvä letku siihen? Nykyinen syyläri vuotaa ja olisi tiedossa tuo e30 syyläri.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by Hansen View Post
    Juuri mallailin tota valu etusarjaa, laippa menee suoraan kannakkeen kohdalle, Joten tämän idean voi kuopata...

    M52 sarjat on lähes samanlaiset kuin sulla kuvassa ja niistä on helppo muokata tota etummaista sopivammaksi....
    Juu onhan se m52 etummainen suht samanlainen. Suurin ero tuossa e38 sarjassa oli että menee lähempää lohkoa ja ei lähde niin jyrkästi alas mitä tuo e36/39 etummainen sarja. Ja lisänä tietty että putkessa riittävästi pituutta lyhentämiseen niin ei tarvinnut kuin yhden sauman.

    Leave a comment:


  • Hansen
    replied
    Originally posted by EMP View Post
    Menee vähän kysymyksen ohi mutta.

    Itsellä on tulossa m52 pakosarjat seuraavasti.
    Takimmainen e36/e39 ja etummainen e38 728 lyhennettynä siitä alkuperäisen liitoksen kohdalta 16cm.

    Näillä vaikuttaisi etummaisen sarjan laippa menevän vakaajan ohi. Kone ei vielä autossa paikallaan mutta apurunkoa mallailin irto moottorin kanssa.

    Juuri mallailin tota valu etusarjaa, laippa menee suoraan kannakkeen kohdalle, Joten tämän idean voi kuopata...

    M52 sarjat on lähes samanlaiset kuin sulla kuvassa ja niistä on helppo muokata tota etummaista sopivammaksi....

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Onko kukaan koittanut laittaa kahta takimmaista vakiopakosarjaa?

    Katseella mittasin että voisi sopia koneenkorvan kanssa ja luultavasti alkukäyrän tekeminen olisi helpompaa.

    Tai sitten pitää vaan aukoa vähän kukkaroa ja tilata kiinanrosteria.
    Menee vähän kysymyksen ohi mutta.

    Itsellä on tulossa m52 pakosarjat seuraavasti.
    Takimmainen e36/e39 ja etummainen e38 728 lyhennettynä siitä alkuperäisen liitoksen kohdalta 16cm.

    Näillä vaikuttaisi etummaisen sarjan laippa menevän vakaajan ohi. Kone ei vielä autossa paikallaan mutta apurunkoa mallailin irto moottorin kanssa.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • _racing_
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    kyllä pitäs käydä? itellä ainakin m40 anturi m50 koneessa ja toimii mittari normaalisti.

    onko liittimet muuten oiken päin ja oikeissa paikoissa? en nyt muista oliko se etumainnen vai takimmainen kun piti m50 koneeseen vaihtaa..
    Takimmainen anturi joo. Kyllä se liitin siihen anturin päähän menee. Pitänee hakea toinen uus anturi ja kokeilla sillä.

    Leave a comment:


  • Hansen
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Onko kukaan koittanut laittaa kahta takimmaista vakiopakosarjaa?

    Katseella mittasin että voisi sopia koneenkorvan kanssa ja luultavasti alkukäyrän tekeminen olisi helpompaa.

    Tai sitten pitää vaan aukoa vähän kukkaroa ja tilata kiinanrosteria.

    Koitin juurikin kyseistä yhdistelmää syksyllä eikä ainakaan heittämällä mennyt... ottaa moottorin kannakkeeseen kiinni.

    Yritän huomenna muistaa kun tallille menen niin tarkistaa asian..

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Onko kukaan koittanut laittaa kahta takimmaista vakiopakosarjaa?

    Katseella mittasin että voisi sopia koneenkorvan kanssa ja luultavasti alkukäyrän tekeminen olisi helpompaa.

    Tai sitten pitää vaan aukoa vähän kukkaroa ja tilata kiinanrosteria.
    Kyseleppä hansenlta se kk takaperin mietti tnoita pakosarja
    vaihtoehtoja m5x/ s50/ kiinasarja /martelius

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Onko kukaan koittanut laittaa kahta takimmaista vakiopakosarjaa?

    Katseella mittasin että voisi sopia koneenkorvan kanssa ja luultavasti alkukäyrän tekeminen olisi helpompaa.

    Tai sitten pitää vaan aukoa vähän kukkaroa ja tilata kiinanrosteria.

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    kyllä pitäs käydä? itellä ainakin m40 anturi m50 koneessa ja toimii mittari normaalisti.

    onko liittimet muuten oiken päin ja oikeissa paikoissa? en nyt muista oliko se etumainnen vai takimmainen kun piti m50 koneeseen vaihtaa..

    Takimmainen on se mittarin anturi.

    Leave a comment:

Working...
X