Tämä on ilmeisesti tuommonen "tandem vane" pumppu, siitä tuo kolmas liitin (vasemmalla ylhäällä). Voinko blokata tuon "ylimääräisen" öljylähdön ja kytkeä loput normaalisti? Autossa on vakio e30 325i tehostettu hammastanko.
Niin ja voisko joku vielä kertoa tyhmälle että miten nuo letkut nyt kytketään... En löytänyt mistään tarpeeksi selviä kuvia.
säiliöstä öljy pumpulle, pumpulta paineletku hammastankoon ja tangolta paluu säiliöön
Tämä on ilmeisesti tuommonen "tandem vane" pumppu, siitä tuo kolmas liitin (vasemmalla ylhäällä). Voinko blokata tuon "ylimääräisen" öljylähdön ja kytkeä loput normaalisti? Autossa on vakio e30 325i tehostettu hammastanko.
Niin ja voisko joku vielä kertoa tyhmälle että miten nuo letkut nyt kytketään... En löytänyt mistään tarpeeksi selviä kuvia.
Tarviikos tuo ohjaustehostimen öljy mitään jäähdytystä? Kun nuissa e36:n ja e34:n letkuissa näyttäis olevan ilmeisesti jäähdytystarkoitukseen tehtyjä "ylimääräisiä" mutkia, niin kuinka kipeästi niitä oikeasti tarvitaan e30/m50 paketissa? En muista oliko e30 325i tehostajan öljykierrossa mitään sen kummempaa jäähdytystä...
Ei kai se mikää välttämättämyys oo. Itellä oli pari vuotta ainaki iha e30 325 letkuilla ja hyvin pelas. On siinä alunperinki e30 325i semmonen U:n mallinen metalliputkesta mutka siin letkus kaippa se vähä jähyttää mut ei sitä voi oikee verrata näihin e36/e34 vastaaviin. Nyt laitoin viime kesänä omaan e30m50 tommosen e36 jähytyksen ku on e36 hammastankoki mut ei oo oikee hyvä, vastaa öljypohjaan :think...Lähinnä sen takii laitoin ton että sain säiliön moottorijalkaan pois eestä konehuoneesta.
Aivan. Ajattelin että yleismallit tonne kävisi, meinaan sellaset mulla oli m20:in kanssa, töistä kun oli näppärämmät sellaiset hyllystä napata. Pitää jostain ettiä ilmeisesti noi m50 kumit ja tutkailla miten tekee
Minkäs korkuiset ne käypäset kumit on. Itse ajattelin ostaa ihan yleismalliset kumit se verta halvempia taitaa olla
Että minkäs korkuiset noi e34 m50 kumityynyt sitten on? Lähimmälle varaosa tiskille kuitenkin ihan kiitettävästi matkaa ja paikallisilla ei o varastossa kyseisiä...
Tarviikos tuo ohjaustehostimen öljy mitään jäähdytystä? Kun nuissa e36:n ja e34:n letkuissa näyttäis olevan ilmeisesti jäähdytystarkoitukseen tehtyjä "ylimääräisiä" mutkia, niin kuinka kipeästi niitä oikeasti tarvitaan e30/m50 paketissa? En muista oliko e30 325i tehostajan öljykierrossa mitään sen kummempaa jäähdytystä...
Anybody..? Ja mitenkähän nuo letkut nyt sitten kytketään kun mulla on tehostajan pumpussa 3 lähtöä letkuille?
Rakenteeltaan samanlaiset umpikumi mötykät ne on kummatkin. 535 versio taitaa vaan olla hieman korkeampi. Itse kuitenkin päädyin m50 versioon, koska niitä sai suoraan varaosatiskiltä pikkurahalla.
Tätä tietoa juuri kaipasin! päädyn siis itsekin varaosatiskiltä hakemaan m50 kumit, kiitos vastauksesta!
Rakenteeltaan samanlaiset umpikumi mötykät ne on kummatkin. 535 versio taitaa vaan olla hieman korkeampi. Itse kuitenkin päädyin m50 versioon, koska niitä sai suoraan varaosatiskiltä pikkurahalla.
Eli mitähän nyt pitää ottaa huomioon kun meinasin että tohon m50:in perään, m20b20 vauhtipyörä, kytkin tulis kanssa asetelmineen m20:in, m20:in startti, ja laatikkokin olisi tulossa getrakin 260 ja tämäkin laatikko on siis m20:in perästä, laatikonkannake siis vaatii muutoksia, mitenkäs vaihekeppi ja kardaani?
Siirtäjä tankoa joutuu vääntämään kieroksi jotta keppi on suorassa
Leave a comment: