Originally posted by Rumilus
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rumilus View Posthttp://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=76315
Tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenki; mitä nuo jenkit höpöttää noista OBD I & OBD II swapeista? Tarkottaa käytännössä mitä? Ei oikee aukee mulle. Tolla sivulla ekassa kommentissa on jotain aiheesta ja useesti osuu silmään mut enpäs oo vaa keksiny mitä nuo meinaa
Mut siis simppelisti: Täällä suomenmaalla ei tarvi noista obd swapeistä välittääLast edited by Pazi88; 19-11-2013, 07:15.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
m50b25 ja b20 ulkonäköerot
Olen tuossa kuolaillut valmiiksi swapattua e30 m50b25, mutta yksi asia kaivertaa.. Siinähän ei ole abs jarruja (alkuperäinen 320i, 1990).
Niin pääsiskö tuota katsastusta helpottamaan se, että väittäisi koneen olevan b20 eikä b25? mitäs mieltä olette/onko kukaan muu yrittänyt samaa.
E30 Kuume iskenyt totaallisesti takas...
Comment
-
-
No itse olen joutunu lohkon numeron perusteella todisteleen mikä kone on kyseessä, joten tuskin onnistuu. Ainahan sitä toki voi kokeilla ja jos kokeilee/menee läpi, niin ei kannata ainakaan hirveesti mainostaa sitä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNo siis jenkkilässä tuli tiukemmat päästörjat käyttöön aiemmin mitä euroopassa. Siellä esim. m52 mylly on obdII, eli esim. käytönnössä katin jälkeen löytyy toiset lamdat. Lisäksi mitälie ilmapummuhässäköitä yms. Nämä sitten tapauksesta riippuen vähentää koneen tehoa ja tekee koko systeemin vikaherkemmäksi (se check engine -valo) ja muutenkin monimutkaisemmaksi. Euroopassa perus m52/m50 mylly on obdI. Vasta uudemmat m52tu koneet on OBDII, mutta sillonkin on tullu vaan katin jälkeiset lamdat täällä käyttöön. Jenkit sitten tekee noita OBDII to OBDI swappeja päästäkseen eroon ylimääräsistä saastelaitteista ja joissakin tapauksissa sillä saadaan lisää tehoa. Käytännössä ne siis vaihtaa USA mallin moottorinohjauksen euromalliin, niin voi nakata ylimääräset rojut mäkeen.
Mut siis simppelisti: Täällä suomenmaalla ei tarvi noista obd swapeistä välittääIkinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.
Comment
-
-
Meneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86 --->e34 non vanos m50b25
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?Last edited by Lähtis; 20-11-2013, 21:05.BMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Originally posted by Lähtis View PostMeneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?
Tai sitten adapteri väliinsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
saa nähä miten mulla käy.
m50b25 kone ja johtis on, ihan ensimmäisiä m50 e34 jossa 20pinninen korin liitin , autossa oli automaattissa mittatikku...
e30 korin liitin kävi suoraan , e34 m50 liittimeen
värejä tutkittiin ja päädyttiin , vain katkomaan ylimääräset pois. , mitään ei hypitty jai juotettu...
ilmeisesti kunnon seka sikiö e34... tai mulla nousee savu kohta johdoistamb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by Lähtis View PostMeneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86 --->e34 non vanos m50b25
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?
Tuossa vielä noin yleiseen tietoon mikä pinni meinaa mitäkin jos uudempi pyöreä c101: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=163088Last edited by Harri G; 20-11-2013, 22:48.E39 ja E91
Comment
-
-
Mahtaisko 318iS syylärissä piisata jäähdytysteho vapari M52:lle? Toki öljynjäähdyttimellä varustettuna.Last edited by Skarpa; 21-11-2013, 10:53.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMahtaisko 318iS syylärissä piisata jäähdytysteho vapari M52:lle? Toki öljynjäähdyttimellä varustettuna.E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
E36 /// M3
E61 /// 535d M-sport touring
Comment
-
-
Originally posted by W-Baum View Postainakin e30 m40 jäähdytin on samankokoinen kuin e36 ilmastoimattoman m50 jäähdytin. joten uskoisin riittävän.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostOsanumeron mukaan m42 ja m50 jäähdytin on sama
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostOsanumeron mukaan m42 ja m50 jäähdytin on sama
Ja mulla oli tollanen m50b25 koneen kanssa e30:ssä niin hyvin riitti normaali käytössä!
Comment
-
Comment