Itellä on tosiaan toi pyöreä malli. Sain nyt selvyyden ton sun antaman linkin kautta, thanks Ainoa mikä ei itellä täsmää niin pin2 värit on eri mitä tuolla annetaan, en tiä miks? Mutta samaa asiaa se tod.näk. ajaa vaikka eri värinen onkin.
Mallisarjan ulkopuolinen moottori pitäisi verrata aina mallisarjan tehokkaimpaan.
Näin siis pitäisi virallisesti mennä ja ainakin salossa näin oli kun juuri kävin kysymässä m52b20 koneen leimaamista e30:iin.
Ei pidä paikkaansa. Vaihdettavaa moottoria voidaan verrata mihin tahansa mallisarjan moottoriin, kunhan vaihdettavan moottorin teho ei ylitä vertailumoottorin tehoa. Jos käytetään vertailumoottorina mallisarjan tehokkainta, saa vertailumoottorin teho ylittyä 20%.
Väittämällä moottoria M50B20:ksi ja vertaamalla L-jetronic M20B23:een saattaisi auton saada leimattua ilman abseja.
Mahtaisko 318iS syylärissä piisata jäähdytysteho vapari M52:lle? Toki öljynjäähdyttimellä varustettuna.
Osta ilmastoidun kutoskoneisen e36:n syyläri. Täsmälleen sama kiinnitys, kuin e30 318is:ssä, mutta on alapäästä 10cm "korkeampi" Menee bolt on keulille, jos on ne 318is syylärin kiinnikkeet. (Mahdollisesti ne alapalkin kiinnikket voi joutua poistaan).
Edit empä huomannu tuota öljynjäähdytintä. Sitä ei taida olla tossa e36 syylärissä...
Osta ilmastoidun kutoskoneisen e36:n syyläri. Täsmälleen sama kiinnitys, kuin e30 318is:ssä, mutta on alapäästä 10cm "korkeampi" Menee bolt on keulille, jos on ne 318is syylärin kiinnikkeet. (Mahdollisesti ne alapalkin kiinnikket voi joutua poistaan).
Edit empä huomannu tuota öljynjäähdytintä. Sitä ei taida olla tossa e36 syylärissä...
Kiitti vinkistä. E30:issäkin öljynjäähdytin taitaa olla erillinen. Meinasin vaan, että jos sillä on vaikutusta tarvittavaan jäähdytintehoon.
Hei! Tuli hommattua tollainen vajaatappinen 325 vm 83. nyt olisi seuraavana aikomus se kone työntää mikä on nähty kait jo ruohonleikkurissakin (m50b25). Saako joku laitettua täydellisen listan mitä osia tässä on lähettävä haalimaan. Auto ei ole alkuperäinen 325 vaan 316 mutta alusta jo päivitetty 2.5l koneelle ja prosentit 39.
Eikä tässä topic ole jo joku lista, ekun alkaa selaa sivuja taakse päin. Joku juuri vähän aikaan kysyi samaa......
Eikö prossat mene jo yli......
Mikäpä niitä prosentteja yli veisi. Jos auto on alunperin 316, niin kaikki mitä tarvii vaihtaa M50-swappiin on jo kertaalleen vaihdettu, eikä samoista osista mene uudelleen prosentteja.
Mikäpä niitä prosentteja yli veisi. Jos auto on alunperin 316, niin kaikki mitä tarvii vaihtaa M50-swappiin on jo kertaalleen vaihdettu, eikä samoista osista mene uudelleen prosentteja.
mites tuo kun siihen uudelleen vaihdetaan mottia..siitä ei uudestaan mee prosentteja?
Oliskohan ajatusta tehdä oma FAQ/ohje in finnish tästä swapista. Samoja asioita kysellään koko ajan ja tämän hetken suosituimmista swapeista. Taidan aloittaa kohta topikin niin tehdään siihen jonkinmoinen sepustus.
Eikä tässä topic ole jo joku lista, ekun alkaa selaa sivuja taakse päin. Joku juuri vähän aikaan kysyi samaa......
Eikö prossat mene jo yli......
Tässä topic näyttäisi olevan tietoa tuossa kohtaanhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=155768&page=5
post #43 jälkeen
Oliskohan ajatusta tehdä oma FAQ/ohje in finnish tästä swapista. Samoja asioita kysellään koko ajan ja tämän hetken suosituimmista swapeista. Taidan aloittaa kohta topikin niin tehdään siihen jonkinmoinen sepustus.
siitä tekemään. näitä muuten tulee jatkossakin ketkä ei osaa tai raaski etsiä foorumia läpi!
Tuo on kyllä hyvä toi e30m50 swap topikki..mutta näitä "new bimmereitä" kun tulee niin ei ne osaa tai tajua edes ettii sellasta topikkia joten jatkossakin kaikki topikit on täynnä kysymyksiä "hei ostin e30 mitä mun pitää tehä ku haluun siihe m50 moottorin ja perkeleesti voimaa saako muutoskatsastettua pitääkö kysyä äitiltä eka lupa?"
Comment