Eikös petrolhead joskus selittänyt siitä peränkorvan kiinnikkeestä, siis siitä mikä on korissa, ettei ole mikään vahvin mahdollinen. Luulen että kun sen puslan tekisi alumiinista niin on vaan suurempi mahdollisuus että se kiinnike irtoaa korista sitten. :think Emmä tiiä, kunhan mutuilen
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Mikähän meni e30 rikki kun käy nyt tyhjäkäyntiä noin 2000?:think
Käynnistyksen jälkeen polkaisin kierrokset jonnekkin 3000 niin kuului konehuoneesta joku sivuääni ja sen jälkeen laskin tyhjäkäynnille niin käy tyhjäkäyntiä jossain 2000 tietämillä, tarkalleen en osaa nuita kierroksia sanoa kun ei kierroslukumittari toimi mutta noin kuulon perusteella. Auto toimii muuten normaalisti mutta tyhjäkäynti on korkea.
Nopeiten se lähtee kun paloittelee pistesauman molemmilta puolilta, niin että jää vain hitsatut soirot jäljelle, niitä soiroja on sitten poraamisen jälkeen helppo vetkutella jos eivät kertaporauksella irtoa.
No näin minä teinkin, paitsi että en porannut vaan pistehitsin kohdan vetäisin aina rälläkällä + paljon vetkuttelua.
Mikähän meni e30 rikki kun käy nyt tyhjäkäyntiä noin 2000?:think
Käynnistyksen jälkeen polkaisin kierrokset jonnekkin 3000 niin kuului konehuoneesta joku sivuääni ja sen jälkeen laskin tyhjäkäynnille niin käy tyhjäkäyntiä jossain 2000 tietämillä, tarkalleen en osaa nuita kierroksia sanoa kun ei kierroslukumittari toimi mutta noin kuulon perusteella. Auto toimii muuten normaalisti mutta tyhjäkäynti on korkea.
Comment