Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Miku View PostVai mitä häh täh?'88 325i cabrio
'90 318is
Comment
-
-
Mieli tekisi "tekittää" tuo oma 2d 320i.
Mistä löytyisi kokonainen korisarja fiksuun hintaan. Street tuning carilta saa 805€ hintaan. Uskaltaako moiseen kuitukopioon koskea vai pidetäänkö vai ne tekkiosat niissä aidoissa mihin ne on tehtaalla jo laitettu :think
Linkkejä osiin otetaan vastaan ja etenkin mielipiteitä moisien ostamisesta. Onko ne vain vähän sinnepäin vai saako niillä tehtyä ihan tekin näköisen auton. Kiitän.Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Mistähän mä lähtisin vikaa etsimään kun ei toimi oikee tuo bensansyötön katkaisu moottorijarrulla? Onko taas menny kaasuläppäkytkin rikki vai missähän muualla se vika vois olla?
Hyvin toimi muutaman viikon kun vaihto kaasuläppäkytkimen/asentotunnistimen, mutta nyt taas rupes temppuilee...
Naksahtelee kyllä ihan normaalisti se kytkin kun tossa paikallaan kokeilee.. En vielä oo kerinny rueta mittailee että mitä arvoja antaa..F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostMieli tekisi "tekittää" tuo oma 2d 320i.
Mistä löytyisi kokonainen korisarja fiksuun hintaan. Street tuning carilta saa 805€ hintaan. Uskaltaako moiseen kuitukopioon koskea vai pidetäänkö vai ne tekkiosat niissä aidoissa mihin ne on tehtaalla jo laitettu :think
Linkkejä osiin otetaan vastaan ja etenkin mielipiteitä moisien ostamisesta. Onko ne vain vähän sinnepäin vai saako niillä tehtyä ihan tekin näköisen auton. Kiitän.
Tuolla ois myynnissä 200euroon mutta ei taida olla aito. http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=29623136
Vai oisko sittenkin kun puskuri osa eri osassa kuin ns lippa?
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostMistähän mä lähtisin vikaa etsimään kun ei toimi oikee tuo bensansyötön katkaisu moottorijarrulla? Onko taas menny kaasuläppäkytkin rikki vai missähän muualla se vika vois olla?
Hyvin toimi muutaman viikon kun vaihto kaasuläppäkytkimen/asentotunnistimen, mutta nyt taas rupes temppuilee...
Naksahtelee kyllä ihan normaalisti se kytkin kun tossa paikallaan kokeilee.. En vielä oo kerinny rueta mittailee että mitä arvoja antaa..
edit. toisaalta sehän on kivan kuulosta kun vähän "röpeltää" moottorijarrulla
Comment
-
-
Originally posted by _jazze_ View PostVähän offtopic, mutta jos kyse siis on tosta 320i 2,5 niin ite vaihdoin siihen aikanaan ton asennontunnistimen kun ei katkassu bensansyöttöö. Vaihdon jälkeen toimi taas normaalisti. Aika jännä jos menossa jo neljäs tunnistin:think
edit. toisaalta sehän on kivan kuulosta kun vähän "röpeltää" moottorijarrulla
Nyt tuo kuitenkin toimii aina välillä ja välillä ei. Sillon kun se ei oikein toimi ni pitää vähän enemmän painaa kaasua et vetää. Tiiä sit mikä on?
Nii ja ei ollu kyllä ihan uus toi tunnistin minkä sinne vaihdoin, mutta aluks se toimi kyllä ihan jeesF11 530D M-Sport ’11
Comment
-
-
Mikäs on e30 318iS ohjauksessa, kun tuli apukuskin puolelta sieltä vetarin palkeen alta öljyä, eiks siellä oo joku stefa? Onkohan millanen homma vaihtaa..? Huomasin tämän nyt kun auto seisonut n. 5kk , eli voisiko stefa ollut vain kuivunut? oon vaihtanu noi raidetangon ulommat päät uusiin, ja varmaan käännellyt niitä, joten onkohan siitä ottanu siipeensä.. :think Ei mitenkään hirveesti tullut, mut mitenköhän sitku auto on käynnissä? tehostettu ohjaus siis..
Comment
-
-
Originally posted by MAKELA View PostMikäs on e30 318iS ohjauksessa, kun tuli apukuskin puolelta sieltä vetarin palkeen alta öljyä, eiks siellä oo joku stefa? Onkohan millanen homma vaihtaa..? Huomasin tämän nyt kun auto seisonut n. 5kk , eli voisiko stefa ollut vain kuivunut? oon vaihtanu noi raidetangon ulommat päät uusiin, ja varmaan käännellyt niitä, joten onkohan siitä ottanu siipeensä.. :think Ei mitenkään hirveesti tullut, mut mitenköhän sitku auto on käynnissä? tehostettu ohjaus siis...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMikä mahtaa olla jumissa, 2d kuskinpenkin kaato toimii, mutta kippi ei. Korkeudensäätö toimii. Purin molemmat sivukopat ja koitin työntää niitä tappeja alas, toiselta puolelta menee, mutta toiselta ei. Onko jotain mennyt hajalle ja mennyt väliin?
Originally posted by MAKELA View PostMikäs on e30 318iS ohjauksessa, kun tuli apukuskin puolelta sieltä vetarin palkeen alta öljyä, eiks siellä oo joku stefa? Onkohan millanen homma vaihtaa..? Huomasin tämän nyt kun auto seisonut n. 5kk , eli voisiko stefa ollut vain kuivunut? oon vaihtanu noi raidetangon ulommat päät uusiin, ja varmaan käännellyt niitä, joten onkohan siitä ottanu siipeensä.. :think Ei mitenkään hirveesti tullut, mut mitenköhän sitku auto on käynnissä? tehostettu ohjaus siis..
E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostMistähän mä lähtisin vikaa etsimään kun ei toimi oikee tuo bensansyötön katkaisu moottorijarrulla? Onko taas menny kaasuläppäkytkin rikki vai missähän muualla se vika vois olla?
Naksahtelee kyllä ihan normaalisti se kytkin kun tossa paikallaan kokeilee.. En vielä oo kerinny rueta mittailee että mitä arvoja antaa..Originally posted by ChilileipÄ View PostJoo sama auto kyseessä.. Kivaltahan se kuulostaa mutta ei oikee oo kiva ajaa
Nyt tuo kuitenkin toimii aina välillä ja välillä ei. Sillon kun se ei oikein toimi ni pitää vähän enemmän painaa kaasua et vetää. Tiiä sit mikä on?
Nii ja ei ollu kyllä ihan uus toi tunnistin minkä sinne vaihdoin, mutta aluks se toimi kyllä ihan jees
Vai pitääkö mun vaan hajoilla ton kaasuläpän/tunnistimen kanssa
Ainii ja olikos m20:ssä b20 ja b25 kaasuläpillä eroja? Käykö esim b20 imusarjaan b25 läppä?
Siitäkään ei ole tietoo onko imusarja mulla b20 mutta näin olettaisin.. :thinkF11 530D M-Sport ’11
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostSiitäkään ei ole tietoo onko imusarja mulla b20 mutta näin olettaisin.. :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment