Originally posted by Blizzard030
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Blizzard030 View PostMitenköhän ihmeessä pitäisi sitten kytkeä tuo yksi napainen? On siinä jokin sininenkin mikä on tulpattu pierburgin poiston vuoksi. Tosin siihen meni kyllä kaksi letkua.
1 napainen anturi kytketään niin että siihen laitetaan se johto mikä menee lämpömittarille.
Eli laitat virrat kytkettynä vuorotellen maihin ne johdot, jos jommankumman johdon maadoittaminen saa lämpömittarin nousemaan tappiin niin se johto kiinni siihen ainoaan napaa siinä anturissa.
Jos kummankaan johdon maadoittaminen ei saa lämpömittaria näyttämään maksimia niin autossa on vikaa mittaristossa tai johdoissa, mittaristovika ei olisi harvinaista.
EDIT: ei toiminut silmät jiiärrä oli saman jo todennut.Olli.
Comment
-
-
Mikähän on kun tupruttaa aika hyvin valkosta savua? Luin jostaki että vois olla kondensio vettä. Korttia ei siis vielä ole ja autoa käynnistelty ja sammutettu aika usein, välillä ajettu vähän. Minullakaan ei tuo lämpömittari toimi, missä se anturi sijaitsee?e30 320i cabriolet.
e28 518i, m10b20turbo 480hp/500nm
Comment
-
-
Originally posted by Rosckstar View PostMikähän on kun tupruttaa aika hyvin valkosta savua? Luin jostaki että vois olla kondensio vettä. Korttia ei siis vielä ole ja autoa käynnistelty ja sammutettu aika usein, välillä ajettu vähän. Minullakaan ei tuo lämpömittari toimi, missä se anturi sijaitsee?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostNo niin, eli nyt tiedetään että autosi on 316.
1 napainen anturi kytketään niin että siihen laitetaan se johto mikä menee lämpömittarille.
Eli laitat virrat kytkettynä vuorotellen maihin ne johdot, jos jommankumman johdon maadoittaminen saa lämpömittarin nousemaan tappiin niin se johto kiinni siihen ainoaan napaa siinä anturissa.
Jos kummankaan johdon maadoittaminen ei saa lämpömittaria näyttämään maksimia niin autossa on vikaa mittaristossa tai johdoissa, mittaristovika ei olisi harvinaista.
EDIT: ei toiminut silmät jiiärrä oli saman jo todennut.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMikähän on auto? Onkos muita ongelmia kuin satunnaisten käynnistysten yhteydessä ilmenevä "savu"?
Auto on 316 vm 90. Aina ku laittaa käyntiin ei niinkään savuta, mutta kun ajaa VÄHÄN (ei paljoa vaadita) alkaa savuttamaan kunnolla. Joka kerta käy näin.
Ei vaan oikein pysty kokeilla ajaa mitään pidempää matkaa kun korttia ei olee30 320i cabriolet.
e28 518i, m10b20turbo 480hp/500nm
Comment
-
-
Originally posted by Rosckstar View PostAuto on 316 vm 90. Aina ku laittaa käyntiin ei niinkään savuta, mutta kun ajaa VÄHÄN (ei paljoa vaadita) alkaa savuttamaan kunnolla. Joka kerta käy näin.
Ei vaan oikein pysty kokeilla ajaa mitään pidempää matkaa kun korttia ei ole
Comment
-
-
Originally posted by Rosckstar View PostAuto on 316 vm 90. Aina ku laittaa käyntiin ei niinkään savuta, mutta kun ajaa VÄHÄN (ei paljoa vaadita) alkaa savuttamaan kunnolla. Joka kerta käy näin.
Ei vaan oikein pysty kokeilla ajaa mitään pidempää matkaa kun korttia ei oleLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Osaiskos joku sanoo minkälaisia resistansseja pitäs löytyä ehjästä bensapinnan anturista, mittari näyttää koko ajan täyttä, virrat päällä siis. Bensavalo toimii kuitenki.
Joskus löysin googlesta tältä foorumilta ne vastus arvot tyhjällä ja täydellä tankilla mutta en löydä enää :( Tai osaisko joku sanoo mistä kannattaa vikaa hakee, koho ei jumita.
Comment
-
-
E30 cabriolet -92.
"ovisähköjen" ihmettelyä, lopultakin oven johtosarja saatu fiksattua hapettunista = uudet pinnit, mutta toivottua tulosta sähköpeilien ja keskuslukon toiminnasta ei saatu.
Keskuslukko, kun kuskin ovesta kääntää avainta napsahtaa ohjain vasemman etukaiuttimen takana mutta mitään muuta ei tapahtu lukoilla.
Mistä seuraavaksi lukon vikaa hakemaan?
Sähköpelit, kun joysticistä kääntää oikealle/vasemmalle ei tapahdu mitään, ylös/alas suuntaa ohjatessa niin kuskin puoleinen peilimoottori ääntää - ihan sama onko valinta oikealle tai vasemmalle peilille, mutta ei liiku.
Apparin peili ei reakoi mitenkään missään asennossa.
Voiko peilimoottorit olla niin jumissä että ongelma siinä?
Ovi katkaisin kypsä?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostE30 cabriolet -92.
Keskuslukko, kun kuskin ovesta kääntää avainta napsahtaa ohjain vasemman etukaiuttimen takana mutta mitään muuta ei tapahtu lukoilla.
Mistä seuraavaksi lukon vikaa hakemaan?
E: ja vinkkinä kaikille kellä se sieltä löytyy, niin kannattaa siirtää koko boksi vaikka ratinaluspahvin päälle...siellä se ei ainakaan pääse kastumaaE30 328i Cabrio '91 M-Tech II
E30 328i Projekti '88
E61 523i '08
EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI
Comment
-
Comment