Originally posted by Bansku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
tuli ostettua tollanen e30 m10b18 koneella projektiksi ja tullu tässä pähkäiltyä seuraavanlaisia ongelmia; kabiiniin tulee vain kylmää ilmaa, moottori nostaa lämmöt hetken ajon jälkeen ja ei käy tyhjäkäyntiä käytännössä ollenkaan. Tiedossa on että on keittäny useamman kerran. Termarin poistin pelistä kokonaan, ei vaikutusta. Auto siis lähtee hyvin käyntiin ainakin työntämällä, starttaamaan ei päästy kun akku oli niin sysipaska. Tarkoitus on vaihtaa tilalle m20 tai m50 moottori, mutta ihan yleisestä mielenkiinnosta haluaisin tuon m10 moottorin saada vielä pelittämään. Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, ei näilläkään ollut mitään vaikutusta. Vinkkejä otetaan vastaan, moottorin sähköt muutenkin täydet räpellykset, autossa ollut aikaisemmin megasqruit kiinni ja alkuperäiset vermeet vain lätkitty kiinni suunilleen.E39 540iA -00 käyttis
E34 525i -91 harraste
E36 320i -94 jääratakampe
Comment
-
-
Tietääkö kukaan, milloin E30 se nopeusmittarin anturi vaihtui perämurikassa? Mulla on ilmeisesti se uudempi anturi (-90) mutta ei oo sitä johtoa, mistähän saakka se johto mahtaa tulla ja saako sitä ostettua mistään..? En löydä sitä johtoa mistään.. Jos osanumeron tälle saisi.
Sain jo selvitettyä mitä etsin, Ei tarvii enää!Last edited by tmpzk; 01-04-2013, 23:23.-E90 335i 2008
Comment
-
-
Originally posted by samuxd View Posttuli ostettua tollanen e30 m10b18 koneella projektiksi ja tullu tässä pähkäiltyä seuraavanlaisia ongelmia; kabiiniin tulee vain kylmää ilmaa, moottori nostaa lämmöt hetken ajon jälkeen ja ei käy tyhjäkäyntiä käytännössä ollenkaan. Tiedossa on että on keittäny useamman kerran. Termarin poistin pelistä kokonaan, ei vaikutusta. Auto siis lähtee hyvin käyntiin ainakin työntämällä, starttaamaan ei päästy kun akku oli niin sysipaska. Tarkoitus on vaihtaa tilalle m20 tai m50 moottori, mutta ihan yleisestä mielenkiinnosta haluaisin tuon m10 moottorin saada vielä pelittämään. Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, ei näilläkään ollut mitään vaikutusta. Vinkkejä otetaan vastaan, moottorin sähköt muutenkin täydet räpellykset, autossa ollut aikaisemmin megasqruit kiinni ja alkuperäiset vermeet vain lätkitty kiinni suunilleen.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by jezze90 View Posteipä ollut pumppussa vika :think olisko jotain lisää ideoita? voisko puola tehdä tuollaista? tai joku anturi?F11 m550d
Comment
-
-
Auto on 316 e30 vm 86. Ongelman on tyhjäkäynnin seilaaminen n. 500 - 1500 rpm sekä huomasin, että tyhjäkäynnillä kaasariin "tulvii" bensaa kun katsoin ilmanputsariaukosta sisään. Korkeilla kierroksilla auto toimii hyvin lukuunottamatta pientä pauketta putkesta (liekkiä) siis lähes kierrosrajottimella.Ajossa: Suzuki DR-Z 400 sm, 318i E46.
EX: 328 E46, 316 E46, 325 E36(Jägermaister) 316 E30(Jägermaister)
Eleko Rakennus oy hiekkapuhallutukset ja jauhemaalaukset - HELSINKI - Memberit -10%
http://elekofi.virtualserver21.nebul...us-oy&hl=fi_FI
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Psychomoto View PostAuto on 316 e30 vm 86. Ongelman on tyhjäkäynnin seilaaminen n. 500 - 1500 rpm sekä huomasin, että tyhjäkäynnillä kaasariin "tulvii" bensaa kun katsoin ilmanputsariaukosta sisään. Korkeilla kierroksilla auto toimii hyvin lukuunottamatta pientä pauketta putkesta (liekkiä) siis lähes kierrosrajottimella.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Psychomoto View PostAuto on 316 e30 vm 86. Ongelman on tyhjäkäynnin seilaaminen n. 500 - 1500 rpm sekä huomasin, että tyhjäkäynnillä kaasariin "tulvii" bensaa kun katsoin ilmanputsariaukosta sisään. Korkeilla kierroksilla auto toimii hyvin lukuunottamatta pientä pauketta putkesta (liekkiä) siis lähes kierrosrajottimella.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Eli teki teki sitten lopullisesti tiltin toi virtalukon pohja... Eli jos pohja on virtalukossa paikallaan niin starttausasennossa ei tapahdu mitään, mutta virtalukon pohjasta meisselillä starttaamalla hyvin starttaa, joten pohja käytöstä pois ja päävirtakatkaisija + johdon väliin, eiköhän se sillä tokene perkele, ohjauslukkohan pelkästään riittää katsastukseen
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostEli teki teki sitten lopullisesti tiltin toi virtalukon pohja... Eli jos pohja on virtalukossa paikallaan niin starttausasennossa ei tapahdu mitään, mutta virtalukon pohjasta meisselillä starttaamalla hyvin starttaa, joten pohja käytöstä pois ja päävirtakatkaisija + johdon väliin, eiköhän se sillä tokene perkele, ohjauslukkohan pelkästään riittää katsastukseen
Comment
-
-
Olikos jollain ihan konkereettista kokemusta Klokkerholm merkkisistä tarvike peltiosista? Esim. Facelift etuhiekkapellistä, takapanelista tai etulokareista? :think
Fixus kehuu ainakin "hyväksi ja kovaksi" tavaraksi --> http://www.fixus.fi/fixus/sp_Content6AB72
Tuossa omat sivut --> http://www.klokkerholm.com/Bmw E46 325ti, VW Passat Highline -12
Ex: E46 320i -04, E34 520i -95, E39 525i -02, 2x E39 523i M-Sport -00 E39 523ia -98, E36 323ti -98, E34 518i -95, 3x E36 325i, E30 318is -90, E34 525i -92, Audi UrS4, E30 325i Sedan, E36 318ti, MB w212 220cdi amg-look -11, Toyota Corolla T-Sport -03, Mini Cooper -04, Volvo S60 2.4T AWD, RS Octavia,
E39 530iaT -01, E46 320i M-Sport II -03, E36 M3 -93
-Official member of BTCF-Sauna team-
: orava: connection
-Kokkola connection-
Comment
-
-
Originally posted by swox View PostOlikos jollain ihan konkereettista kokemusta Klokkerholm merkkisistä tarvike peltiosista? Esim. Facelift etuhiekkapellistä, takapanelista tai etulokareista? :think
Fixus kehuu ainakin "hyväksi ja kovaksi" tavaraksi --> http://www.fixus.fi/fixus/sp_Content6AB72
Tuossa omat sivut --> http://www.klokkerholm.com/
Comment
-
Comment