e30 ja "pieni obc" eli kello,pvm ja lämpötila. onko tyyppivika että alkaa numerot pomppimaan näytössä ja näyttöä painamalla näkyy? onko korjattavissa jotenkin,juotosvika tms? en ole vielä itse tutkinut sen kummemmin,ajattelin ensin kysästä josko olis "tyyppivika",molemmissa autoissa sama juttu :think:
Aika yleistä tuntuu olevan:think Mulla oli cabriossa samaa häikkää, mutta muistelisin, että ainoastaan lämpimillä keleillä tuo alkoi oireilemaan kuvailemallasi tavalla Voi toki olla että muistan väärinkin...
Aika yleistä tuntuu olevan:think Mulla oli cabriossa samaa häikkää, mutta muistelisin, että ainoastaan lämpimillä keleillä tuo alkoi oireilemaan kuvailemallasi tavalla Voi toki olla että muistan väärinkin...
mulla se toimii oikeastaan vain kovilla pakkasilla toukassa,cäbistä en tiiä ku nappasin sulakkeen veks,ei jaksanu katella...
täytyypi ottaa joskus auki ja tutkailla löytyykö sieltä mitään korjattavaa :think:
Kertokaas mulle viisammat, kun netin syövereistä ei välttämättä saa oikeata tietoa tai sitten on paljon eri lukuja tietoa.
Eli nyt on kysymyksessa 325 ix.
-Raideleveys edessä, löysin molempia lukuja 5mm ja 13mm eron takavetoiseen.
-Mitä muuta eroa on takavetoiseen, siis rengas/vanne asiassa.
Ei puhuta siitä nelivedon erosta, vakiorenkaiden koosta-sama halk., etutolpan suoruudesta, jne.
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Purin tänään abs levyjarrulliset takakynkät. Mistäköhän toinen kynkkä mahtaa olla kun laakerin sisäreikä 39 ja ulkohalkasija 72? Toisessa oli 42 ja 75 mikä pitäis olla oikea koko.
Kertokaas mulle viisammat, kun netin syövereistä ei välttämättä saa oikeata tietoa tai sitten on paljon eri lukuja tietoa.
Eli nyt on kysymyksessa 325 ix.
-Raideleveys edessä, löysin molempia lukuja 5mm ja 13mm eron takavetoiseen.
-Mitä muuta eroa on takavetoiseen, siis rengas/vanne asiassa.
Ei puhuta siitä nelivedon erosta, vakiorenkaiden koosta-sama halk., etutolpan suoruudesta, jne.
Originaali kokojen ET erot:
Neliveto ET VS Takaveto ET
14x6 ET 47 VS 14x6 ET 35
14x6.5 ET 45 VS 14x6.5 ET 30
15x7 ET 41 VS 15x7 ET 24
Tätä ilmeisesti hait kun raideleveydestä puhuit? :think
Purin tänään abs levyjarrulliset takakynkät. Mistäköhän toinen kynkkä mahtaa olla kun laakerin sisäreikä 39 ja ulkohalkasija 72? Toisessa oli 42 ja 75 mikä pitäis olla oikea koko.
14x6 ET 47 VS 14x6 ET 35
14x6.5 ET 45 VS 14x6.5 ET 30
15x7 ET 41 VS 15x7 ET 24
Tätä ilmeisesti hait kun raideleveydestä puhuit? :think
Joo, se olis yksi, sitten on tuo etu reideleveys, tuo bmw käsikirja sanoo että olisi 13mm eroa edessä.
Ja onko jotain muuta eroa, onko siinä eroa myös, kun se etutolppa on pystymmässä??
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Joo, se olis yksi, sitten on tuo etu reideleveys, tuo bmw käsikirja sanoo että olisi 13mm eroa edessä.
Ja onko jotain muuta eroa, onko siinä eroa myös, kun se etutolppa on pystymmässä??
No siis. iiäksässä on tuo olkakappale-joustintuki kombinaatio aivan omansa, eri kuin muissa. Sehän nyt voi vaikuttaa raideleveyteen enemmän ja vähemmän, suuntaan tai toiseen, koska sen tekemä scrub radius voi olla mitä vaan. Eli kun vedät viivan alapallonivelestä iskarinpään laakerointiin, niin kuinka kaukana navan pinta on tästä linjasta.
Villi veikkaus on että toi olka-akselipoikkeama olisi pienempi iiäksässä, etuvetoisten pyörät kun kääntyy enempi paikallaan.
Vastaukset voisi olla parempia jos valottaisit mitä olet keksimässä ja/tai minkä osien yhteensopivuutta pähkäilet.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
No siis. iiäksässä on tuo olkakappale-joustintuki kombinaatio aivan omansa, eri kuin muissa. Sehän nyt voi vaikuttaa raideleveyteen enemmän ja vähemmän, suuntaan tai toiseen, koska sen tekemä scrub radius voi olla mitä vaan. Eli kun vedät viivan alapallonivelestä iskarinpään laakerointiin, niin kuinka kaukana navan pinta on tästä linjasta.
Villi veikkaus on että toi olka-akselipoikkeama olisi pienempi iiäksässä, etuvetoisten pyörät kun kääntyy enempi paikallaan.
Vastaukset voisi olla parempia jos valottaisit mitä olet keksimässä ja/tai minkä osien yhteensopivuutta pähkäilet.
Jarno
kyllä. En kunhan tässä pohdin vain. Sain jos tietää sitä mitä hain, oli vähän hankala kun se on englaniksi, mutta selvisi asia. Kiitoksia vastauksista kumminkin
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment