Katkes just äsken laturin hihna bemarista, ja aattelin että samalla kun sen vaihdan niin kannattasko tuolle tuulettimen kytkimelle jotain tehdä samalla kun tuntuu että pyörii aina tuo propelli? Onko tuo avattavissa ja herkisteltävissä tuo kytkin?
Miksi muuten syttyy samalla käsijarrun valo, akun valo, ja jarrupalojen kuluneisuus valo kun tuo remmi katkeaa
Viskotuuletin kuuluukin pyöriä kokoajan. Se tosin pyörii ihan hiljakseen siinä ja vasta sitten kun lämmöt nousee tarpeeksi, nappaa viskokytkin kunnolla kiinni ja tuuletin pyörii kovemmin. Jos laturinhihna katkeaa ja laturi ei sitäkautta pyöri, niin miksiköhän se latauksen merkkivalo (akun kuva) mahtaa syttyä silloin
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Katkes just äsken laturin hihna bemarista, ja aattelin että samalla kun sen vaihdan niin kannattasko tuolle tuulettimen kytkimelle jotain tehdä samalla kun tuntuu että pyörii aina tuo propelli? Onko tuo avattavissa ja herkisteltävissä tuo kytkin?
jos tarkoitat viskon kytkintä, niin se ropeli pyörii aina ajossa, ja geeli kun on tarpeeksi lämmin niin tarraa kiinni, ja visko pyörii sitten moottorin pyörintänopeutta? tai ainakin niin kovaa että sormiin koskee kun räpsähtää näpeille.
"löysänä" ollessa ropelin voi pysäyttää kädellä, ja paskana olevan viskon myös.
sitä en tiedä voiko noille geelihommille tehdä mitään, joku viisaampi kertoo.
Ahaa, pahoittelen mulla oli vähän väärä kuva tosta viskokytkimen sisällöstä Ja en nyt ehkäpä tarkoittanut miksi latausvalo syttyy vaan nuo kaksi muuta...... Mielenkiinnosta vaan
Jotkin anturin liittimet väärissä paikoissa :think Jako oikein ?
Eipä noita oikein väärin saa. Jako on oikein. Se on vain aamusin ensimmäinen startti on pitkä, jos annan käydä vaikka 15sec ja sitten koitan uudestaan niin käynnistyy paremmin.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Ahaa, pahoittelen mulla oli vähän väärä kuva tosta viskokytkimen sisällöstä Ja en nyt ehkäpä tarkoittanut miksi latausvalo syttyy vaan nuo kaksi muuta...... Mielenkiinnosta vaan
Sille ei oikein ole mitään järkevää syytä tai en ainakaan keksi sitä.
Laita virrat päälle niin ne samat valot siellä palavat ennen käynnistystä.
Johtuu mittariston kytkentätavasta, perustetta en osaa keksiä miksi niiden pitää palaa.
Sattuisko kellään olla kone irti e30? Jos joku viitsisi mitata runkopalkkien välin iskaritornien tukien kohdalta.
No jos sulla sattuu olemaan ehjä apurunko ja se menee paikalleen ni runkoaisat on tuskin kovin pielessä. Ja tuskin ne on kovin pielessä muutenkaan. Ja tuokin tieto löytyy E30 korimitoista.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Saako S14 läppärungot pelaamaan M42 moottoriin? Ois ebayssa myynnissä joitain. Sovitelaipan ainakin varmaan joutuu teettämään...
Minkälaiset ne on? Varmaan menee mikä vaan kun tarpeeksi rakentaa. Ekana tosta kombosta tuli mieleen että S14 on 100mm sylinterivälillä ja M42 on 91mm. Sillä voi olla vaikutusta asiaan tai olla olematta.
Nopeesti googletettuna niissä näyttäs olevan 1-2 ja sitte 3-4 kiinteet toisiinsa nähden?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Minkälaiset ne on? Varmaan menee mikä vaan kun tarpeeksi rakentaa. Ekana tosta kombosta tuli mieleen että S14 on 100mm sylinterivälillä ja M42 on 91mm. Sillä voi olla vaikutusta asiaan tai olla olematta.
Nopeesti googletettuna niissä näyttäs olevan 1-2 ja sitte 3-4 kiinteet toisiinsa nähden?
Joo ei taida saada levyllä passattua sylinterin välejä kohdalleen. Olis vaan niin nätti paketti ollut, mutta täytyy nuita uudemman m3 runkoja rueta metsästämään.
Comment