Originally posted by HärskiH
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Viskotuuletin kuuluukin pyöriä kokoajan. Se tosin pyörii ihan hiljakseen siinä ja vasta sitten kun lämmöt nousee tarpeeksi, nappaa viskokytkin kunnolla kiinni ja tuuletin pyörii kovemmin. Jos laturinhihna katkeaa ja laturi ei sitäkautta pyöri, niin miksiköhän se latauksen merkkivalo (akun kuva) mahtaa syttyä silloin
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
jos tarkoitat viskon kytkintä, niin se ropeli pyörii aina ajossa, ja geeli kun on tarpeeksi lämmin niin tarraa kiinni, ja visko pyörii sitten moottorin pyörintänopeutta? tai ainakin niin kovaa että sormiin koskee kun räpsähtää näpeille.Originally posted by HärskiH View PostKatkes just äsken laturin hihna bemarista, ja aattelin että samalla kun sen vaihdan niin kannattasko tuolle tuulettimen kytkimelle jotain tehdä samalla kun tuntuu että pyörii aina tuo propelli? Onko tuo avattavissa ja herkisteltävissä tuo kytkin?
"löysänä" ollessa ropelin voi pysäyttää kädellä, ja paskana olevan viskon myös.
sitä en tiedä voiko noille geelihommille tehdä mitään, joku viisaampi kertoo.
johtusko siitä kun auto ei lataa enääOriginally posted by HärskiH View PostMiksi muuten syttyy samalla käsijarrun valo, akun valo, ja jarrupalojen kuluneisuus valo kun tuo remmi katkeaa

edit: joku oli taas nopeampi, onneks se ei nää näitä kirjoituksia kun olen ignoressa
-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Ahaa, pahoittelen mulla oli vähän väärä kuva tosta viskokytkimen sisällöstä
Ja en nyt ehkäpä tarkoittanut miksi latausvalo syttyy vaan nuo kaksi muuta...... Mielenkiinnosta vaan
Comment
-
Eipä noita oikein väärin saa. Jako on oikein. Se on vain aamusin ensimmäinen startti on pitkä, jos annan käydä vaikka 15sec ja sitten koitan uudestaan niin käynnistyy paremmin.Originally posted by jr66 View PostJotkin anturin liittimet väärissä paikoissa :think Jako oikein ?E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
Polttoainepaine kadoksissa järjestelmästä....?Originally posted by Maikkeli View PostSe on vain aamusin ensimmäinen startti on pitkä, jos annan käydä vaikka 15sec ja sitten koitan uudestaan niin käynnistyy paremmin.Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Sille ei oikein ole mitään järkevää syytä tai en ainakaan keksi sitä.Originally posted by HärskiH View PostAhaa, pahoittelen mulla oli vähän väärä kuva tosta viskokytkimen sisällöstä
Ja en nyt ehkäpä tarkoittanut miksi latausvalo syttyy vaan nuo kaksi muuta...... Mielenkiinnosta vaan
Laita virrat päälle niin ne samat valot siellä palavat ennen käynnistystä.
Johtuu mittariston kytkentätavasta, perustetta en osaa keksiä miksi niiden pitää palaa.Olli.
Comment
-
Mikä näistä motonetin lambdoista käy varmasti 318iS:ään?
Bosch-lambda BMW E36 28-3481 320i E30 88->91 Bosch-Lambda (valmis 4napapistoke) [1988 - 1991] 119.00 €
Delphi-lambda 4-johto Zirkonia 28-3444 316i-320i E30 88->91 aito Delphi Lambda-anturi jos 4 johtoa [1988 - 1991] 64.90 €
Lambda-anturi 4 johdolla 28-3422 316i-320i E30 88->91 Lambda-anturi jos 4 johtoa [1988 - 1991] 49.90 €
Lambda-anturi 3 johdolla 28-3414 318iS/320i E30 88->91 L-anturi jos 3 johdolla [1988 - 1991] 49.90 €
Meinasin vaan sitä että jos toi Bosch kävisi niin sen saisi tuolla pistokkeella.
Comment
-
No jos sulla sattuu olemaan ehjä apurunko ja se menee paikalleen ni runkoaisat on tuskin kovin pielessä. Ja tuskin ne on kovin pielessä muutenkaan. Ja tuokin tieto löytyy E30 korimitoista.Originally posted by _racing_ View PostSattuisko kellään olla kone irti e30? Jos joku viitsisi mitata runkopalkkien välin iskaritornien tukien kohdalta.
EDIT: Minuutin googletus:
Last edited by petrolhead; 22-03-2013, 22:17.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Minkälaiset ne on? Varmaan menee mikä vaan kun tarpeeksi rakentaa. Ekana tosta kombosta tuli mieleen että S14 on 100mm sylinterivälillä ja M42 on 91mm. Sillä voi olla vaikutusta asiaan tai olla olematta.Originally posted by M-T2 View PostSaako S14 läppärungot pelaamaan M42 moottoriin? Ois ebayssa myynnissä joitain. Sovitelaipan ainakin varmaan joutuu teettämään...
Nopeesti googletettuna niissä näyttäs olevan 1-2 ja sitte 3-4 kiinteet toisiinsa nähden?Last edited by petrolhead; 23-03-2013, 13:07.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Helpommalla saanee S50 läppärungot joista pätkä pois. Sylinterivälikin on sama.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Joo ei taida saada levyllä passattua sylinterin välejä kohdalleen. Olis vaan niin nätti paketti ollut, mutta täytyy nuita uudemman m3 runkoja rueta metsästämään.Originally posted by petrolhead View PostMinkälaiset ne on? Varmaan menee mikä vaan kun tarpeeksi rakentaa. Ekana tosta kombosta tuli mieleen että S14 on 100mm sylinterivälillä ja M42 on 91mm. Sillä voi olla vaikutusta asiaan tai olla olematta.
Nopeesti googletettuna niissä näyttäs olevan 1-2 ja sitte 3-4 kiinteet toisiinsa nähden?
Comment
Comment