Mä mittsin omastani että 713mm olis tornien tukien kohdalta ja 725mm on hieman taaempaa sen konehuoneen ja lattian alle menevän aisan liitoksen kohdalta siitä konehuoneen puolimmaisesta eli kapeammasta.
Lukemat voi tietysti heittää jonnin verran kun aisoissa paksulti korikittiä ja massaa mut eiköhän se etupalkki mene paikoilleen jos parisen milliä aisat heittää.
Sitten kokeilin IMM jonka kannessa lukee:
0 280 202 083
1710 539.9
Tolla IMM auto toimii, lievästi alhaalla outo (käy laihalla?)
Mistä autosta tuo toinen IMM on, ainakin rakeenteeltaan hieman erilainen.
Voi varmaan käyttää tossa?
Miten kannattaa lähtee säätämään tota, ainakin hieman kireemmän oloinen vivusto tossa ''uudessa'' kun edellisessä? Suoraan jonnekkin penkkiin, mistä säätää vai napsauttelee löysemmälle kunnes tuntuu ''normaalihkolta''
Voinko mitenkään saada vanhasta maffista säätöarvoja uuteen, tolla vanhalla kun se toimi ja oli säädätetty. Jokapuolellahan lukee vaan 500, ni ota tosta sit selvää?!
missä vois olla vika kun ajaa niin alkaa et ei enään jaksa mennä eteen päin ja kun käyttää virrat pois ja startaa uudestaan niin toimii vähän aikaa taas. imm, katti ja pensansuodatin on vaihdettu. ja kone on m42b18 e30 korissa.
missä vois olla vika kun ajaa niin alkaa et ei enään jaksa mennä eteen päin ja kun käyttää virrat pois ja startaa uudestaan niin toimii vähän aikaa taas. imm, katti ja pensansuodatin on vaihdettu. ja kone on m42b18 e30 korissa.
Ootko sytkä puolta tutkinut?
Ite varmaan tutkisin perus hommat: Jakajan koppa auki ja putsailla santapaperilla pyöriä ja kannesta nuo "nastat"..
Sekä jos puola olisi hollilla kokeilisin sitä :think
Myöskin kysymys sammuuko auto kokonaan vai hyytyykö meno vain osittain?
Jos kokonaan loppuu meno tarkasta bensa pumppu; kuuntele käynnissä ollessa takapenkin alle loppuuko surina?
Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
missä vois olla vika kun ajaa niin alkaa et ei enään jaksa mennä eteen päin ja kun käyttää virrat pois ja startaa uudestaan niin toimii vähän aikaa taas. imm, katti ja pensansuodatin on vaihdettu. ja kone on m42b18 e30 korissa.
Mulla teki joskus m40 samaa kun oli bensapumppu sökö..
Pitääkö tämä väittämä paikaansa. Kuulostaa ehkä vähän hölmöltä.
M20 moottori ja sen keunuvivut, ne ei ole epäkesko mallia. Siis ne tulee vain yhteen asentoon siihen tankoon/venttiiliä kohden. Ainoa missä on säätö on se venttiilin päällä oleva epäkesko??. Yhdessä korjaamossa joskus väitetty että on noi keinuvivut väärin, siis ei olleet keskiketty venttiiliä kohden.
Ps. vähän vaikeasti selitetty
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Ootko sytkä puolta tutkinut?
Ite varmaan tutkisin perus hommat: Jakajan koppa auki ja putsailla santapaperilla pyöriä ja kannesta nuo "nastat"..
Sekä jos puola olisi hollilla kokeilisin sitä :think
Myöskin kysymys sammuuko auto kokonaan vai hyytyykö meno vain osittain?
Jos kokonaan loppuu meno tarkasta bensa pumppu; kuuntele käynnissä ollessa takapenkin alle loppuuko surina?
se hyytyy jos painaa kaasua vähänkään ja jos painaa niin sen saa kyllä sammumaan. Ja välillä ei kierrä kuin 4000 ja välillä 2000 kierrosta ja vähän niinkuin booais. bensa pumppu kyllä surisee kun laittaa käyntiin. pitää huomenna kokeilla et kävis ajamassa kun alkaa temppuilemaan niin kuunnella et pyöriikö pumppu.
se hyytyy jos painaa kaasua vähänkään ja jos painaa niin sen saa kyllä sammumaan. Ja välillä ei kierrä kuin 4000 ja välillä 2000 kierrosta ja vähän niinkuin booais. bensa pumppu kyllä surisee kun laittaa käyntiin. pitää huomenna kokeilla et kävis ajamassa kun alkaa temppuilemaan niin kuunnella et pyöriikö pumppu.
Oireet ihan samat kun mulla oli että kulki ihan pintakaasulla mutta kun paino enemmän ni hyyty..
Pitääkö tämä väittämä paikaansa. Kuulostaa ehkä vähän hölmöltä.
M20 moottori ja sen keunuvivut, ne ei ole epäkesko mallia. Siis ne tulee vain yhteen asentoon siihen tankoon/venttiiliä kohden. Ainoa missä on säätö on se venttiilin päällä oleva epäkesko??. Yhdessä korjaamossa joskus väitetty että on noi keinuvivut väärin, siis ei olleet keskiketty venttiiliä kohden.
Ps. vähän vaikeasti selitetty
Pari kertaa olen m20: stä venttiilivälykset säätänyt, eikä siinä kyllä minusta mitään säätöä ole sen venttiilinpuoleisen epäkeskon lisäksi. Jouset sitten keinuvipuakselilla pitää sen keinun sivusuuntaan kohdallaan. En kyllä käsitä mitä muita säätöjä siinä voisi ollakaan.
Mistäs ootte tilaillu e30 kymppiseen suuttimia? :think
Auto on siis e30- 86 320i. Auto on muuten vakio, mutta siinä on peltipakosarja. Auttaako isommat tai paremmat suuttimen auton tehon kannalta? Kokemusta kun ei asiasta oikeen löydy.
Mistäs ootte tilaillu e30 kymppiseen suuttimia? :think
Auto on siis e30- 86 320i. Auto on muuten vakio, mutta siinä on peltipakosarja. Auttaako isommat tai paremmat suuttimen auton tehon kannalta? Kokemusta kun ei asiasta oikeen löydy.
Vaikka m50b25 suuttimethan siihen voi laittaa, mutta hirveetä hyötyä niistä ei tehon kannalta oo..
Mulla teki joskus m40 samaa kun oli bensapumppu sökö..
Onkohan tossa yksi vai kaksi pumppua? Ja mikähän järki on ollut jollakin kun on pistänyt 2 bensanpaineensäädintä? Siellä oli se orkkis bensakiskossa ja sen jälkeen viellä yksi :think
Onkohan tossa yksi vai kaksi pumppua? Ja mikähän järki on ollut jollakin kun on pistänyt 2 bensanpaineensäädintä? Siellä oli se orkkis bensakiskossa ja sen jälkeen viellä yksi :think
Yks pumppu.
Eiköhän oo koitettu vaan paineita nostaa.
Comment