Originally posted by Skarpa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostEi ole normaalia. Onkohan jako varmasti kohdallaan?NYT
f31 320d - 15.
e30 325 M-look m50 - 83.
EX
e36 325i - 93.
e30 318i - 89.
e39 525d - 98.
Comment
-
-
Turvavyövalo
Sähkökaavioiden perusteella myös E30 on saanut turvavyön merkkivalolla. Peilin yläpuolen check panelissa, siinä vasemmalla olevassa alueessa pitäisi olla ETM:n mukaan vyön valo. Ihan varma en ole, onko siinä oikeasti, ainakaan minulla. Tosta netti-ETK:sta en vaan ole löytänyt mitään aiheeseen liittyvää, eli sille on joku ajastusmoduli sekä tietty turvavyön kiinnikkeessä pitää olla tunnistin.
Anyone koskaan tällaiseen törmännyt ja mistähän vois löytää tunnistimellisen vastakappaleen? Käykö jonkun muun mallisarjan vastaava osa? Muut hilut on rakenneltavissa kyllä.
Itse asiassa siinä panelissa on kolme polttimon paikkaa tyhjänä, mitä lie ovat...?
EDITTIÄ:
Täällä onkin kuva niistä valoista
Eli, minulla on vain tyhjä polttimon paikka (kuten varmaan 99% muillakin), ilman noita merkintöjä...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostSähkökaavioiden perusteella myös E30 on saanut turvavyön merkkivalolla. Peilin yläpuolen check panelissa, siinä vasemmalla olevassa alueessa pitäisi olla ETM:n mukaan vyön valo. Ihan varma en ole, onko siinä oikeasti, ainakaan minulla. Tosta netti-ETK:sta en vaan ole löytänyt mitään aiheeseen liittyvää, eli sille on joku ajastusmoduli sekä tietty turvavyön kiinnikkeessä pitää olla tunnistin.
Anyone koskaan tällaiseen törmännyt ja mistähän vois löytää tunnistimellisen vastakappaleen? Käykö jonkun muun mallisarjan vastaava osa? Muut hilut on rakenneltavissa kyllä.
Itse asiassa siinä panelissa on kolme polttimon paikkaa tyhjänä, mitä lie ovat...?
EDITTIÄ:
Eli, minulla on vain tyhjä polttimon paikka (kuten varmaan 99% muillakin), ilman noita merkintöjä...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post"It's from a 5 series and it will not work." Kuten tuossa sanotaan, väärä mallisarja...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostSähkökaavioiden perusteella myös E30 on saanut turvavyön merkkivalolla. Peilin yläpuolen check panelissa, siinä vasemmalla olevassa alueessa pitäisi olla ETM:n mukaan vyön valo. Ihan varma en ole, onko siinä oikeasti, ainakaan minulla. Tosta netti-ETK:sta en vaan ole löytänyt mitään aiheeseen liittyvää, eli sille on joku ajastusmoduli sekä tietty turvavyön kiinnikkeessä pitää olla tunnistin.
EDITTIÄ:
Eli, minulla on vain tyhjä polttimon paikka (kuten varmaan 99% muillakin), ilman noita merkintöjä...Aprilia RSV4
Comment
-
-
Mikähän mahtaa sigun avoa vaivata, ajelin tuossa äsken motaria ja
vettä tuli aika rankasti. Yhtäkkiä kone alkoi pätkimään / nykimään,
eikä tahtonut nostaa kunnolla kierroksia.
Kun sain kierrokset nelosvaihteella nostettua yli neljän tonnin, niin toimi
paremmin, eikä pätkinyt lähes ollenkaan.
Myös tyhjäkäynnillä röpötti ja kierrokset n. 500.
Kun sade lakkasi ja alla kuiva asvaltti, meni noin minuutti - kaksi ja alkoi
käymään taas normaalisti.
Vettä / kosteutta ilmeisesti menee ajon aikana johonkin, mutta mihin? :think
Kerran aikaisemmin tehnyt saman, silloin vesisateen aikana kaupunkiajossa.
Pikaista apua kaipailisin, kun ois autolle huomennakin käyttöä, eikä oo vissiin kuivinta keliä luvattu.
Kone siis vakio M20B25F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View PostMistä paikasta olette tilanneet noita peränpuslia, tarvikkeita vahvempia? :think
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostMikähän mahtaa sigun avoa vaivata, ajelin tuossa äsken motaria ja
vettä tuli aika rankasti. Yhtäkkiä kone alkoi pätkimään / nykimään,
eikä tahtonut nostaa kunnolla kierroksia.
Kun sain kierrokset nelosvaihteella nostettua yli neljän tonnin, niin toimi
paremmin, eikä pätkinyt lähes ollenkaan.
Myös tyhjäkäynnillä röpötti ja kierrokset n. 500.
Kun sade lakkasi ja alla kuiva asvaltti, meni noin minuutti - kaksi ja alkoi
käymään taas normaalisti.
Vettä / kosteutta ilmeisesti menee ajon aikana johonkin, mutta mihin? :think
Kerran aikaisemmin tehnyt saman, silloin vesisateen aikana kaupunkiajossa.
Pikaista apua kaipailisin, kun ois autolle huomennakin käyttöä, eikä oo vissiin kuivinta keliä luvattu.
Kone siis vakio M20B25BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Posthuonot tulpanjohdot tai kosteutta virranjakajan kannessa
Täytyy viikonloppuna purkaa tuo virranjakaja, kun siitä täytyy vissiin
syyläri ottaa pois edestä ensin?
Puolan johto repesi tulpastaan irti (puolan päästä), kun äsken tutkin,
toisesta autosta otin johdon, mutta ei vaikuttanut vikaan, kun kävin testaamassa.
Nyt siis pätki jo vaikkei satanutkaan. :thinkF25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostTulpanjohdot uusittu pari vuotta sitten (Bremi) eli niissä ei luulis olevan vikaa.
toisesta autosta otin johdon, mutta ei vaikuttanut vikaan, kun kävin testaamassa.
Nyt siis pätki jo vaikkei satanutkaan. :think
E: no niin, siksta ehti itse ensin.
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostTulpanjohdot uusittu pari vuotta sitten (Bremi) eli niissä ei luulis olevan vikaa.
Nyt siis pätki jo vaikkei satanutkaan. :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment