Originally posted by Bemarituristi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jep elikkä paineilmaa liittimiin + tulpankoloihin. Itekki pesasin moottoritilan HUOLELLA painepesurilla enkä todellakaan säästellyt vedellä lähti oikeastaan lapasesta kun piti vähän huuhdella jakopään koppia ja lohkon kylkeä jakopääremontin yhteydessä. Annoin veden valua n. 30min ja sitten paineilmaa joka koloo ja irrottelin helpot liittimet ja puhalsin nekin. Ei nyt kolmekympissä niiin paljoa ole tuola moottoritilassa tuota sähköä vrt. uusiin autoihin.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by BemarituristiMikähän tohon nyt tuli... Jakopää tehty, käytetty ja ajettu, kävi todella todella nätisti. Sitten auto sateella ulos ja kone tilaa liuotin pesua ja painepesuria perää .. Nyt ei tunnu haluavan startata; ja kun tarttaa, käy vaan parilla pytyllä, eikä pysy käynnissä ilman kaasun pohjassa pitoa... Missä vettä?
Kannattaa kattoo kanssa ettei ole jakajaan menny vettä.
Comment
-
-
Hei onkohan E30sessä liimalasi vai ei? Tuulilasi pitäis vaihtaa..EX e46 316 peruskäyttis. Sillä tehottomimalla myllyllä :<
EX e36 325i vanokseton pikkulohko.
EX e34 535i kuningaskoppa kuningasmoottorilla.
NYT e39 535i V8 mörkömoottori
NYT e28 518 kaasaritykki ehkäpä projektiksi :think
Originally posted by Alpina E34Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on.
Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostHei onkohan E30sessä liimalasi vai ei? Tuulilasi pitäis vaihtaa..Se on hyvä se tuulilasityökalu tuossa sekä liukkaria kannattaa käyttää. Tokihan se ruuvarillakin tms sujuu, mutta ehkä tällä helpoin:
Last edited by Harri G; 20-09-2012, 08:26.E39 ja E91
Comment
-
-
Seuraavaks ei sattus keltään löytyy ylimääräistä tuulilasia?
-MarttiEX e46 316 peruskäyttis. Sillä tehottomimalla myllyllä :<
EX e36 325i vanokseton pikkulohko.
EX e34 535i kuningaskoppa kuningasmoottorilla.
NYT e39 535i V8 mörkömoottori
NYT e28 518 kaasaritykki ehkäpä projektiksi :think
Originally posted by Alpina E34Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on.
Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostSeuraavaks ei sattus keltään löytyy ylimääräistä tuulilasia?
-Martti
Laita privaa.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostHei onkohan E30sessä liimalasi vai ei? Tuulilasi pitäis vaihtaa..Originally posted by Harri G View PostEi oo kun kiilalistalla...Originally posted by Eepo View Postei ole liimaaOriginally posted by Terno View Postei ole liimattu.Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostPaljonko m3 tuulilasi listoineen kustantaa? Ei taida olla sama lasi kuin kumilistalla kiinnitettävä?
Comment
-
-
Tarvikkeena taisi saada alle pariin sataan M3 tuulilasin. Tai ainakin yhteen aikaan. En ole loppuunasti selvittänyt, mutta A-pilarin reunaa, ja ylä ja alareunoja taitaa joutua vähän muokkaamaan. Siis kansalaismallin koriin jos laittaa Motorsportin akkunan.
Originally posted by Marttyyri View PostHei onkohan E30sessä liimalasi vai ei? Tuulilasi pitäis vaihtaa..
Muutenkin, nämä on niin vanhoja kippoja, ettei ole montaa ongelmaa joista ei olisi jo keskusteltu.Last edited by petrolhead; 20-09-2012, 13:36.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Moro! Autossani oli ostettaessa jälkiasenteinen keskuslukitus, samassa paketissa myös hälytin ja koko roska toimii kaukosäätimellä. Nyt tämä on alkanut reistailemaan, eli ei mene lukkoon enään ollenkaan. Kantomatka lyheni ja lyheni ja enään ei mene lukkoon. Lukon aukaisunappi toimii, vilautaa vilkkuja kun painaa napista niinkun pitääkin.
Nyt kiinnostaiskin tietää ensinnäkin ton keskuslukitus systeemin merkki ja malli, ja ehkäpä että mihin kaikkialle se on kytketty tuossa autossa. Valitettavasti muuta infoa ei ole tarjota kun kuva kaukosäätimestä.. (TÄSSÄ http://i1270.photobucket.com/albums/...psdbe8c2ba.jpg ) Laitteesta ei siis ole mitään muuta tietoa tällä hetkellä.
Oliskohan järkevää poistaa toi jälkiasenteinen systeemi kokonaan, ja hakee alkuperäisyyttä? Ovista puuttuu kokonaan ne "tapit" joista ovi avataan tai laitetaan lukkoon, niiden tilalla vilkkuu siniset ledit. Onkohan alkuperäset systeemit tuhottu kuinka pahasti? Nostaako vai laskeeko tollainen värkki auton arvoa? Itse en oo ainakaan tykännyt tosta systeemistä yhtään, jostain syystä.
Kaikki tieto tollasesta keskuslukituksesta olis plussaa, kytkentäkaavio ois tosi jees! Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by jok30 View Postjoo kiristin tuon mutterin ja nyt ei enää nouse lämpömittari sinisen alueen yläpuolelle, ei tosin pomppinut enää niinkuin ennen. seuraavaksi tarvii varmaan tsekata se anturi.
plus sitten vielä sellainen ongelma että hukkaa jarrunestettä johonkin, vanteissa ei näkynyt roiskeita mutta vaihdelaaton etuosan suunnilta näytti tiputtavan jotain.. jos huomenna/ylihuomenna saisin auton nosturille öljynvaihdon yhteydessä niin pääsee kurkkaamaan onko vuotoo sielä pohjan puolella. eikös näissä ole jarru- ja kytkinnestesäiliö sama? eli voi liittyä kytkimeenki... noh kun saa auton ilmaan ja jonkun asiasta ymmärtävän sitä katsomaan niin saa jotain selkoo
Comment
-
Comment