Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16465
    • Asikkala

    3 erilaista kertoo tuo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nition_switch/ Onko sitten 100 % totuus :think Toisaalta miksi ei olisi.

    Comment

    • Dew
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2009
      • 272
      • Jyväskylä

      Iskarin yläpäätä kiristäessä täytyy painaa pyöränkotelon puolelta vastaan? Yläpään pultti löystynyt ja koitin kontin puolelta kiristää mutta koko yläpää pyöri pultin mukana.
      BMW 325i Cabriolet -90

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        [QUOTE=janituz;2909297]
        Originally posted by samppa104 View Post

        ei mitenkään erikoistä että olis kontakti häikkää parkeille, muutenkin ollut useesti myös lyhyille ja etu vilkuille kontakti häikkää.. vilkut lähtee yleensä vähän kopauttamalla toimiin mutta parkit ja lyhkäset vaatii varmaan mittauksia. sulakkeen pohjasta valon kannalle vastus mittaus tai mittari piipaukselle johtaako. jos ei, niin vaikkka johdon puoliväliin sellanen reikä että pääsee mittaamaan... Eiköhän vika sitten löydy.

        -Jani
        No ei niitä johtoja kyllä tollalailla mittailla että reikä kylkeen.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16465
          • Asikkala

          Originally posted by janituz View Post
          No ei niitä johtoja kyllä tollalailla mittailla että reikä kylkeen.
          On joskus mitattu noinkin, saa selville kummassako päässä piuhaa vika on sen jälk. kun on todettu että rikki, terävä piikki niin ei tee edes kunnon reikää.

          Comment

          • Haju69
            Administrator
            • Nov 2005
            • 16362
            • Leppävirta

            Originally posted by Dew View Post
            Iskarin yläpäätä kiristäessä täytyy painaa pyöränkotelon puolelta vastaan? Yläpään pultti löystynyt ja koitin kontin puolelta kiristää mutta koko yläpää pyöri pultin mukana.
            Eikö saa millään pihdeillä kiinni?
            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

            Comment

            • Touronen
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2012
              • 323
              • Forssa

              Alan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:

              -Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
              -Imusarjan tiivisteet.
              -Uudet tulpat.
              -Uusi virranjakajan pyörijä.
              -Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.

              Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.

              Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..
              Vorssa

              Comment

              • Dew
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2009
                • 272
                • Jyväskylä

                Originally posted by Haju69 View Post
                Eikö saa millään pihdeillä kiinni?
                Täytyypä yrittää, lenkillä ja pihdeillä voisi onnistua, tuli hylsyllä yritettyä aikaisemmin.
                BMW 325i Cabriolet -90

                Comment

                • santtu86
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2012
                  • 66
                  • Helsinki

                  Originally posted by Touronen View Post
                  Alan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:

                  -Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
                  -Imusarjan tiivisteet.
                  -Uudet tulpat.
                  -Uusi virranjakajan pyörijä.
                  -Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.

                  Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.

                  Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..

                  sanoisin että bensapumppu toimii jos ampuu putkeen koska se tarkoittaa että putkeen menee palamatonta bensaa jos ei pumppu toimisi niin ei paukkuisi koska ilman bensaa ei paukkuis!!
                  Toyota previa 2.4 -95
                  Fiat Punto 1.2 -94
                  ex.E34 525iA touring -92
                  ex. E30 318i touring -90 M50B20
                  ex. Kia cerato 1.6 -07
                  ex. Fiat Marea 1.6 -98
                  ex. Ford Escort 1.3 -82
                  ex. E34 520i -92
                  ex. E34 518i -89
                  ex. Citroen AX 1.1 -89
                  ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
                  ex. Volvo 360 2.0 -89
                  ex. Volvo 340 1.3 -89

                  Comment

                  • jouni.325
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2007
                    • 2860

                    Originally posted by Touronen View Post
                    Alan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:

                    -Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
                    -Imusarjan tiivisteet.
                    -Uudet tulpat.
                    -Uusi virranjakajan pyörijä.
                    -Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.

                    Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.

                    Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..
                    Paska akku? Oman auton vika korjaantui kampiakselin asento tunnistimen ja akun vaihdolla. Jos löytyy startti boost niin koita sillä antaa akulle lisä jännitettä.
                    Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


                    Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
                    https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
                    Myös projekti kertomus fasessa

                    Comment

                    • jr66
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 16465
                      • Asikkala

                      Onko tulpanjohdot oikein ?

                      Comment

                      • Touronen
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2012
                        • 323
                        • Forssa

                        Originally posted by jr66 View Post
                        Onko tulpanjohdot oikein ?
                        Tulpanjohdot olleet aina samalailla kiinni, myös silloinki kun tällä ajelin normaalisti ja kävi normaalisti.

                        Nyt tosin kun virranajakan irrotin, niin voivat toki väärin olla. Olin kyllä katsovani numerot oikein.

                        E: 50€ sille ketä keksii mikä vika, mulla on ihan oikestii nyt järki loppu ton paskan kanssa.
                        Last edited by Touronen; 01-01-2013, 23:34.
                        Vorssa

                        Comment

                        • _racing_
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2007
                          • 296
                          • Inkoo

                          Originally posted by Touronen View Post
                          Tulpanjohdot olleet aina samalailla kiinni, myös silloinki kun tällä ajelin normaalisti ja kävi normaalisti.

                          Nyt tosin kun virranajakan irrotin, niin voivat toki väärin olla. Olin kyllä katsovani numerot oikein.

                          E: 50€ sille ketä keksii mikä vika, mulla on ihan oikestii nyt järki loppu ton paskan kanssa.

                          Laitoitko piuhat missä järjestyksessä? 1-3-4-2?

                          Comment

                          • Touronen
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2012
                            • 323
                            • Forssa

                            Originally posted by _racing_ View Post
                            Laitoitko piuhat missä järjestyksessä? 1-3-4-2?
                            Ellen nyt ihan väärin muista niin ylimpänä virranjakajan kannessa oli ainakin kakkospytyn johto. Niin ne numero meni muistaakseni.

                            Tarkistan tuon vielä huomenna. Täytyy samalla chekata ajotuslampulla että ajotukset on kunnossa.
                            Vorssa

                            Comment

                            • Kapanos
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2006
                              • 1394
                              • Kirkkonummen Westend

                              Originally posted by Touronen View Post
                              Ellen nyt ihan väärin muista niin ylimpänä virranjakajan kannessa oli ainakin kakkospytyn johto. Niin ne numero meni muistaakseni.

                              Tarkistan tuon vielä huomenna. Täytyy samalla chekata ajotuslampulla että ajotukset on kunnossa.
                              No jos m40 moottori niin et paljoa virranjakajaa kääntele..


                              Onko jako kunnossa? Ettei ole hypännyt hampaalla tai parilla
                              E30 M50tic -90
                              E34 M5 -90
                              E91 325d M-sport -07
                              Ford F100 -53 LS edition

                              Comment

                              • Touronen
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2012
                                • 323
                                • Forssa

                                Originally posted by Kapanos View Post
                                No jos m40 moottori niin et paljoa virranjakajaa kääntele..


                                Onko jako kunnossa? Ettei ole hypännyt hampaalla tai parilla
                                En tiedä, toivon että on.. Mites tuon saa tarkistettua? Jatkot vaikka täällä,
                                niin ei tää topic täyty pelkästään mun murheilla:

                                Vorssa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎