3 erilaista kertoo tuo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nition_switch/ Onko sitten 100 % totuus :think Toisaalta miksi ei olisi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=janituz;2909297]Originally posted by samppa104 View Post
ei mitenkään erikoistä että olis kontakti häikkää parkeille, muutenkin ollut useesti myös lyhyille ja etu vilkuille kontakti häikkää.. vilkut lähtee yleensä vähän kopauttamalla toimiin mutta parkit ja lyhkäset vaatii varmaan mittauksia. sulakkeen pohjasta valon kannalle vastus mittaus tai mittari piipaukselle johtaako. jos ei, niin vaikkka johdon puoliväliin sellanen reikä että pääsee mittaamaan... Eiköhän vika sitten löydy.
-Jani2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostIskarin yläpäätä kiristäessä täytyy painaa pyöränkotelon puolelta vastaan? Yläpään pultti löystynyt ja koitin kontin puolelta kiristää mutta koko yläpää pyöri pultin mukana.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Alan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:
-Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
-Imusarjan tiivisteet.
-Uudet tulpat.
-Uusi virranjakajan pyörijä.
-Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.
Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.
Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..Vorssa
Comment
-
-
Originally posted by Touronen View PostAlan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:
-Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
-Imusarjan tiivisteet.
-Uudet tulpat.
-Uusi virranjakajan pyörijä.
-Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.
Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.
Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..
sanoisin että bensapumppu toimii jos ampuu putkeen koska se tarkoittaa että putkeen menee palamatonta bensaa jos ei pumppu toimisi niin ei paukkuisi koska ilman bensaa ei paukkuis!!Toyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
-
Originally posted by Touronen View PostAlan kääntymään bensapumppuun tuon oman bemarin kanssa. Eli nyt on vaihdettu:
-Uudet suuttimet + bensakisko + pa-paineensäädin.
-Imusarjan tiivisteet.
-Uudet tulpat.
-Uusi virranjakajan pyörijä.
-Tarkistettu ettei ole kosteutta virranjakajan kannessa.
Imuvuotojakin katteltu viimeksi kun kävi starttipilotin kanssa, ei ainakaan löytynyt. Suuttimien vaihdon jälkeen käynti ei parantunut vaan huononi. Tämä johtui siitä että otti kunnolla ilmaa imusarjan välistä. Uudet tiivisteet ja massat niin loppui imuvuodot mutta ei lähdekkään enään käyntiin. Ampuu putkeen välillä oiken kunnolla.
Mulla alkaa ideat loppumaan tämän kanssa jo, jos jollain on M40 E30 sopivaa bensapumppua saa tarjota! E30 M10 pumppu olikin erilainen..Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOnko tulpanjohdot oikein ?
Nyt tosin kun virranajakan irrotin, niin voivat toki väärin olla. Olin kyllä katsovani numerot oikein.
E: 50€ sille ketä keksii mikä vika, mulla on ihan oikestii nyt järki loppu ton paskan kanssa.Last edited by Touronen; 01-01-2013, 23:34.Vorssa
Comment
-
-
Originally posted by Touronen View PostTulpanjohdot olleet aina samalailla kiinni, myös silloinki kun tällä ajelin normaalisti ja kävi normaalisti.
Nyt tosin kun virranajakan irrotin, niin voivat toki väärin olla. Olin kyllä katsovani numerot oikein.
E: 50€ sille ketä keksii mikä vika, mulla on ihan oikestii nyt järki loppu ton paskan kanssa.
Laitoitko piuhat missä järjestyksessä? 1-3-4-2?
Comment
-
-
Originally posted by _racing_ View PostLaitoitko piuhat missä järjestyksessä? 1-3-4-2?
Tarkistan tuon vielä huomenna. Täytyy samalla chekata ajotuslampulla että ajotukset on kunnossa.Vorssa
Comment
-
-
Originally posted by Touronen View PostEllen nyt ihan väärin muista niin ylimpänä virranjakajan kannessa oli ainakin kakkospytyn johto. Niin ne numero meni muistaakseni.
Tarkistan tuon vielä huomenna. Täytyy samalla chekata ajotuslampulla että ajotukset on kunnossa.
Onko jako kunnossa? Ettei ole hypännyt hampaalla tai parillaE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostNo jos m40 moottori niin et paljoa virranjakajaa kääntele..
Onko jako kunnossa? Ettei ole hypännyt hampaalla tai parilla
niin ei tää topic täyty pelkästään mun murheilla:
Vorssa
Comment
-
Comment