Kiitos näistä Juu todellakin apparin puolella on tuo johto kiinni
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostTaas varmaan joillekkin itsestäänselvyyksiä, mutta onko kuvan etuhiekkapelti alkuperäinen vai muokattu?
Tuossa kun on 2 ilmanottoaukkoa, ja mulla olevassa hiekkapellissä ei oo kun 1. Jos on alkuperäsenä saanu, niin saisko osanumeroa.Originally posted by JJT View PostEnnenkuin joku viisaampi korjaa, niin väitän että tuo on ilmastoinnillisen mallin pelti.
Comment
-
-
e30 m20
Koneen vaihdon jälkeen suuttimilta ei tuu bensaa? Eikä suuttimien navoissa tapahdu mitään virta liikettäkään, ja tulpat rutikuivat, myöskin bensapumppu lakkas toimimasta?? Nokka akselin asentotunnistimen johdot menee sellaiseen puoliympyrän näköiseen pistokeeseen(testteri) ja ei jatku sieltä mihinkään??(3johtoa).. osaisikos kukaan kertoa mistälöhtee purkamaan.. korion 83caprio ja kone ilmeisesti 320 -87 virranjakaja alakerrassakiinni, ja niin kipinä tulee kyllä..
Comment
-
-
Originally posted by tapani View PostKoneen vaihdon jälkeen suuttimilta ei tuu bensaa? Eikä suuttimien navoissa tapahdu mitään virta liikettäkään, ja tulpat rutikuivat, myöskin bensapumppu lakkas toimimasta?? Nokka akselin asentotunnistimen johdot menee sellaiseen puoliympyrän näköiseen pistokeeseen(testteri) ja ei jatku sieltä mihinkään??(3johtoa).. osaisikos kukaan kertoa mistälöhtee purkamaan.. korion 83caprio ja kone ilmeisesti 320 -87 virranjakaja alakerrassakiinni, ja niin kipinä tulee kyllä...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by tapani View PostNo mistähän toi sitten kiikastaa?
Ja mikäs se tunnistin sitten on mikä on siinä keulalla hihnapyörän alla?
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEn tiedä.
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEn tiedä.
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
Olisikos tietoo mistä tuohon sais virtapiiri kaaviot?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAinakin kahta koska on olemassa 3- (n. 6/84 asti) ja 4-nop. puhaltimia, jos ilmastointi niin onkohan niissä vielä erilainen :think
Sori, puhelimella linkitetty..
Joka paikassa tarjotaan sitä sinistä litteää..Last edited by |jaakko|; 24-01-2013, 13:17.
Comment
-
Comment