Taas varmaan joillekkin itsestäänselvyyksiä, mutta onko kuvan etuhiekkapelti alkuperäinen vai muokattu?
Tuossa kun on 2 ilmanottoaukkoa, ja mulla olevassa hiekkapellissä ei oo kun 1. Jos on alkuperäsenä saanu, niin saisko osanumeroa.
Koneen vaihdon jälkeen suuttimilta ei tuu bensaa? Eikä suuttimien navoissa tapahdu mitään virta liikettäkään, ja tulpat rutikuivat, myöskin bensapumppu lakkas toimimasta?? Nokka akselin asentotunnistimen johdot menee sellaiseen puoliympyrän näköiseen pistokeeseen(testteri) ja ei jatku sieltä mihinkään??(3johtoa).. osaisikos kukaan kertoa mistälöhtee purkamaan.. korion 83caprio ja kone ilmeisesti 320 -87 virranjakaja alakerrassakiinni, ja niin kipinä tulee kyllä..
Koneen vaihdon jälkeen suuttimilta ei tuu bensaa? Eikä suuttimien navoissa tapahdu mitään virta liikettäkään, ja tulpat rutikuivat, myöskin bensapumppu lakkas toimimasta?? Nokka akselin asentotunnistimen johdot menee sellaiseen puoliympyrän näköiseen pistokeeseen(testteri) ja ei jatku sieltä mihinkään??(3johtoa).. osaisikos kukaan kertoa mistälöhtee purkamaan.. korion 83caprio ja kone ilmeisesti 320 -87 virranjakaja alakerrassakiinni, ja niin kipinä tulee kyllä..
L-jetronicissa ei ole nokka-akselin asennontunnistinta. Jos ei pumppu pyöri, lähtisin tarkistamaan ensimmäiseksi bensapumpun releen.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
No mistähän toi sitten kiikastaa?
Ja mikäs se tunnistin sitten on mikä on siinä keulalla hihnapyörän alla?
En tiedä.
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
L-jet m20 on tunnistin hihnapyörän yläpuolella, se on merkkikohtaista testeriä varten oleva palikka, tämän takia piuha ei jatku siitä testipistokkeesta mihinkään. Tämä anturi kertoo ko. testerille sytkäennakon, saattaa kertoa myös kierrosluvun tai molemmat, kone tosiaan toimii normaalisti vaikka ilman sitä anturia koska se ei ole kytketty ko. ajoneuvon sähköihin mitenkään.
Ok.. kiitos tästä..
Olisikos tietoo mistä tuohon sais virtapiiri kaaviot?
Comment