E30 etujarrusatuloista kysymys; Onko 318-325 käytetty samaa satulaa, koska varaosanumero näyttäs fanssin mukaan täsmäävän ainakin? Helpottas hieman satulan ostoa jos samaa tosiaan käytetty!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Garash View PostE30 etujarrusatuloista kysymys; Onko 318-325 käytetty samaa satulaa, koska varaosanumero näyttäs fanssin mukaan täsmäävän ainakin? Helpottas hieman satulan ostoa jos samaa tosiaan käytetty!
Hommaa mutkistaa vielä se että ATEn satulan tilalle ei mene Girling tai toisinpäin. Vaatii oikeanlaisen kannattimen.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostTuleeko jollain mieleen mitä
Vielä tarkistaa vai laitetaanko paaliin.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostOn katottu sulakkeet. On johdot kiinni, outoa kun bensa ja kipinä puuttuvat..Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by janituz View PostOsaako joku kertoa suoraan kuinka paljon uskaltaa m10b18 l-jet kannesta/lohkosta ottaa pois ennen ku alkaa kolisemaan venat ja männät yhteen?
Jos sulla on romut purettuna ni pystythän itekkin mittaamaan paljonko jää venasta mukin päähän YKK:ssa. Mittaat vaikka paljonko on YKK:ssa nostoa, sitte purkaa kannen ja kattoo paljonko vena pääsee tipahtamaan ennenkun osuu mäntään. Tai jotenki tolleen mä aattelin kattoa.Last edited by petrolhead; 14-06-2013, 19:47.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Tsouns View PostTyhmä kyssäri tähän väliin. M20b25 laturin hihna löysällä, miten kiristän?
Löysytät laturin alimmaista kiinnityspultti jotta laturi voi liikkua, sitten löysytät aivan vähän sitä ylemmän kiinnityspultin mutteria laturin takapuolelta, sitten pyörität ylemmän pultin kannan päästä vastäpäivään niin laturin pitäisi liikkua. Kun oikea tiukkuus on saavutettu niin kiristät ylemmän pultin mutterin liikuttamatta itse pulttia ja kirstät alemman pultin.
Laturin raudassa on sellainen hammastus joka liikuttaa laturia kun yläpulttia pyöritetään, tämä mekanismi vaatii sen että laturi voi liikkua, mutta yläpultin pitää olla kuitenkin suht kireällä jottei yläpultissa oleva hammasratas ei pääsä pois raudan hampaista.
Usein m20 moottoreista tuo hammastus on kuitenkin jo rikottu ja jodut säätämään niin että löysytät pultit kokonaan ja väännät laturin vaikka rengasraudalla kohdalleen ja kiristät siihen.
Hammastus nähtävissä osissa #8 ja #9.
Osien ulkonäkö voi hieman vaihdella vuosimallin ja varusteiden(esim. ohjaustehostin) mukaan.Olli.
Comment
-
Comment