kuvallisia tai suusanallisia ohjeita Touringin helmojen asennukseen?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terno
-
Originally posted by Terno View Postkuvallisia tai suusanallisia ohjeita Touringin helmojen asennukseen?:think
Tuntuuko hyvältä ajatukselta?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Terno
Originally posted by ///Make View PostLaittaisin yhden valkoisen kiinnikkeen muovihelmaan ja mittaisin paljonko sen tappi on muovihelman yläreunasta. Sitten linja metallihelmaan ja jaolle reikien paikat. Poraa reiät ja tökkii vihreät vastakappaleet niihin reikiin. Muovihelmat napsuttelee paikalleen ja laittaa lopuksi alhaalta kiinni peltipokkaukseen niillä yhteen puristettavilla kiinnikkeillä.
Tuntuuko hyvältä ajatukselta?
Comment
-
Originally posted by Terno View Postei pöllömpi idea.
Ihan vaan ettei yksi reikä tule vahingossa muutamaa milliä liian taakse.
Koskaan en ole siis itse tehnyt noita reikiä, ovat olleet valmiina noissa alkuperäisissä 325i Touringeissani. Saa siis mainita jos jotain kannattaisi tehdä toisinZ3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Miten säädetään M20 Motronic koneen kaasuläppä, kun sitä on joku jossain vaiheessa säätänyt, eli säätänyt "tyhjäkäyntiä" ruuvista joka ei siihen tarkoitukseen ole? Muistelin nähneeni joskus ohjeen, jossa käytettiin rakotulkkia, mutta en enää löytänyt.
Ongelmana tuossa on liian terävä bensan syötön katkaisu kaasu nostettaessa tai vaihdetta vaihtaessa vai voisiko johtua jostain muustakin?325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
-
Originally posted by ///Make View PostEtupala ei kuulu tulla ihan kiinni pitkään helmapätkään, eli mittaa vaikkapa etulokarista se etummainen reikä ja pitkän helman reiät takakaaresta lähtien.
Ihan vaan ettei yksi reikä tule vahingossa muutamaa milliä liian taakse.
Koskaan en ole siis itse tehnyt noita reikiä, ovat olleet valmiina noissa alkuperäisissä 325i Touringeissani. Saa siis mainita jos jotain kannattaisi tehdä toisinsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Terno
Originally posted by ///Make View PostEtupala ei kuulu tulla ihan kiinni pitkään helmapätkään, eli mittaa vaikkapa etulokarista se etummainen reikä ja pitkän helman reiät takakaaresta lähtien.
Ihan vaan ettei yksi reikä tule vahingossa muutamaa milliä liian taakse.
Koskaan en ole siis itse tehnyt noita reikiä, ovat olleet valmiina noissa alkuperäisissä 325i Touringeissani. Saa siis mainita jos jotain kannattaisi tehdä toisinOriginally posted by Tonton View PostJuurkin noin. Korkeus on hyvä olla paikallaan mutta sivu suunnassa ei kannata jännittää kiinnike liikkuu helmassa jokusen millin
Kiitokset.
Comment
-
-87 318i m10 l-jet. Konehuoneen pesun jälkeen tapahtui seuraavaa. Eli pesin konehuoneen, annoin rauhassa kuivua yön yli, ja seuraavana päivänä ajoon, mutta ilmeni ongelma kun ajoin että 1 ja 2 vaihde toimii vetää hienosti loput 2->3 vaihtaessa tuntuu kun joku sammuttaisi auto. Kaasua painaessa siis täysin sama efekti kun kääntäis virrat pois kesken ajon, kaasu ylös tai kytkin pohjaan ja kierrokset nousee nätisti. Nyt vaihdettuja osia, imm, v.jakajan kansi, pyörijä ja tulpat. Mitäs seuraavaks ja mistä moinen johtuu? Ei ole käytetty painepesuria tms.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
-
Originally posted by janituz View Post-87 318i m10 l-jet. Konehuoneen pesun jälkeen tapahtui seuraavaa. Eli pesin konehuoneen, annoin rauhassa kuivua yön yli, ja seuraavana päivänä ajoon, mutta ilmeni ongelma kun ajoin että 1 ja 2 vaihde toimii vetää hienosti loput 2->3 vaihtaessa tuntuu kun joku sammuttaisi auto. Kaasua painaessa siis täysin sama efekti kun kääntäis virrat pois kesken ajon, kaasu ylös tai kytkin pohjaan ja kierrokset nousee nätisti. Nyt vaihdettuja osia, imm, v.jakajan kansi, pyörijä ja tulpat. Mitäs seuraavaks ja mistä moinen johtuu? Ei ole käytetty painepesuria tms.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostOnko e30 325 ja 325ix lohkoissa eroa? Voiko laittaa 325 takavedon lohkon nelivetoon?
Itselle juurikin tuli takavedon lohko iX:ään. Perskuta tuo väliratas, eihän sillä vaan tarkoteta sitä tikkua mikä on siellä öljypohjan sisällä?Nimim nyt vasta muistin tuon välirattaan.... Tosin se toinen tikku tais olla erimittainen :think
Last edited by [Raver]; 15-05-2013, 23:03.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Ei jaksa ruveta tutkimaan, jos joku muistaa suoralta kädeltä.. Voi olla tyhmä kysymys mutta kai sulakerasiaan tulee/ rasiassa löytyy +15 kisko myös? Siis +30 lisäksi.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by [Raver] View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread....55594&page=105
Itselle juurikin tuli takavedon lohko iX:ään. Perskuta tuo väliratas, eihän sillä vaan tarkoteta sitä tikkua mikä on siellä öljypohjan sisällä?Nimim nyt vasta muistin tuon välirattaan.... Tosin se toinen tikku tais olla erimittainen :think
Öljypumppu ja pohja ihan erilaisia ja sitäpaitsi pumppu pyörii toiseen suuntaan.
Multa löytyisi iX:n öljypumpun pääakseli ja väliratas.
Comment
-
Comment