Originally posted by mikkomaa
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vasenman takalokasuojan ja takaluukun taitteessa, antennin takapuolella.Originally posted by Taky View PostMissä E30:sen (FL) takapäässä on maadoituspiste, vetokoukun sähköjä varten?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
Konetilassa vasemmalla puolella. Itsellä oli tosin vanhalla ongelma tuonOriginally posted by jontte_ View Postmulla on joo se korvauskaasari..!! Mä oon ihan alotteleva autoharrastaja ni viitsisitkö hieman valaista tota puola asiaa meinaa mulla ei ole hajuakaa missä se on ja mikä se on?
kanssa siinä ettei meinannut käynnistyä. Virranjakajan kansi voi olla toinen mikä kannattaa tarkistaa
Comment
-
eikös kaikissa m10, m40 ja ainakin m20 motronicilla ole puola oikealla siinä iskaritornin etupuolella? :thinkOriginally posted by jr66 View PostNoh noh, jos on korvauskaasari niin kone on m10 ja puola oikealla puolella.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Originally posted by jr66 View PostNoh noh, jos on korvauskaasari niin kone on m10 ja puola oikealla puolella.
No siellähän se, auton kulkusuuntaan katsottuna! Menipä taas itsellä sukat väärään jalkaanOriginally posted by janituz View Posteikös kaikissa m10, m40 ja ainakin m20 motronicilla ole puola oikealla siinä iskaritornin etupuolella? :think
Comment
-
mitäs veikkaatte mikä on vialla? jäähdytysnesteitten lämpömittari toimi eilen ihan normaalisti, mutta tänään aamulla kun menin auton luo niin mittari aivan maximissaan ja n.10km ajon jälkeen toimi taas normaalisti :think
auto siis e30 cäbi m20b20
-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
Koita naputtaa sitä mittaria sormella, hyppiikö?Originally posted by marjatsalo.15 View Postmitäs veikkaatte mikä on vialla? jäähdytysnesteitten lämpömittari toimi eilen ihan normaalisti, mutta tänään aamulla kun menin auton luo niin mittari aivan maximissaan ja n.10km ajon jälkeen toimi taas normaalisti :think
auto siis e30 cäbi m20b20
-kosketusvikaa mittariston tai lämpötila-anturin päässä? -> contact cleaneriä molempiin
jos ei auta:
-mittariston akut vaihtokunnossa? -> kolvihommiin
Anturiakin on joskus joutunut hiomaan puhtaaksi.Last edited by maverick999; 08-07-2013, 08:59.Respect your elders
Comment
-
mittariston akut vaihdettu talvella.. naputtamalla ei tapahdu mitään, täytyy tutkia jos olis kosketushäikkääOriginally posted by maverick999 View PostKoita naputtaa sitä mittaria sormella, hyppiikö?
-kosketusvikaa mittariston tai lämpötila-anturin päässä? -> contact cleaneriä molempiin
jos ei auta:
-mittariston akut vaihtokunnossa? -> kolvihommiin
Anturiakin on joskus joutunut hiomaan puhtaaksi.
-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
^mulla oli kadonnut se mutteri kokonaan sieltä mittarin takaa, uusi mutteri takas ja pelitti hyvin... Polttoainemittarin mutteri oli löysällä, kiristin ja sekin alkoi toimimaan oikein.F15 X5 40e -17
G30 530e -20
Honda CBR XX
EX:
E38 730
E34 525
E36 325
Honda CBR 1000F
206 GTI
E60 lci 530D 08
F20 114i Msport
E30 320i Cabrio 90 old school
F30 330e M-Sport -17
Comment
-
Kelläään ideaa mikä M20:ä nyt vaivaa..
Ongelmana siis, että pytty nro. 6 ei polta kunnolla.
Röpöttää putkessa ja jatkuvaa nykimistä ajossa, kun kierrokset alle 3000.
Yläkierroksilla toimii paremmin.
Vika paikallistettu ottamalla kutosen sytytysjohto irti tyhjäkäynnillä.
Käynti ei tuon seurauksena muuttunut mitenkään.
Vaihdettuja / testattuja osia, suuttimet, tulpat, virranjakajan hilut, kutosen tulpanjohto,
puola, lambda ja IMM. Myös venttiilit on säädetty.
Mistä siis koittaisi vikaa paikallistaa seuraavaksi? :thinkF25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
Lähteekö korkeilla kierroksilla 6-pytty mukaan? pakoventtiili palannut:thinkOriginally posted by siksta View PostKelläään ideaa mikä M20:ä nyt vaivaa..
Ongelmana siis, että pytty nro. 6 ei polta kunnolla.
Röpöttää putkessa ja jatkuvaa nykimistä ajossa, kun kierrokset alle 3000.
Yläkierroksilla toimii paremmin.
Vika paikallistettu ottamalla kutosen sytytysjohto irti tyhjäkäynnillä.
Käynti ei tuon seurauksena muuttunut mitenkään.
Vaihdettuja / testattuja osia, suuttimet, tulpat, virranjakajan hilut, kutosen tulpanjohto,
puola, lambda ja IMM. Myös venttiilit on säädetty.
Mistä siis koittaisi vikaa paikallistaa seuraavaksi? :think
Comment
-
-
Koitapas tehdä ohivuotomittaus sille koneelle. Veikkaisin, että ko. sylinterin männästä molemmat puristusrenkaat poikki ja paine karkaa väärään paikkaan. Sitten kun männällä on riittävästi vauhtia (yläkierroksilla), seos syttyy jollaintapaa ja tämä "kuollut" sylinteri lähtee jotenkuten leikkiin mukaan.Originally posted by siksta View PostJuu paremmin käy yläkierroksilla, mutta ei silloinkaan täysin kunnolla.
Mikähän mahdollisesti moisen palamisen voi aiheuttaa? :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment