Jos on weber korvauskaasari niin kylmällä koneella meinaa tukehtua kaasua painettaessa myös itsellä. Kenties ominaisuus.. Jos sulla on tulpat, putsari ja puola kunnossa niin kaasaria kannattaa varmaan katsoa. Itsellä ei meinannu aluksi käydä ja vika oli puolassa.
mulla on joo se korvauskaasari..!! Mä oon ihan alotteleva autoharrastaja ni viitsisitkö hieman valaista tota puola asiaa meinaa mulla ei ole hajuakaa missä se on ja mikä se on?
mulla on joo se korvauskaasari..!! Mä oon ihan alotteleva autoharrastaja ni viitsisitkö hieman valaista tota puola asiaa meinaa mulla ei ole hajuakaa missä se on ja mikä se on?
Konetilassa vasemmalla puolella. Itsellä oli tosin vanhalla ongelma tuon
kanssa siinä ettei meinannut käynnistyä. Virranjakajan kansi voi olla toinen mikä kannattaa tarkistaa
mitäs veikkaatte mikä on vialla? jäähdytysnesteitten lämpömittari toimi eilen ihan normaalisti, mutta tänään aamulla kun menin auton luo niin mittari aivan maximissaan ja n.10km ajon jälkeen toimi taas normaalisti :think
auto siis e30 cäbi m20b20
mitäs veikkaatte mikä on vialla? jäähdytysnesteitten lämpömittari toimi eilen ihan normaalisti, mutta tänään aamulla kun menin auton luo niin mittari aivan maximissaan ja n.10km ajon jälkeen toimi taas normaalisti :think
auto siis e30 cäbi m20b20
Koita naputtaa sitä mittaria sormella, hyppiikö?
-kosketusvikaa mittariston tai lämpötila-anturin päässä? -> contact cleaneriä molempiin
jos ei auta:
-mittariston akut vaihtokunnossa? -> kolvihommiin
^mulla oli kadonnut se mutteri kokonaan sieltä mittarin takaa, uusi mutteri takas ja pelitti hyvin... Polttoainemittarin mutteri oli löysällä, kiristin ja sekin alkoi toimimaan oikein.
Kelläään ideaa mikä M20:ä nyt vaivaa..
Ongelmana siis, että pytty nro. 6 ei polta kunnolla.
Röpöttää putkessa ja jatkuvaa nykimistä ajossa, kun kierrokset alle 3000.
Yläkierroksilla toimii paremmin.
Vika paikallistettu ottamalla kutosen sytytysjohto irti tyhjäkäynnillä.
Käynti ei tuon seurauksena muuttunut mitenkään.
Vaihdettuja / testattuja osia, suuttimet, tulpat, virranjakajan hilut, kutosen tulpanjohto,
puola, lambda ja IMM. Myös venttiilit on säädetty.
Mistä siis koittaisi vikaa paikallistaa seuraavaksi? :think
Kelläään ideaa mikä M20:ä nyt vaivaa..
Ongelmana siis, että pytty nro. 6 ei polta kunnolla.
Röpöttää putkessa ja jatkuvaa nykimistä ajossa, kun kierrokset alle 3000.
Yläkierroksilla toimii paremmin.
Vika paikallistettu ottamalla kutosen sytytysjohto irti tyhjäkäynnillä.
Käynti ei tuon seurauksena muuttunut mitenkään.
Vaihdettuja / testattuja osia, suuttimet, tulpat, virranjakajan hilut, kutosen tulpanjohto,
puola, lambda ja IMM. Myös venttiilit on säädetty.
Mistä siis koittaisi vikaa paikallistaa seuraavaksi? :think
Juu paremmin käy yläkierroksilla, mutta ei silloinkaan täysin kunnolla.
Mikähän mahdollisesti moisen palamisen voi aiheuttaa? :think
Koitapas tehdä ohivuotomittaus sille koneelle. Veikkaisin, että ko. sylinterin männästä molemmat puristusrenkaat poikki ja paine karkaa väärään paikkaan. Sitten kun männällä on riittävästi vauhtia (yläkierroksilla), seos syttyy jollaintapaa ja tämä "kuollut" sylinteri lähtee jotenkuten leikkiin mukaan.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment